היתרונות בהעסקת עובד דיגיטלי

היתרונות בהעסקת עובד דיגיטלי

האם העובד הבא שלך יגיע בקופסה?

שיתוף
עובד דיגיטלי

עובד דיגיטלי

בזכות עיבוד שפה טבעית (NLP), העתיד הוא כאן. מהם התהליכים שעליך ליישם בקליטת עובד דיגיטלי ומהם היתרונות ב"העסקתו"?

העובדים האנושיים שלך נהדרים. הם עובדים קשה, ומוקדשים לביצועים אופטימליים מידי יום אך יש להם גבולות. העובדים האנושיים דורשים מנוחה ולכן הם בדרך כלל עובדים רק 40 שעות בשבוע. אם אתה מצפה יותר, עליך לשלם יותר משכורת או שעות נוספות.

העובדים האנושיים דורשים גירוי וגיוון. הם משתעממים כאשר עליהם להתמודד עם משימות מונוטוניות והשעמום מאט את הפרודוקטיביות. כדי להקל על המונוטוניות עבור העובדים האנושיים שלך, תוכל לגייס עובדים דיגיטליים שבאמצעות אוטומציה קוגניטיבית, יבצעו משימות מונוטוניות לאורך כל היום, ללא מנוחה ולא ישתעממו. עם עובד דיגיטלי, תהליכי העסקה העיקריים יהיו שונים. להלן:

העסקת עובד דיגיטלי

כאשר אתה מוכן לגייס עובד אדם חדש עליך לפרסם את המשרה הפתוחה ולחכות שמועמדים יגישו את בקשותיהם. כאשר צברת מספר מועמדי רלוונטיים, אתה מתחיל לתזמן ראיונות עבודה. ראיונות אלו עשויים לקחת כמה ימים וצריך זמן כדי לבחון ולקבוע איזה מועמד הוא המתאים ביותר עבור החברה שלכם. כאשר אתה בוחר את המועמד הנכון, עליך להשקיע זמן ומשאבים בתהליך הקליטה ובחוויית הקליטה שלו וכן בהכשרתו ובציוד המשרדי לו הוא יזדקק.

כיצד שונה תהליך ההעסקה של עובד דיגיטלי?

כמו שאתה עושה לפני רכישת כל תוכנת מחשב חדשה, אתה עורך מחקר של תוכניות AI זמינות שימלאו את צרכי התפקיד ובוחן כיצד התוכניות יענו על הצרכים הללו. האם העובד הדיגיטלי יטפל בעיבוד המסמכים? האם יש לך נתונים בלתי מובנים למיון? עובד דיגיטלי מבצע את החובות הללו באמצעות עיבוד שפה טבעית (NLP).

הדרכה

העובדים האנושיים שלך חייבים לקבל הדרכה עם קליטתם בחברה כדי שיוכלו לבצע את עבודתם על פי המדיניות והנהלים של החברה שלך. כל עובד מוקצה לחובות ולומד ע"י מדריך. העובד החדש לומד קצת יותר בכל יום עד שהוא יכול להתמודד עם העבודה בכוחות עצמו.

המאמן יכול גם להדריך את העובד הדיגיטלי החדש שלך. באמצעות לימוד מכונה, העובד הדיגיטלי שלך "ילמד" את עבודתו. כמו עובד אנושי, תוכנית AI לומדת מניסיון העבודה שלה להיות יעילה יותר לאורך זמן.

הטבות

העובד הדיגיטלי שלך אינו דורש את אותם סוגי הטבות שהעובד האנושי דורש.
אתה מספק הטבות לעובדים האנושיים שלכם באמצעות בונוס עבור עבודה טובה שבוצעה או באמצעות פינוקים והטבות נוספות כגון: אופציות, כיסוי ביטוח בריאות ועוד. העובד הדיגיטלי לא זקוק לכל אלו.

פיטורין

כאשר מגיע הזמן לתת לעובד האנושי שלך ללכת, סדרה חדשה לגמרי של בעיות מתעוררת. אם העובד לא עונה על הצרכים שלך יהיה עליך להתחיל תהליך ההעסקה נוסף כדי למצוא מחליף.

כאשר אתה צריך "לפטר" את העובד הדיגיטלי שלך, אתה פשוט עוצר את השימוש בתוכנה ומחפש תוכנת מתאימה אחרת. השינוי יכול אפילו להיעשות בו זמנית כדי למנוע פיגור בפרודוקטיביות של החברה.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה