שיתוף

פעם תכניות הפנסיה בחברות היו ברורות ומוגדרות. עובדים ידעו בדיוק כמה פנסיה הם צוברים ומה יהיה הסכום החודשי המדויק שהם ייהנו ממנו מידי חודש לאחר שיפרשו לגמלאות.

כיום העניין הרבה יותר מסובך. עם קרנות ותכניות שונות, ההצעות לחסכון מגוונות, החסכונות שלנו לרב מפוזרים בכמה קרנות גמל, השתלמות ופנסיה, ומחקרים מראים שכיום לעומת שנים עברו, שיעור המעסיקים שעדיין מציעים תכניות פנסיה מסורתיות וקבועות, ירד ב- 50%.

Bankrate.com מצא את החברות שמציעות לעובדיהן את תכניות הפרישה הטובות ביותר, שיבטיחו עבורם את הפרישה האידאלית לגמלאות, כך שלא יצטרכו לדאוג מבחינה כלכלית.

Bank of America

עם יותר מ -200,000 עובדים, Bank of America מספק 124% מימון לתכניות הפרישה של עובדיו.

עובדים שהצטרפו לעבודה בבנק אחרי שנת 2012, מקבלים תוספת פרישה מהמעסיק של 2-3 אחוזים בשנה, ובנוסף, כל דולר שהם חוסכים לפנסיה, המעסיק משווה ומוסיף להם דולר משלו לחסכון, עד לגובה של 5% מהשכר של העובד. כשמחשבים את כל אלו ביחד, יוצא כי המעסיק יכול לחסוך בין 12-13 אחוזי רווח בכל שנת חסכון, לעובדים, שמקבלים גם הטבות מס.

BB&T

חברת השירותים הפיננסיים BB&T, לה יותר מ -30,000 עובדים, מציעה תכנית DB ב- 125 אחוז מימון לפנסיה וכן תכנית 401(k) – תכנית חיסכון לפרישה בחסות המעביד, כחסכון משלים נוסף לפנסיה, שתבטיח שהעובדים יהיו מגובים לחלוטין מבחינה כלכלית בעת פרישתם.

ConocoPhillips

עובדי חברת ConocoPhillips שעובדים יותר מ -1,000 שעות בשנה זכאים להשתתף בתוכנית הפרישה של החברה. החברה תורמת 9% מהשכר החודשי של העובדים, לחסכון הפנסיה שלהם ומשלימה להם את הסכומים בעצמה בהתחשב בגיל העובד ובתקופת עבודתו. גם חברת ConocoPhillips מספקת תכנית401(k) לעובדיה.

Scripps Health

חברת Scripps Health מסן דיאגו לא רק מציעה תכנית מדורגת לפרישה המאפשרת לעובדים לחזור לעבודה לאחר הפרישה במשרה חלקית תוך שמירה זכאות לתכניות בריאות בריאות והטבות אחרות, אלא גם מאפשרת לעובדיה לפתוח את חסכונות הפרישה בזמן הזה ועדיין לצבור הטבות פרישה. בנוסף, החברה מציעה תכנית 401(k) לתשלומי עובד ומעביד.

העובד תורם לחסכון שלו לפחות 3 אחוזים מהשכר ומקבל בהתאמה מהחברה עד 6 אחוז, על כל 3 אחוזים שהוא חוסך, תלוי בוותק שלו בחברה.

USAA

קבוצת USAA לשירותים פיננסיים מסן אנטוניו, טקסס, מספקת תכניות פרישה מצוינות ל- 28,200 עובדיה. לא רק שהחברה מציעה תכנית 401(k) עובד מעביד עם השלמה באחוזים גבוהים, החברה מספקת גם תכנית בונוסים לעובדים מבוססת על השגת מטרות החברה, שיכולה להסתכם ב- 3-9 אחוזים משכר העובד, בהתאם לגילו.
בשנה רווחית, עובדי קבוצת USAA יכולים לחסוך 17% מהרווחים, רק מהבונוסים של החברה, בנוסף לתכנית הפנסיה.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה