שיתוף

עולם הלמידה עובר שינוי מהיר מאוד בשנים אחרונות. ההתפתחות הטכנולוגית משפיעה על הלומד עצמו כמו גם על הדרך שבה אנחנו יכולים ללמד ולהדריך", דברים אלה אומר אלון ממלוק, מנהל הדרכת הלקוחות באמדוקס, לקראת הרצאתו בכנס ההדרכה השנתי של HRus, בנושא 'מהפיכת הלמידה הדיגיטלית בארגונים', שיערך ב-13 בנובמבר בכפר המכביה.

אלון ממלוק
אלון ממלוק, אמדוקס

לדברי אלון ממלוק, " מנהל הדרכה מתמודד כיום עם שורה ארוכה של אתגרים חדשים. אחד האתגרים הללו הוא העובדה שדור המילניום לומד, ומעדיף ללמוד, בדרכים חדשות ומגוונות.
מצד אחד, נפתחו בפנינו הרבה מאוד אפשרויות טכנולוגיות שהודות להן ניתן להדריך אחרת מאשר בעבר, תוך שימוש בכלים מתקדמים הרבה יותר. מצד שני, הלומד מצפה כיום לחוויית למידה שונה. למידה שתהיה מותאמת לו אישית, ממשק משתמש נוח וקצב למידה שיתאים לרמת קשב וסבלנות נמוכה הרבה יותר מאשר בעבר.

"אתגר נוסף נובע מכך שקצב השינויים הוא מאד מהיר (הן בסביבה העסקית והן בעולם הטכנולוגיה). מומחי ההדרכה נדרשים להתאים תפיסות, מתודולוגיות וכלי פיתוח בקצב מהיר מאד. ובאופן כללי, להיות כל הזמן עם האצבע על הדופק על מנת להישאר רלוונטיים.
מגרש המשחקים בו אנו מתנהלים כיום הוא דיגיטלי, מהיר, עם ערוצי תקשורת רבים ומגוונים הרבה יותר מאשר בעבר.

המגמות החדשות ביותר בעולם הלמידה

בהרצאה בכנס ההדרכה השנתי יתמקד אלון ממלוק בעידן החדש של הלמידה: Intelligent Learning, ויציג את המגמות החדשות ביותר בעולם הלמידה היום, תוך התבססות על דוגמאות, כפי שהן באות לידי ביטוי בארגונים בעולם ותוך דגש על פיתוח למידה מותאמת אישית ללומד.

"אנחנו מדריכים את הלקוחות שלנו על תהליכי העבודה במערכות של אמדוקס", מסביר אלון ממלוק. "אנו פוגשים ארגונים עם רמות הדרכה שונות ומגוונות. בחלקם, רמת הלימוד היא מהמתקדמות ביותר בעולם. אנו חייבים להביא איתנו שיטות למידה מתקדמות ביותר ואנו שואפים להציג לארגונים תפיסות ומתודולוגיות מתקדמות יותר מאלו הנהוגות באותו ארגון.

שיטות למידה אפקטיביות, משפיעה רבות על שביעות רצון הלקוח

"יש לכך חשיבות רבה במערכת היחסים המתמשכת עם לקוחותינו. שביעות הרצון של הלקוח מההדרכה היא חלק בלתי נפרד משביעות הרצון שלו מהמערכת בכללותה. הדרכה יעילה, שעומדת בסטנדרטים גבוהים ושיטות למידה אפקטיביות, משפיעה רבות על אופן הטמעת המערכת ועל תפיסת הלקוח את החברה".

"כמי שמלווה את עולם ההדרכה במשך שנים רבות, כולל את תחום ההדרכה הפנימית באמדוקס, ולפני כן אצל מפעילי תקשורת, אני חושב שכדי להמשיך להיות רלוונטיים, אנשי ההדרכה חייבים לעמוד בקצב השינויים שחלים בעולם המשתנה סביבנו וליישם את השינויים.

"אנחנו חייבים, כל הזמן, לאתגר את שיטות ההדרכה הקיימות ולהתאים אותן לשינויים העסקיים המהירים. בהרצאה אתן דוגמאות פרקטיות ואדגים דרכים שונות לפתח למידה במציאות המודרנית.

"אראה איך הלמידה התפתחה מעולם הלמידה המסורתי עד ללמידת המחר, ואדגים שיטות פרקטיות איך להתאים את הלמידה ללומד המודרני ולעולם העסקי המשתנה, כולל דוגמאות מתרבויות ארגוניות באיזורים שונים בעולם".

תוכלו לפגוש את אלון ממלוק ולשמוע עוד על נושא זה בכנס ההדרכה השנתי של HRus, שיערך בכפר המכביה ב13 בנובמבר

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה