שיתוף

מחקר חדש מראה, כי מעבר עובדים לחו"ל יכול להיות מועיל הן לעסקים והן לעובדים. מחקר שנערך על ידי TJinsite הראה כי 70% מהארגונים חושבים שרילוקיישן חשוב במיוחד עבור גיוס ושימור כישרונות. אחוז זה גבוה משמעותית בחברות גדולות יותר, בעלות 500 עובדים ויותר, בהן עלויות הרילוקיישן יכולה להיספג בקלות רבה יותר.
מחסור בכישרונות מקומיים, מוביל חברות וארגונים רבים כיום לאתר כישרונות בחו"ל ולבצע עבורם רילוקיישן לארץ בה החברה ממוקמת.

התוצאות של המחקרים האחרונים הראו, כי המעבר הוא הבחירה הראשונה למעסיקים ומועדף בהרבה על פני גיוס עובדים חדשים במקרה של התרחבות עסקית. יותר ממחצית מהחברות ציינו כי מדובר בבעיה של מחסור בכישורים באזורים מסוימים.

במונחים של הטבות לעובדים, חברות רבות מאמינים שרילוקיישן מועיל להתקדמות הקריירה. רבים משתמשים בו כפלטפורמה שממנה ניתן להציג תכניות פיתוח קריירה רחבות יותר עבור העובדים.

בסקר הניידות הגלובלי 2012, שהוזמן על ידי קבוצת Sante Fe, אחת הסיבות העיקריות לגידול במשימות בינלאומיות הייתה תמיכה בכישורי עובדים בודדים (40%). הסיבה העיקרית למשימות במהלך השנה הבאה הייתה התרחבות לשווקים קיימים (52%), התרחבות לשווקים חדשים היתה הסיבה השנייה הכי פופולארית (49%). שליחת עובדים בחו"ל למילוי מחסור בכישורים מקומיים היתה הסיבה השלישית (44%).

מומחים בתעשייה יודעים כי רילוקיישן הוא מהלך מפרך ומאתגר הן לעובד והן לארגון. עבור עובד, במיוחד לעובד עם משפחה, רילוקיישן מציג אתגרים בסביבת העבודה המשתנה, דאגות זוגיות וסביבת חיים. האתגרים העסקיים כוללים מתן תמיכה מספקת ומילוי המיקום שהתפנה. אם הוא מתוכנן היטב, רילוקיישן הן מקומי והן בינלאומי יכול לקדם קריירה של עובד, כמו גם למלא מחסור מיומנות בשוק המקומי והרחבת הסיוע.

מהם היתרונות של רילוקיישן?

קיימת עלייה מתמשכת בעסקים המתרחבים ברחבי העולם, כדי להגדיל את הסחר שלהם ולבנות את הקשרים העסקיים שלהם במדינות נוספות. עסקים שהתבססו במספר מדינות, עושות זאת כדי להרחיב את השוק שלהם, לפתח מיומנות, ולהקטין את הפערים של כישרונות כוח העבודה שלהם. בין אם זה מהלך של המשרד כולו או שליחת צוות מסוים למשימה, לרילוקיישן של עובדים יש יתרונות רבים.

יתרון גדול של גיוס כישרונות מארצות זרות, הוא שהמעסיקים יכולים לבחור את האדם הטוב ביותר למשרה ללא הגבלה גיאוגרפית. חשוב לבחור מי יהיה זה שיסתגל במהירות וימשיך להצטיין, ללא קשר למיקומו בסביבה לא מוכרת. זה יבטיח כי תהליך ההעברה יהיה יעיל ויפחית כל הפרעות, כמו גם ימזער את העלות של תקופת הסתגלות. עם זאת, חשוב עדיין להציע תמיכה לאורך כל תהליך ההעברה, כדי למנוע בעיות ולהבטיח את האושר של העובדים.

רילוקיישן היא ההזדמנות האולטימטיבית לפתח את החברה שלך. יצירת קשרים עם עסקים שיכולים לעזור לאמן את העובדים שלך ולשפר את הדרך בה אתה מנהל את העסק המקומי שלך הוא יתרון גדול. עם זאת, חשוב להכיר את המתחרים שלך לפני המעבר, כדי למנוע בעיות פוטנציאליות. ההזדמנות לבצע את ההכשרה היא בדרך כלל אחד המניעים העיקריים של העובדים אשר שוקלים לעבור למקום חדש, ולכן זהו אלמנט מועיל הדדית של הרילוקיישן. בנוסף, יש גישה לשפע של כישרונות מקומי בינלאומיים.

משרד בחו "ל עשוי לעלות פחות משכר דירה במיקום הנוכחי שבו החברה מבוססת. חברה המחפשת חדר נוסף צריכה לשקול פרויקט רילוקיישן כהשקעה לטווח ארוך. מסים מופחתים הם תמריץ עבור חברות רבות, אם כי ייתכן שיהיו חיובים נוספים להקמת עסק במדינה אחרת. חשוב לדעת את החוק בעת הקמת עסק בחו"ל, כך לחפש ייעוץ משפטי לפני שתבצע כל ההתחייבויות.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה