הכוח עובר לידי משתמשי הקצה

הכוח עובר לידי משתמשי הקצה

כך לדברי ריבי אספלר, מנהלת קווי מוצרים חדשים ב-Synerion, הנמנית עם פאנל המרצים בכנס 'חדשנות בטכנולוגיית HR'

שיתוף
כנס משאבי אנוש
כנס משאבי אנוש

כיצד באים לידי ביטוי טרנדים בענף ה-HR – הלכה למעשה – באפליקציות?

ריבי אספלר מנהלת את קווי המוצרים החדשים בחברת Synerion (לביא טיימטק לשעבר), המתמחה בפיתוח של פתרונות טכנולוגיים מתקדמים לניהול הון אנושי בארגון. לריבי ניסיון של למעלה מעשר שנים בניהול מוצרי תוכנה ובעברה עבדה ב SAP, ב TTI Telecom, ב TopTier ועוד.

Synerion (לביא טיימטק לשעבר) מתמחה במתן פתרונות תוכנה מתקדמים לניהול ההון האנושי, התומכים בניהול כל שלבי מחזור חיי העובד בארגון. ל -Synerion ניסיון של למעלה מ- 25 שנה, 5,500 לקוחות ברחבי העולם ומערכות המשרתות למעלה מ- 4,000,000 עובדים. Synerion היא נציגה בלעדית בישראל של חברת Lumesse  המתמחה בפתרונות לניהול הכישורים בארגון (Talent Management).

איך היית מגדירה את התפקיד שלך בסינריון?
ריבי אספלר: אני מנהלת את קבוצת מנהלי המוצר, המגדירים את דור העתיד של מוצרי סינריון. יש לי הזכות לעבוד עם אנשים המכירים לעומק את עולמות ה WFM וה HCM ויחד אנחנו אחראים להביא אל השוק הישראלי ואל השווקים הבינלאומיים את מוצרי התוכנה החדשים של סינריון.

[adrotate banner="27"] במה תתמקד ההרצאה שלך בכנס חדשנות בטכנולוגיית HR?
ריבי אספלר: אני עומדת לסקור את השתקפותן בפועל של המגמות הבולטות במוצרי התוכנה של חברות מובילות בעולם. המצגת תלווה בהרבה צילומי מסך של מוצרים מאת ה-Vendors המובילים בחו"ל וכך נוכל לראות כיצד מגמות שונות בעולם באמת באות לידי ביטוי במוצרי התוכנה הנמצאים על המדפים. אני מקווה שאחרי ההרצאה שלי, ה RFPs שמנהלי ה HR ומנהלי ה IT יפרסמו, יכללו גם דרישות לפונקציונליות שהם ראו במסכים של הוונדורים שאציג.

לאלו טרנדים בעולם את עומדת להתייחס בהרצאה:
ריבי אספלר: אני אתמקד בטרנדים המובילים והם: Mobility, In context Navigation, Analytics, Millenial Generation, Social Media ו- Gamification.

מה המסר שלך למנהלי HR ו-IT שיפקדו את הכנס?
ריבי אספלר: אנחנו עובדים היום על אפיון אפליקציות שישרתו את דור העתיד. אנחנו מגדירים ובקרוב נשחרר לשוק מוצרים שבנויים לתת מענה גם לדור שהיום הוא עוד סטודנט, אבל בעוד 5-7 שנים הוא יוביל את שוק העבודה. המסר העיקרי שלי במשפט אחד זה: "הכוח עובר למשתמש הקצה". הארגון העתידי הוא ארגון הטרוגני, שמשלב כמה דורות של כוח עבודה באותו הארגון והתוכנות יצטרכו לשקף גם את המסורתי והמוכר, אבל גם לתת מענה לדור הצעיר, הטכנולוגי שגדל עם אייפון ואייפד ומעדכן בפייסבוק כשהוא רק מתעורר.

דור זה הקרוי גם Millennial Generation והוא דור שרגיל להתנהל לבד מול הממשק ללא תיווך. זה דור ששונא להרים טלפון, לבקש תמיכה או לקרוא הוראות הפעלה מסובכות. זה דור שמסתובב עם מחשב קטן ביד שהוא גם טלפון. זה דור שבטוח שהמידע שייך לו ולא לארגון. זה דור משכיל, שזז מהר, שרגיל לחיות בעולם שמוצף במידע והוא רק רוצה שיטות אינטואיטיביות בכדי להגיע אל המידע החשוב, מהר, לעשות את הפעולה הנדרשת מבלי לחפש אותה יותר מידי ולהמשיך הלאה, אל המשימה הבאה.

 

הכנס חדשנות בטכנולוגיית HR יתקיים ב-2 במאי במלון דיויד אינטרקונטיננטל ת"א, נשמח לראותך.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה