כנס ההדרכה השנתי

מהפכת הלמידה הדיגיטלית בארגונים

כפר המכביה | 13.11.2017

במידה ויש בעיה בטעינת הטופס ניתן לפנות אלינו לרישום גם בטלפון: 0722-555-225 (לבקש את דבורית) או במייל: office@hrus.co.il

איך למידה דיגיטלית (Digital Learning) משפיעה על ארגוני הדרכה? – המהפכה הדיגיטלית פוגשת גם אותנו

זה הזמן להכיר קצת לעומק כיצד הצליחה המהפכה הדיגיטלית לחולל למידה בעולמות תוכן מגוונים, וללמוד מהעמיתים שלנו כיצד הם מיישמים זאת בארגונים שונים.

בכנס הקרוב נדון בהשפעות הלמידה הדיגיטלית על המרחבים השונים. נבחן למה תפקיד מפתח ההדרכה משתנה למפתח חוויה וגם מדוע חשוב להביא את הלמידה ללומד ולא להיפך. נלמד איך יודעים לשחרר את השליטה על הלמידה ועדיין להיות אפקטיביים ורלוונטיים לארגון. נכיר את הכלים והמערכות החדשים לניהול למידה בארגונים, ונתנסה בעיצוב תכנים ממוקדים, פרסונאליים ומשפיעים.

מרצים מעולמות תוכן שונים שהובילו מהפכות דיגיטליות בלמידה, בארץ ובעולם, וכ-20 עמיתים מארגונים שונים, ישתפו כיצד נכון להתנהל במסע שלנו ליצירת הייעוד המחודש של ארגון הדרכה בעידן דיגיטלי מתקדם.

לצד הבנה מרכזית אחת שגורסת כי: למידה דיגיטלית היא לא בהכרח למידה שמתקיימת באמצעים דיגיטליים אלא זו המאפשרת למידה בכל זמן ובכל מקום שהמרחבים הדיגיטליים מאפשרים זאת. אתם – צריכים להיות שם!

לימור תייר


יו"ר הכנס
לימור תייר
מנהלת אסטרטגיות למידה
אמדוקס

 

נותני חסות לכנס הדרכה ולמידה:

חסויות

רשימת המרצים בכנס ההדרכה השנתי 2017

גואנה עופר

ג'ואנה עופר
מנהלת מחלקת הדרכה וניהול ידע

לאומית
רינת אהרוני

רינת אהרוני,
מומחית ידע וטכנולוגיות למידה

Ness
תמיר גבעתי

תמיר גבעתי
ראש תחום טכנולוגיות למידה

כללית
ד"ר תומר סימון

ד"ר תומר סימון
עתידן ודירקטור למחקר וחדשנות

Amdocs
צביקה פיזיק

צביקה פיזיק
תחום למידה מתוקשבת

בנק לאומי
אסף דולינגר

אסף דולינגר
מנהל הדרכה גלובלי

IBM
ערן גל

ד"ר ערן גל
יועץ טכנולוגיות למידה

HIT
ניר תדהר

ניר תדהר
מנהל למידה גלובלי

stratasys
ערן לכברג שנקמן

ערן לכברג שנקמן
מנהל החטיבה העסקית
.

Lotem
אורי ישפה

אורי ישפה
מנהל הדרכה גלובלי
.

KRAMER
אלון ממלוק

אלון ממלוק
Amdocs academy
Head of global L&D

Amdocs
נטע פור אייזנברג

נטע פור אייזנברג
מנהלת מחלקת למידה הדרכה ופיתוח מנהלים

כללית
ערן רביב

ערן רביב
מנהל מייזם

קמפוס
טל גל-און

טל גל-און
יועץ ומנחה

BARRY KATZ
צביקה (ביקו) ארן

צביקה (ביקו) ארן
מנהל מייזם

929
אורלי פורמן

ד"ר אורלי פורמן
חוקרת

MINDUCATE
ינאי זגורי

ינאי זגורי
יועץ למידה בכיר

ExperTeam
טל רפפורט

טל רפפורט
תחום למידה מתוקשבת

בנק לאומי
נעמי מלכה

נעמי מלכה
מנהלת פיתוח הדרכה

Amdocs
אורי טורקניץ

אורי טורקניץ
מנהל פיתוח ארגוני

כללית
ליאור סטונדט

ליאור סטונדט
מנכ"לית

Make a Point
קרן פייראיזן סגל

קרן פייראיזן סגל
בעלים

Great Minds UK
גל רימון

גל רימון
מנכ"ל

game-effective
אמירה יעקב

אמירה יעקב
ראש תחום פיתוח למידה

כללית
יורם שולטהייס

יורם שולטהייס
מנכ"ל

HRus
שרון אייזן

שרון אייזן
מנכ"לית

TSI
טים קלי

טים קלי
מרצה וסופר בינלאומי

TRUE PURPOSE INSTITUTE

ענבר גת שחם
מנהלת שותפה

improveIT
רינתיה ברוכים

רינתיה ברוכים
למידה ארגונית

שרי חזי

שרי חזי
קריית ההדרכה, צה"ל

נעמה זקין

נעמה זקין
יועצת

מריסה צרפתי

מריסה צרפתי
תרבויות בינלאומיות

תוכנית כנס הדרכה ולמידה בארגונים

* הסבר מפורט על ההרצאות נמצא בהמשך דף זה *

התכנסות וארוחת בוקר

08:00 – 09:00

פתיחת הכנס | לימור תייר – מנהלת אסטרטגיות למידה, אמדוקס

09:00 – 09:20

התנפצות העולם על הדיגיטל | ד"ר תומר סימון – עתידן ודירקטור למחקר וחדשנות, אמדוקס

09:20 – 10:20

4 שיעורים בלמידה דיגיטלית | Ted Talks

10:20 – 11:30

(1) תנ"ך יומיומי | צביקה (ביקו) ארן, מנהל מיזם 929

(2) The Purposeful Leader: E-learning & Motivation | טים קלי, סופר ומרצה בינלאומי

(3) תנועת ה-MOOCs – מטבע חדש בשוק התעסוקה? | ערן רביב, מנהל מיזם קמפוס, התכנית הלאומית ללמידה דיגיטלית

(4) סביבות של מציאות מדומה: למידה אקולוגית של שפה זרה | ד"ר אורלי פורמן, מרכז Minducate, אוניברסיטת תל אביב

הפסקה וביקור בתערוכה

12:15 – 11:30

בחירה בין 4 עולמות תוכן

13:15 – 12:15

טכנולוגיה בשירות ההדרכה
מנהל מושב: אסף דולינגר

.

12:15 – 12:45
חדשנות בלמידה – טכנולוגיה או אידיאולוגיה?

רינת אהרוני, Ness
.

12:45 – 13:15
הדור הבא: משחוק, מיקרו-למידה, אוטומציה וקישור לביצועים בפועל

גל רימון, גיימאפקטיב
.
.

שטיפת מוח | הצצה נדירה על פעילות המוח ויישומה
מנהלת מושב: רינתיה ברוכים

12:15 – 12:45
Neuroscience – הדבר הבא בתחום הלמידה

קרן פייראיזן סגל, Great Minds UK

12:45 – 13:15
"למידה אפקטיבית בכל מקום וזמן
"
Life-Long Learning

נטע פור איזנברג ואמירה יעקב, קופ"ח כללית

מה קורה כמוטיבציה פוגשת למידה חסרת מאמץ?
מנהל מושב: ינאי זגורי

12:15 – 12:45
מי מנהל את מסע הלמידה?

נעמי מלכה , אמדוקס
.
.

12:45 – 13:15
"למידה חסרת מאמץ" Effortless learning

ניר תדהר, Stratasys
.
.
.

MGPS עוצמת הדיגיטל בפיתוח מנהלים
מנהלת מושב: שרון אייזן

12:15 – 12:45
מודל ה-MGPS – ליווי מנהלים בשטח

ערן לכברג שנקמן, לוטם | ג'ואנה עופר, לאומית – שירותי בריאות

12:45 – 13:15
סביבת למידה דיגיטלית: שולחן העבודה החדש של מערך פיתוח משאבי אנוש בכללית

תמיר גבעתי ואורי טורקניץ, קופ"ח כללית

ארוחת צהריים בחדר האוכל של המלון

14:00 – 13:15

סדנת נטוורקינג לכלל משתתפי הפנינג משאבי אנוש | בהנחיית המנחים של אלון גל, תו"ת

14:45 – 14:00

בחירה בין 4 עולמות תוכן

15:45 – 14:45

למידה דיגיטלית בעולם העבודה החדש
מנהלת מושב: נעמי מלכה

14:45 – 15:15
מיקרו למידה בעידן ה-DIY

ענבר גת שחם, Improve IT
.

15:15 – 15:45
"כל עוד אתה חי- למד" – הכשרת עובדים סינים בעידן דיגיטלי
טל גל-און, חברת ההדרכה והייעוץ בארי-כץ

יחסינו לאן?
פיתוח הדרכה, כלים ושיטות
מנהלת מושב: קרן פייראיזן סגל

14:45 – 15:15
מה נשתנה הלילה הזה?
אנחנו!

רינתיה ברוכים
.
.

15:15 – 15:45
דיגיט'כלס:
למידה ותרגול מעשיים בעולם האונליין

אורי ישפה, קרמר אלקטרוניקה

כשחזון טכנולוגי פוגש שפע דיגיטל
מנהל מושב: ניר תדהר

14:45 – 15:15
סוף עידן ה LMS?

ד"ר ערן גל, המכון הטכנולוגי חולון
 ינאי זגורי, ExperTeam
.

15:15 – 15:45
עידן השפע הדיגיטלי בלמידה הארגונית כבר כאן – LMS בענן!

טל רפפורט וצביקה פיזיק,
בנק לאומי

it’s all about me
פרסונליזציה בחסות הלומד
מנהלת מושב: נטע פור אייזנברג

14:45 – 15:15
פרסונליזציה בעידן הדיגיטלי – למידה מותאמת אישית בעולם דיגיטלי משתנה

אלון ממלוק, אמדוקס

15:15 – 15:45
"אני, עצמי ו-IoT״

אסף דולינגר, IBM
.
.
.

הפסקה והגרלת ההפנינג

16:00 – 15:45

בחירה בין 3 סדנאות סוף יום

17:30 – 16:00

חדר בריחה
משרת החלומות שלך
(מספר המקומות מוגבל)

Build Buy In to Your Digital Learning
(סדנה באנגלית)

אבן, נייד ואפליקציה
אבולוציית הלמידה
מסעם של המלמדים והלומדים

פירוט הרצאות הכנס

הרצאת TED: תנ"ך יומיומי
צביקה (ביקו) ארן, מנהל מיזם 929

איך יוצרים הרגלי צריכת תוכן איכותי באמצעים דיגיטליים בעידן של עומס ובונים עניין בנושאים מורכבים הסובלים מדימוי מיושן?
על שאלה זו היה צריך לענות צביקה כאשר ניגש לנהל את המיזם 929 של הנגשת התנ"ך והיום 90 אלף ישראלים משתתפים קבועים ומאות אלפי מזדמנים – 75% מהם לא דתיים – כבר התחברו מחדש לתנך, הנכס המשותף האחרון שלנו, ועוקבים אחרי הפרק היומי בתנך, ביוזמה ישראלית מרובת קולות.
אז כיצד עושים זאת? ואיך ניתן לשכפל את ההצלחה בהנגשת חומר "לא מושך", לקהל רחב, גם בארגונים?
על שאלות אלו יתמקד צביקה בשיחתו בכנס.

הרצאת TED: "כל עוד אתה חי – למד" – הכשרת עובדים סינים בעידן דיגיטלי
טל גל-און, חברת ההדרכה והייעוץ בארי-כץ

בשיחה הקצרה נכיר את השינוי הדיגיטלי האדיר שנמצא בשיאו בסין כולל פלטפורמות סיניות עדכניות, נבין מספר אלמנטים תרבותיים המשפיעים על למידה בסין ונראה כיצד למנפם לפיתוח ושימור עובדים סינים בשוק הסיני המורכב.

הרצאת TED: תנועת ה-MOOCs – מטבע חדש בשוק התעסוקה?
ערן רביב, מנהל מיזם קמפוס, התכנית הלאומית ללמידה דיגיטלית

תנועת ה-MOOCs הגיחה לעולם הלמידה הדיגיטלית ב-2011 והפכה לתופעה גלובלית חוצת יבשות ותחומי תוכן עם למעלה מ-65 מיליון לומדים ברחבי העולם.
מהם כיווני ההתפתחות העתידיים של התנועה? האם ההבטחה הגדולה תתממש? איזו השפעה דרמטית יש לתנועה על יחסי הגומלין שבין האקדמיה לשוק התעסוקה?
בשאלות אלה ועוד תעסוק שיחתו של ערן.

הרצאת TED: סביבות של מציאות מדומה: למידה אקולוגית של שפה זרה
ד"ר אורלי פורמן, מרכז Minducate, אוניברסיטת תל אביב

הטכנולוגיה של מציאות מדומה ׳חדרה׳ לעולם החינוך וההדרכה והפכה לכלי המחשה פופולרי.
מה היתרונות של טכנולוגיה זו על פני עזרי הלמידה המוכרים? מה ההבדל בין כלי הוראה ל׳חווית׳ למידה? ואיך התנועה שלנו במרחב יכולה לעזור לנו ללמוד דברים חדשים ביעילות רבה יותר?
על כל אלה ועוד תענה אורלי בשיחתה בכנס.

מודל ה-MGPS – ליווי מנהלים בשטח
ערן לכברג שנקמן, מנהל החטיבה העסקית, לוטם
ג'ואנה עופר, מנהלת מחלקת הדרכה וניהול ידע, לאומית – שירותי בריאות

איך משפיע עולם הדיגיטל על פיתוח המנהלים שלנו היום? איך מייצרים מציאות ניהולית מותאמת ומתקדמת?
נשתף אתכם ב-MGPS – סביבה דיגיטלית למנהלים עם חיבור לכלים ניהוליים בכל זמן ומקום, וב-דנ"א (דרך ניהולית אישית) – מסע היישום המופלא שלו בלאומית שירותי בריאות.

סביבת למידה דיגיטלית: שולחן העבודה החדש של מערך פיתוח משאבי אנוש בכללית
תמיר גבעתי, ראש תחום טכנולוגיות למידה, קופ"ח כללית
אורי טורקניץ, מנהל המחלקה לפיתוח ארגוני, קופ"ח כללית

הפיזור הנרחב של המוסדות והתפיסה הביזורית של הניהול בכללית, יצרו מצב בו קיים קושי בהטמעה של תהליכי עבודה אחידים ונוצרת שונות רבה באופן בו מבוצעים תפקידים דומים במוסדות הכללית. כמו כן, קיים קושי בשיתוף הידע, בניהולו ובשימורו.
בפרויקט זה, לראשונה בכללית, פותחה "סביבת עבודה" ממוחשבת לפרופסיה. סביבה זו מאפשרת לכל אנשי פרופסיית פיתוח משאבי אנוש גישה לכל המידע, ההנחיות, הכלים והידע הנדרש להם לעבודתם השוטפת וכמו כן הסביבה מאפשרת למידת עמיתים והעשרה מקצועית.
סביבת העבודה משמשת כיום כ"שולחן עבודה" והיא בשימוש יומיומי של כ- 110 משתמשים (מנהלי ורכזי פיתוח משאבי אנוש במוסדות, מנהלי משאבי אנוש ועובדי אגף פמ"א במטה).
אתגר ההטמעה של הסביבה כלל התמודדות עם שינוי הרגלי העבודה של המשתמשים ורתימה של מומחי הידע במטה.

מי מנהל את מסע הלמידה?
נעמי מלכה, מנהלת פיתוח הדרכה, אמדוקס

מה גורם לאנשים ללמוד? מה באמת מניע את הגלגלים, שם בראש של הלומד?
השאלה מקבלת משנה תוקף בעולם הדיגיטלי. הרי לא ניתן להתבסס על נוכחותו של הלומד באירוע הלמידה, וגם אי אפשר לצפות שכל סרטון או מאמר ייצרו אצלו ריגוש או חוויה מטלטלת.
בקצב שבו נדרשים ללמוד (ולפתח פתרונות למידה) המפתח ללמידה נמצא במוטיבציה של הלומד ללמוד.
במפגש זה נענה על שאלות כמו: איך עושים את זה? מה מבחין בין למידה שהארגון דורש לבין למידה שהעובד דורש? למה חשוב שהעובד ירצה ללמוד? ועוד.
נציג את תפיסת הלמידה שלנו, בה העובד הוא האחראי הבלעדי ללמידה שלו וכיצד זה מתבצע בארגון גלובאלי ומבוזר.

"למידה חסרת מאמץ" Effortless learning
ניר תדהר, מנהל למידה גלובלי Stratasys

כולנו מדברים על "הלומד הדיגיטלי", חולמים על עובד המנהל קריירה והתפתחות אישית. עובד הבוחר מה ללמוד, מגדיר יעדים, מחפש ולומד באופן עצמאי. בעידן כזה אנו מבינים כי גם העובד, לא רק הארגון, הוא לקוח של גוף הלמידה.
אך האם אנו ערוכים לכך? האם אנו מספקים ללומד שלנו, חווית למידה מותאמת לציפיותיו כלקוח? האם שאלנו את הלקוח, מה הוא רוצה וצריך כדי ללמוד?
למידה חסרת מאמץ היא תפיסה חדשה המגדירה חלקים חשובים בחווית הלמידה של העובד בעדין הדיגיטלי. התפיסה, המבוססת על מחקר וחוות דעת של עובדים ומנהלים מגדירה מהם הרכיבים החשובים ביותר כדי לאפשר ללומדים ללמוד באופן אפקטיבי ועצמאי וכיצד עלינו להשתנות כגופי למידה בארגונים כדי להתאים את עצמנו ללקוחות שלנו.
בהרצאה נעסוק בתפיסה זו, בשינוי הנדרש ונראה כיצד העקרונות יושמו בחברת סטרטסיס כדי לתמוך בחזון של גוף הלמידה הגלובלית בארגון.

Neuroscience – הדבר הבא בתחום הלמידה
קרן פייראיזן סגל, מנכ"לית Great Minds UK

רוצים לקבל הצצה נדירה על פעילות המוח? להבין יותר על הדרך שבה אנשים חושבים, מקבלים החלטות, משתפים פעולה עם אחרים בארגון , מתמודדים עם שינויים ולומדים?
בהרצאה זו נסקור מחקרים פורצי דרך בתחום ה- Neuroscience ונבין כיצד בונים תהליכי למידה משמעותיים ואפקטיביים המעצימים את הלומד ותומכים בתפיסת ה-  lifelong learning.
בנוסף, נסקור מספר מודלים חדשניים בתחום פיתוח הלמידה וההנחיה, נסביר כיצד ניתן ליישם אותם מיידית וגם נפריך כמה מיתוסים על למידה המושרשים אצל רובנו.

  • כיצד אנשים חושבים ולומדים?
  • נדבר על המעבר מ- learning style ל-flexible learning strategies
  • תפקידו המשתנה (שוב) של איש הלמידה בארגון.
  • סקירת מודלים מרכזיים ממחקרי ה- neuroscience ליישום בפיתוח למידה והנחייה

"למידה לאורך החיים" Life-Long Learning
נטע פור איזנברג, מנהלת מחלקת למידה הדרכה ופיתוח מנהלים, קופ"ח כללית
ואמירה יעקב,ראש תחום פיתוח למידה, מחלקת למידה הדרכה ופיתוח מנהלים, קופ"ח כללית

המציאות התזזיתית ותמהיל עובדים רב דורי מצריכים יישום תפיסה חדשנית בלמידה הארגונית.
הכללית הינה ארגון פרופסיונאלי, מקצועני ששואף לאיכות ומצוינות בביצועים ולפיכך נדרש ללמידה מתמדת של הצוותים המקצועיים והניהוליים, כזו שתורמת לשיפור הביצועים לאורך זמן.
מחלקת למידה, הדרכה ופיתוח מנהלים מובילה תהליך life long learning המבסס תרבות, תשתיות ומעטפת למידה מתמדת מתמשכת וכולל מגוון רב של אירועי למידה זכירים וברי ספיגה המתקיימים בסביבת העבודה ומחוצה לה.

חדשנות בלמידה – טכנולוגיה או אידיאולוגיה?
רינת אהרוני, מנהלת תחום טכנולוגיות למידה ופיתוח ארגוני, חטיבת פתרונות ההדרכה, NESS

כיצד ניתן לשדרג את מיקומו של מנהל ההדרכה בארגון באמצעות כלים מעשיים ורעיונות ליישום ולביצוע?
חדשנות – כולנו מדברים על חדשנות, חיים חדשנות, מצפים לחדשנות – כלקוח וגם כעובד.

  • אז מה המשמעות של חדשנות בלמידה?
  • איפה היא פוגשת את עובדי הארגון מחד, ואת מנהלי ההדרכה מאידך?
  • והאם חדשנות בלמידה היא בהכרח טכנולוגיה?

בהרצאה נסקור את אתגרי הלמידה של ארגונים כיום, את אתגרי מנהלי ההדרכה בעולם משתנה וניתן פתרונות ישומיים לחדשנות בלמידה.

הדור הבא: משחוק, מיקרו-למידה, אוטומציה וקישור לביצועים בפועל
גל רימון, מנכ"ל גיימאפקטיב

ההרצאה תסקור את הטכנולוגיות המשמעותיות של הדור הבא של הלמידה, לרבות משחוק, אוטומציה של משלוח מיקרו-למידה, חזרתיות כדי לשמר ידע, למידה פרסונלית ואדפטיבית וכן כיצד אפשר לקשר למידה לביצועים בפועל.
במהלך ההרצאה ישולבו קייס סטדיס מלקוחות חו"ל של החברה, כגון מיקרוסופט, סינגטל ועוד.

פרסונליזציה בעידן הדיגיטלי –למידה מותאמת אישית בעולם דיגיטלי משתנה
אלון ממלוק, Amdocs academy- Head of global L&D

מבט על לקוחות Amdocs academy ברחבי העולם, מספק הצצה נדירה אל המגמות והשינויים בעולם ההדרכה כפי שמשתקפים בארגוני התקשורת בכל העולם.
ב-Amdocs academy אנחנו מדגישים את הצורך להתאים את הפתרונות לצרכים הספציפיים עבור כל לומד ומציגים פתרונות מגוונים וחדשניים ללקוחותינו ברחבי העולם.
במסגרת ההרצאה יוצגו מגמות בעולם הלמידה, פתרונות למידה בדגש על פרסונליזציה והתאמת תכני הלמידה לצרכים הספציפיים של כל לומד.

"אני, עצמי ו-IoT״
אסף דולינגר, מנהל הדרכה גלובלית, IBM

מה דארווין היה אומר על ההתפתחות המטאורית בתחום הלמידה הארגונית?
מלמידה פרונטלית באמצעות לוח וגיר, שאינה מבחינה בין לומד אחד לרעהו, דרך קריאת ספרים אישית בקינדלים ועד למידה חברתית מבוססת-טכנולוגיה.
מה אנחנו עושים בשביל הלומדים שלנו בעידן ה-IoT? כיצד מיישמים את הדברים ב-IBM? ומה יהיה השלב הבא? בואו לברר!

סוף עידן ה LMS?
ד"ר ערן גל, המכון הטכנולוגי חולון
ינאי זגורי, ExperTeam

ההרצאה תציג חזון טכנולוגי לעולם הלמידה שמעבר לפניה. נבחן את הפוטנציאל הטמון בטכנולוגיות עכשוויות ועתידיות והשפעתם על טכנולוגיות למידה ומערכות לניהול למידה בעתיד הקרוב והרחוק יותר.
מהו חזון הלמידה הארגונית? לאן אנחנו רוצים להתקדם? ולאן יכולים?
המפגש יבוסס הרצאה ודיון עם הקהל לגבי חזון אישי וקבוצתי והדרך בה טכנולוגיות מסוימות יכולות להשפיע עליו. הטכנולוגיות אליהם נתייחס: Internet of Things, AI & Machine Learning, מחשוב לביש, וננסה להבין איך הם ישתלו במערכות למידה עתידיות (אם בכלל).

עידן השפע הדיגיטלי בלמידה הארגונית כבר כאן!
הטמעת LMS בענן בלאומי
טל רפפורט וצביקה פיזיק, תחום למידה מתוקשבת, בנק לאומי

לאומי נמצא בימים אלו בעיצומה של הטמעת LMS ותפיסת למידה חדשה. האתגר הגדול ביותר העומד בפנינו הוא ליצור חווית למידה העונה על הצורך של העובדים בלמידה רלוונטית וקריטית על בסיס שוטף.
במסגרת התפיסה החדשה, מעביר הבנק את האחריות ללמידה לידי העובד, מנגיש קטלוג קורסים מלא ועשיר בתכנים לכלל עובדי הבנק, יוצר ערוצי תוכן עשירים בתוך ומחוץ לבנק וממציא מחדש את סביבת הלמידה הפרונטאלית על ידי אינטגרציה עם קהילות למידה וירטואלית בכל מקום וזמן שהעובד נמצא.
כחלק מהתפישה אנו משנים את תפיסת המדידה לתדירות ואיכות גירויי הלמידה שאנו שולחים לעובדים על מנת ליצור חווית למידה רציפה ורלוונטית. בהרצאה זו נסקור כיצד הובלנו מהלך זה בלאומי.

מה נשתנה הלילה הזה?
אנחנו!
רינתיה ברוכים, יועצת ללמידה ארגונית

עוד לא עברת שינוי בתפקיד? עברת אותו אבל את/ה לא בטוח/ה מה קרה כאן? למה? איך? אז יחד נעשה סדר.
במפגש נענה על מס' שאלות מרכזיות: איזה גבינה זזה לנו? (רמז… כמעט הכול), מה השתנה בתפקיד שלנו כאנשי הדרכה ולמידה?
(ספוילר: לא ליבת המקצוע אלא המון דברים אחרים), מה עושים מחר בבוקר? (הרגע הזה בו מקבלים רעיונות וכלים פרקטיים 🙂 )

דיגיט'כלס: למידה ותרגול מעשיים בעולם האונליין
אורי ישפה, מנהל הדרכה גלובלי, קרמר אלקטרוניקה

בואו נדבר תכלס. דיגיט'כלס.
למידה אונליין זה נהדר, אבל עד כמה היא פרקטית אצלכם?
נדבר על איך מכוונים למידה מקוונת ללמידה משמעותית: כזו שתשיג יעדים ארגוניים באמצעות תרגול חווייתי, ותעריך את הישגי לומד על ידי משימות מעשיות ובעלות ערך, במקום עוד מבחן אמריקאי ממוחשב.

סדנה: אבן, נייד ואפליקציה – אבולוציית הלמידה – מסעם של המלמדים והלומדים
ליאור סטודנט, מסרולוגית, מנכ"לית Make a Point

השיעור שלנו: מה למדנו על למידה בעבודה בארגונים?
בעולם שבו הקשב של כולנו מוגבל ומתחלק על פני משימות רבות (כן, גם אתם גולשים במקביל עכשיו בפייסבוק), משתנים גם תהליכי הלמידה והייעוץ. רמת הקשב המוגבלת, ריבוי המשימות, והדינאמיקה בארגונים של היום, מחייבים את המלמדים והיועצים ליצור מודלים חדשים ללמידה.
נשתף בהתנסויות שלנו ללמידה בעידן החדש – מה השתנה? מה האתגרים החדשים בלמידה היום? אלו מודלים מתאימים ומה חסר עדיין? בפאנל מלא כנות נשתף בסיפורים משני צדי המתרס: של המלמדים ושל הארגונים והלומדים בהם.

סדנה באנגלית: Build Buy In to Your Digital
מריסה צרפתי, Founder | Speak Easy

Getting buy in from your learners and implementation is critical to shift organisational knowledge and culture.  As people developers, we often assume that designing great content is enough. It’s not.
A strategic approach that gets buy in and raises your HR brand in your company is a key factor to implementing successful programs. In this 1.5 hours you’ll get insights and tips to position your brand, create support for you programs and impact the growth of your company on a meaningful level.

חדר בריחה: משרת החלומות שלך
שרי חזי, ראש תחום למידה מתוקשבת, מדור טי"ל, קריית ההדרכה, צה"ל
נעמה זקין, מפתחת הדרכה ומנחת קבוצות

התנסות בחדר בריחה המשלב למידה והדרכה.
חולם על משרת חלומות וגם על אתגר לימודי? גם חוויה מהסרטים וגם התנסות גורלית?

רוצה להתמודד על משרת החלומות שלך בשלוחה של אוניברסיטת MIT בישראל?
רק אחוז אחד מכלל המתמחים מצליח להתקבל. האם אלה תהיו אתם?