כנס ההדרכה השנתי

למידה 2030
Ready to Play?

כפר המכביה | 21.10.2018

במידה ויש בעיה בטעינת הטופס ניתן לפנות אלינו לרישום גם בטלפון: 0722-555-225 (לבקש את דבורית) או במייל: office@hrus.co.il

כנס ההדרכה השנה הוא מפגש פסגה מקצועי שמדגים מודלים, כלים חדשים וטרנדים רבי השפעה לצד פרקטיקה אירגונית, וניסיון יישומי נצבר של אנשי הדרכה ופיתוח ארגוני בארץ ובעולם.

בהקבלה לעולמות המשחק והמישחוק, הכנס השנה יבחן לעומק את השינויים החלים על:

  • "מגרש המשחקים" שלנו לקראת 2030 – מהם השינויים והטרנדים המשפיעים על עיצוב סביבת הלמידה החדשה ורכישת כישורים ומיומנויות חדשות
  • "הקהל" שלנו – כיצד מעצבים ביעילות חווית למידה ממוקדת בלומד שהיא גם רלוונטית, אישית, חברתית, מונגשת, מהנה, ממכרת ובעיקר אפקטיבית .
  • "מטרת המשחק וחוקיו" – כיצד נבטיח שמטרות ההדרכה מחוברות לצורך העסקי ומביאות ערך לארגון.

אבל יותר מכל, הכנס יאפשר לנו רגע של התבוננות ובחינה עצמית:

האם אנחנו כאנשי הדרכה ופיתוח ארגוני ערוכים לשינוי?

כיצד אנחנו מתנהלים במציאות משתנה, מורכבת, ולעתים כאוטית. כיצד אנחנו יכולים להישאר רלוונטיים בעולם החדש בעידן של שפע טרנדים, טכנולוגיות, מקורות מידע ופלטפורמות למידה מחוץ לארגון ובתוכו.

הכנס הזה הוא הזדמנות עבור כל מי שרוצה להכיר את כללי המשחק של עולם הלמידה החדש 2030 ולהתנסות כבר היום במה שיאפשר לכם להשתתף ולנצח במשחק מחר!

הכנס מרכז במקום אחד למעלה מ 30 מרצים מומחים ומובילי דעה בתחומי למידה שונים יחד עם מגוון עמיתים מארגונים ותעשיות שונות בארץ ובעולם (צה"ל, חינוך, בנקים, חברות ביטוח, רפואה, תעשיות ההי-טק, פארמה ועוד).

לצד הרצאות, הדגמות והמחשות – תוכלו להביא את המחשב האישי שלכם ולהשתתף גם בסדנאות פרקטיות המאפשרות התנסות במתודות וכלים כגון, בניית תהליכי למידה ואינטרקציות משמעותיות בכיתה וירטואלית, הקלטת ועריכת פודקאסטים ועיצוב חווית משתמש. באם אתה מדריך או יועץ, מעצב חווית למידה, מומחה למידה ופיתוח אירגוני, רכז הדרכה או מנהל בכיר בלמידה ומשאבי אנוש – הכנס הזה הוא עבורך!

ועכשיו לניים דרופינג או קצת מהמושגים באנגלית שנתייחס אליהם בכנס:
Learnability, Personalization, UI/UX, Autonomous learner, Podcast, virtual synchronous classroom, playback theater, MOOC, Learning simulation, Persona, ROV (Return on Value) or VOI- Value on Investment, Learning ROI (Return on Investment), Learnhaton, design thinking , and much more.

רשימת המרצים בכנס ההדרכה השנתי 2018 - למידה 2030

תוכנית כנס ההדרכה השנתי 2018 - למידה 2030

התכנסות וארוחת בוקר

08:00 – 09:00

פתיחת הכנסגוני פישמן – דירקטורית למידה גלובלית- בחברת טבע

09:10 – 09:00

סרטון מנהלי הדרכה מישראל והעולם – למידה 2030

09:20 – 09:10

The autonomous learner-
Who’s really behind the wheel? Are you

האוטונומיה של הלומד כמאיץ של למידה, מחויבות אירגונית ושיפור ביצועים (הפאנל יתקיים בשפה האנגלית)

מנחה הפאנל:

Barry Katz, Founder of Barry Katz. Ltd

משתתפי הפאנל:

Ari Katanick, VP Learning Strategic Programs at SAP

Dr. Zimlichman Eyal, Deputy Director General, Chief Medical Officer and Chief Innovation Officer at Sheba Medical Center

Dr. Michal Tsur, Dr. Michal Tsur, co-founder & president Enterprise and Learning, at Kaltura

09:55 – 09:20

"נשמע לך מוכר?" | תאטרון במת היומיום של קמיקזה –
בהשתתפות אבי גרייניק

10:00 – 09:55

מהפכת הכלבוינקים | רועי דויטש, מנכ"ל ומייסד Jolt

10:30 – 10:00

"נשמע לך מוכר?" | תאטרון במת היומיום של קמיקזה –
בהשתתפות אבי גרייניק

10:35 – 10:30

הרצאת TED | 

10:55 – 10:35

ספיד נטוורקינג מונחה כבר עשית? | 

11:00 – 10:55

נטוורקינג, כיבוד ותערוכת ספקים

11:45 – 11:00

בחירה בין 4 עולמות תוכן

13:15 – 11:45

המפתח להצלחה בעולם העבודה 2030 – אמפתיה או אפליקציה?
מנהל המושב: ערן נצר | מנהל יחידת פיתוח פתרונות למידה בבנק הפועלים

תיאור המושב:
קשה לנבא מה יהיה ב- 2030, אך אין לנו פריווילגיה לא להתכונן לכך!
במושב נשמע אלו מיומנויות נדרשות לעובדים ולצוותים על מנת להבטיח הצלחה בשוק העבודה בשנים הבאות. נדגים הזדמנויות טכנולוגיות חדשניות להכשרת "מיומנויות רכות" באופן סימולטיבי. נלמד איך לייצר פלטפורמה ארגונית ללמידה עצמאית למגוון רחב של תפקידים ונושאים באמצעות Mooc Hub.

Top 2018 Workplace Learning Trends – 1 priority: Training For Soft Skills

מי הוא הטאלנט של עולם העבודה העתידי?
מאיה בר לב | מובילת תחום יעוץ ארגוני – Deloitte

אלו אתגרים ניצבים בפני ההון האנושי בעולם העבודה העתידי?
מה חשוב שילמדו ילדינו בבית הספר, כדי להצליח בשוק העבודה?
מה יותר חשוב, יכולת להיות אמפתי או יכולת לפתח אפליקציה?
מה המשמעות של הכשרה ופיתוח של הון אנושי לקראת עולם עבודה עתידי שלא ברור כיצד הוא יראה?
מי יצליח יותר, מי שיודע פחות על יותר או המומחים בתחומם?

ללמד מיומנויות רכות כמו ללמד רכיבה על אופניים
ד"ר אורית שלומזון | מייסדת SimTeam ומנהלת את מרכז הסימולציה בקריה האקדמית אונו

למה ללמד לרכב על אופניים זה אינטואיטיבי לנו, אבל כדי ללמד לבנות אמון אנחנו שוברים את הראש?! מנהלים, יועצים, עורכי דין, אנשי מכירות, מהנדסים, מורים…… כולם כבר מתאמנים בסימולציה. אתם מוזמנים להשתתף בהדגמה חווייתית של שיטת לימוד חדשנית! זה הרבה יותר אינטואיטיבי ממה שאתם חושבים 🙂

למידת Mooc Hub
איריס הלפרין | מובילה את תחום הלמידה הארגונית (ארגון לומד) ביחידות המטה של בנק הפועלים

ההבטחה של למידה באמצעות MOOC (קורסים מקוונים באינטרנט) גדולה, אך קיים אתגר גדול בלמידה עצמאית. לכן הקמנו את האוניברסיטה המקוונת של בנק הפועלים ויצרנו מעטפת למידה תומכת מותאמת לכל קורס . בואו לשמוע איך מגיעים ל- 95% הצלחה, כאשר הבנצ'מרק העולמי כ- 10% מסיימים.

תפקידו המשתנה של איש הלמידה
מנהלות המושב: עירית לופט מדר | מנהלת פיתוח הדרכה גלובלי בחברת טבע
טלי גזית אל בחר | מנהלת תחום למידה ופיתוח ארגוני במימון ישיר

תיאור המושב:
אנחנו כאנשי למידה מתנהלים במציאות מורכבת, מלאת אי וודאות, טכנולוגיות חדשניות ועוד… לפיכך, אנחנו אמורים להתאים את עצמנו לקצב של המציאות המשתנה ולהבטיח שנישאר רלוונטיים.

איך עושים את זה?

במושב נענה על חלק מהשאלות שיכוונו אותנו, אנשי הלמידה, לפעול אחרת:

  • מדוע חשוב להיות מודעים להיבטים הרגשיים של הלומדים שלנו?
  • כיצד נכון לעבוד מול היחידות העסקיות ולהשיא ערך לארגון?
  • איך מתאימים את תהליכי הפיתוח וההטמעה למציאות המשתנה?
  • איך מתרגמים אסטרטגיית למידה לתוכנית פעולה?

בחלקו השני של המושב נתרגל מספר פרקטיקות בפיתוח פתרונות למידה בגישת "הלומד במרכז", שתוכלו לקחת אתכם כצידה לדרך.

למי מיועד:
מפתחי הדרכה, יועצי למידה ומנהלי הדרכה בארגונים.

למידה בתנועה ומדידה אינסופית – האם אנחנו רואים את העובד?
אודליה אביבי | יועצת ארגונית ומנחת קבוצות לארגונים ולמוסדות חינוך

ניהול המשאב האנושי בכלכלה החדשה משנה את פניו ומשפיע על הכיוונים בהם ארגונים בוחרים לבנות את עצמם מחדש. בתוך מציאות בתנועה ובשינוי, לתהליכי הלמידה הארגוניים ולאנשי הלמידה, יש השפעה מכרעת בהבניה של ארגונים.

בהרצאה נעסוק בזווית הלמידה של העובד שמזמן עבר מאבולוציה הישרדותית לאבולוציה של התפתחות והגשמה (זה מגיע לי! מה יוצא לי מזה? לא טוב? אני הולך!).

תחת הנחת עבודה זו נתבונן בחוויה הרגשית של העובד בתהליך הלמידה האינסופי בו הוא נמצא ונבחן עד כמה אנחנו רואים אותו ומתאימים את תהליכי הלמידה לצרכים שלו.

DevOps-U -שינוי תפיסה בעולם הפיתוח
נעמי מלכה | Learning & OD Business Partner at Amdocs
מירה גרונהאוס | Director of DevOps transformation at Amdocs

כשם שעולם פיתוח התוכנה משתנה, כך גם עולם הלמידה וההטמעה. בפרויקט חוצה חברה, שעוסק בשינוי זה, נוצר חיבור ייחודי בין הלקוחות הארגוניים ואנשי הלמידה. בהרצאה נציג יחד, כיצד החיבור הזה אפשר תהליכי פיתוח חדשים של תוצרי למידה ייחודיים ואטרקטיביים ותהליך הטמעה חדש.

  • נציג איך שילבנו בין הצורך לאפשר ללומד את החופש לבחור מה ואיך ללמוד, לבין הצורך של המנהלים לבקר את ההתקדמות ולעמוד ביעדים האגרסיביים של הארגון.
  • נדגים איך רתמנו את אנשי השטח לתהליכי ייצור התוכן, ועשינו שימוש מקסימלי בתכנים חיצוניים, כדי לייצר תמהיל אופטימלי בין ידע ארגוני פנימי לבין ידע חיצוני ומגוון לתוך הלמידה.

Turning Strategy into Reality:
Unleashing your Learning Organization for bridging the strategy-execution gap
Ari Katanick | Vice President of the Strategic Program Office at SAP

We’ve all been there: great ideas with grand visions, and no clearly defined path to turn this strategy into reality.

So, how do you ensure your strategic vision becomes a cultural reality? During this session, we will focus on the causes and implications of the strategy-to-execution gap. You will learn a process for bridging that gap, ensuring the strategic vision is implemented and adopted as company culture. We will discuss the critical role Learning Organizations play in leading transformations and the necessary components of a lean and effective Project Lifecycle approach which can be used for all types of Learning projects.

הערך המוסף
מנהלת המושב: רינתיה ברוכים לוין | יועצת ללמידה והדרכה בארגונים
מרצה שותף: שי פיסטוק | Training specialist אדידס ישראל

מה נעשה במושב?

נלמד לייצר ערך מוסף בארגון!

אתם רלוונטיים בארגון שלכם? מצליחים לחשוב צעד לפניו? מוודאים שיש חיבור לצורך? אפשר בכלל לעשות את זה? ומה זה אומר אם אנחנו לא עושים את זה…? אז המטרה היא לענות על השאלות האלו גם פילוסופית וגם פרקטית.

כדי שתראו שזה מתאים לכם… המושב בנוי ככה:

(1) נתחיל מלהבין: מה זה בכלל אומר?
ספוילר: מדובר בשילוב של בדיקת ההשפעה שאנחנו יוצרים עם האמון שנותנים בנו, וכן, יש לזה מודל…

(2) אח"כ נעבור לשלב שאתם באים לעבוד…
תבחנו את עצמכם – איפה אתם במודל המיצוב של הדרכה בארגונים? בגדול, אפשר לפתוח קבוצת תמיכה לכל רמה במיצוב

(3) משם נצלול לכל סוג מיצוב וכמובן נדבר תכל'ס
נבחן דוגמאות וכלים ממשיים מעולם המחקר והדעת (כן, יש כזה במקצוע שלנו 🙂
נרד לקרקע וננתח מקרי אמת משני ארגונים שונים בתכלית כדי שכווולם יוכלו למצוא את עצמם: ארגון עסקי וארגון ציבורי
ו… אל דאגה! לא נשאיר אתכם בידיים ריקות, תקבלו מאתנו עזר עבודה

(4) בסוף כמובן נסכם ונקווה שיהיה זמן לשאלות

יאללה, בואו ליצור ערך מוסף 🙂

מושב פרקטי בצורת סדנה שבו ייקחו המשתתפים חלק בעשייה תוך עבודה בשולחנות עגולים

הערך המוסף
מנהלת המושב: רינתיה ברוכים לוין | יועצת ללמידה והדרכה בארגונים
מרצה שותף: שי פיסטוק | Training specialist אדידס ישראל

מה נעשה במושב?

נלמד לייצר ערך מוסף בארגון!

אתם רלוונטיים בארגון שלכם? מצליחים לחשוב צעד לפניו? מוודאים שיש חיבור לצורך? אפשר בכלל לעשות את זה? ומה זה אומר אם אנחנו לא עושים את זה…? אז המטרה היא לענות על השאלות האלו גם פילוסופית וגם פרקטית.

כדי שתראו שזה מתאים לכם… המושב בנוי ככה:

(1) נתחיל מלהבין: מה זה בכלל אומר?
ספוילר: מדובר בשילוב של בדיקת ההשפעה שאנחנו יוצרים עם האמון שנותנים בנו, וכן, יש לזה מודל…

(2) אח"כ נעבור לשלב שאתם באים לעבוד…
תבחנו את עצמכם – איפה אתם במודל המיצוב של הדרכה בארגונים? בגדול, אפשר לפתוח קבוצת תמיכה לכל רמה במיצוב

(3) משם נצלול לכל סוג מיצוב וכמובן נדבר תכל'ס
נבחן דוגמאות וכלים ממשיים מעולם המחקר והדעת (כן, יש כזה במקצוע שלנו 🙂
נרד לקרקע וננתח מקרי אמת משני ארגונים שונים בתכלית כדי שכווולם יוכלו למצוא את עצמם: ארגון עסקי וארגון ציבורי
ו… אל דאגה! לא נשאיר אתכם בידיים ריקות, תקבלו מאתנו עזר עבודה

(4) בסוף כמובן נסכם ונקווה שיהיה זמן לשאלות

יאללה, בואו ליצור ערך מוסף 🙂

מושב פרקטי בצורת סדנה שבו ייקחו המשתתפים חלק בעשייה תוך עבודה בשולחנות עגולים

תפקידו המשתנה של איש הלמידה
מנהלות המושב: עירית לופט מדר | מנהלת פיתוח הדרכה גלובלי בחברת טבע
טלי גזית אל בחר | מנהלת תחום למידה ופיתוח ארגוני במימון ישיר

תיאור המושב:
אנחנו כאנשי למידה מתנהלים במציאות מורכבת, מלאת אי וודאות, טכנולוגיות חדשניות ועוד… לפיכך, אנחנו אמורים להתאים את עצמנו לקצב של המציאות המשתנה ולהבטיח שנישאר רלוונטיים.

איך עושים את זה?

במושב נענה על חלק מהשאלות שיכוונו אותנו, אנשי הלמידה, לפעול אחרת:

  • מדוע חשוב להיות מודעים להיבטים הרגשיים של הלומדים שלנו?
  • כיצד נכון לעבוד מול היחידות העסקיות ולהשיא ערך לארגון?
  • איך מתאימים את תהליכי הפיתוח וההטמעה למציאות המשתנה?
  • איך מתרגמים אסטרטגיית למידה לתוכנית פעולה?

בחלקו השני של המושב נתרגל מספר פרקטיקות בפיתוח פתרונות למידה בגישת "הלומד במרכז", שתוכלו לקחת אתכם כצידה לדרך.

למי מיועד:
מפתחי הדרכה, יועצי למידה ומנהלי הדרכה בארגונים.

למידה בתנועה ומדידה אינסופית – האם אנחנו רואים את העובד?
אודליה אביבי | יועצת ארגונית ומנחת קבוצות לארגונים ולמוסדות חינוך

ניהול המשאב האנושי בכלכלה החדשה משנה את פניו ומשפיע על הכיוונים בהם ארגונים בוחרים לבנות את עצמם מחדש. בתוך מציאות בתנועה ובשינוי, לתהליכי הלמידה הארגוניים ולאנשי הלמידה, יש השפעה מכרעת בהבניה של ארגונים.

בהרצאה נעסוק בזווית הלמידה של העובד שמזמן עבר מאבולוציה הישרדותית לאבולוציה של התפתחות והגשמה (זה מגיע לי! מה יוצא לי מזה? לא טוב? אני הולך!).

תחת הנחת עבודה זו נתבונן בחוויה הרגשית של העובד בתהליך הלמידה האינסופי בו הוא נמצא ונבחן עד כמה אנחנו רואים אותו ומתאימים את תהליכי הלמידה לצרכים שלו.

DevOps-U -שינוי תפיסה בעולם הפיתוח
נעמי מלכה | Learning & OD Business Partner at Amdocs
מירה גרונהאוס | Director of DevOps transformation at Amdocs

כשם שעולם פיתוח התוכנה משתנה, כך גם עולם הלמידה וההטמעה. בפרויקט חוצה חברה, שעוסק בשינוי זה, נוצר חיבור ייחודי בין הלקוחות הארגוניים ואנשי הלמידה. בהרצאה נציג יחד, כיצד החיבור הזה אפשר תהליכי פיתוח חדשים של תוצרי למידה ייחודיים ואטרקטיביים ותהליך הטמעה חדש.

  • נציג איך שילבנו בין הצורך לאפשר ללומד את החופש לבחור מה ואיך ללמוד, לבין הצורך של המנהלים לבקר את ההתקדמות ולעמוד ביעדים האגרסיביים של הארגון.
  • נדגים איך רתמנו את אנשי השטח לתהליכי ייצור התוכן, ועשינו שימוש מקסימלי בתכנים חיצוניים, כדי לייצר תמהיל אופטימלי בין ידע ארגוני פנימי לבין ידע חיצוני ומגוון לתוך הלמידה.

Turning Strategy into Reality:
Unleashing your Learning Organization for bridging the strategy-execution gap
Ari Katanick | Vice President of the Strategic Program Office at SAP

We’ve all been there: great ideas with grand visions, and no clearly defined path to turn this strategy into reality.

So, how do you ensure your strategic vision becomes a cultural reality? During this session, we will focus on the causes and implications of the strategy-to-execution gap. You will learn a process for bridging that gap, ensuring the strategic vision is implemented and adopted as company culture. We will discuss the critical role Learning Organizations play in leading transformations and the necessary components of a lean and effective Project Lifecycle approach which can be used for all types of Learning projects.

תפקידו המשתנה של איש הלמידה
מנהלות המושב: עירית לופט מדר | מנהלת פיתוח הדרכה גלובלי בחברת טבע
טלי גזית אל בחר | מנהלת תחום למידה ופיתוח ארגוני במימון ישיר

תיאור המושב:
אנחנו כאנשי למידה מתנהלים במציאות מורכבת, מלאת אי וודאות, טכנולוגיות חדשניות ועוד… לפיכך, אנחנו אמורים להתאים את עצמנו לקצב של המציאות המשתנה ולהבטיח שנישאר רלוונטיים.

איך עושים את זה?

במושב נענה על חלק מהשאלות שיכוונו אותנו, אנשי הלמידה, לפעול אחרת:

  • מדוע חשוב להיות מודעים להיבטים הרגשיים של הלומדים שלנו?
  • כיצד נכון לעבוד מול היחידות העסקיות ולהשיא ערך לארגון?
  • איך מתאימים את תהליכי הפיתוח וההטמעה למציאות המשתנה?
  • איך מתרגמים אסטרטגיית למידה לתוכנית פעולה?

בחלקו השני של המושב נתרגל מספר פרקטיקות בפיתוח פתרונות למידה בגישת "הלומד במרכז", שתוכלו לקחת אתכם כצידה לדרך.

למי מיועד:
מפתחי הדרכה, יועצי למידה ומנהלי הדרכה בארגונים.

למידה בתנועה ומדידה אינסופית – האם אנחנו רואים את העובד?
אודליה אביבי | יועצת ארגונית ומנחת קבוצות לארגונים ולמוסדות חינוך

DevOps-U -שינוי תפיסה בעולם הפיתוח
נעמי מלכה | Learning & OD Business Partner at Amdocs
מירה גרונהאוס | Director of DevOps transformation at Amdocs

Turning Strategy into Reality:
Unleashing your Learning Organization for bridging the strategy-execution gap
Ari Katanick | Vice President of the Strategic Program Office at SAP

תפקידו המשתנה של איש הלמידה
מנהלות המושב: עירית לופט מדר | מנהלת פיתוח הדרכה גלובלי בחברת טבע
טלי גזית אל בחר | מנהלת תחום למידה ופיתוח ארגוני במימון ישיר

תיאור המושב:
אנחנו כאנשי למידה מתנהלים במציאות מורכבת, מלאת אי וודאות, טכנולוגיות חדשניות ועוד… לפיכך, אנחנו אמורים להתאים את עצמנו לקצב של המציאות המשתנה ולהבטיח שנישאר רלוונטיים.

איך עושים את זה?

במושב נענה על חלק מהשאלות שיכוונו אותנו, אנשי הלמידה, לפעול אחרת:

  • מדוע חשוב להיות מודעים להיבטים הרגשיים של הלומדים שלנו?
  • כיצד נכון לעבוד מול היחידות העסקיות ולהשיא ערך לארגון?
  • איך מתאימים את תהליכי הפיתוח וההטמעה למציאות המשתנה?
  • איך מתרגמים אסטרטגיית למידה לתוכנית פעולה?

בחלקו השני של המושב נתרגל מספר פרקטיקות בפיתוח פתרונות למידה בגישת "הלומד במרכז", שתוכלו לקחת אתכם כצידה לדרך.

למי מיועד:
מפתחי הדרכה, יועצי למידה ומנהלי הדרכה בארגונים.

למידה בתנועה ומדידה אינסופית – האם אנחנו רואים את העובד?
אודליה אביבי | יועצת ארגונית ומנחת קבוצות לארגונים ולמוסדות חינוך

DevOps-U -שינוי תפיסה בעולם הפיתוח
נעמי מלכה | Learning & OD Business Partner at Amdocs
מירה גרונהאוס | Director of DevOps transformation at Amdocs

Turning Strategy into Reality:
Unleashing your Learning Organization for bridging the strategy-execution gap
Ari Katanick | Vice President of the Strategic Program Office at SAP

ארוחת צהריים בחדר האוכל של המלון

14:00 – 13:15

תפקידו המשתנה של איש הלמידה
מנהלות המושב: עירית לופט מדר | מנהלת פיתוח הדרכה גלובלי בחברת טבע
טלי גזית אל בחר | מנהלת תחום למידה ופיתוח ארגוני במימון ישיר

תיאור המושב:
אנחנו כאנשי למידה מתנהלים במציאות מורכבת, מלאת אי וודאות, טכנולוגיות חדשניות ועוד… לפיכך, אנחנו אמורים להתאים את עצמנו לקצב של המציאות המשתנה ולהבטיח שנישאר רלוונטיים.

איך עושים את זה?

במושב נענה על חלק מהשאלות שיכוונו אותנו, אנשי הלמידה, לפעול אחרת:

  • מדוע חשוב להיות מודעים להיבטים הרגשיים של הלומדים שלנו?
  • כיצד נכון לעבוד מול היחידות העסקיות ולהשיא ערך לארגון?
  • איך מתאימים את תהליכי הפיתוח וההטמעה למציאות המשתנה?
  • איך מתרגמים אסטרטגיית למידה לתוכנית פעולה?

בחלקו השני של המושב נתרגל מספר פרקטיקות בפיתוח פתרונות למידה בגישת "הלומד במרכז", שתוכלו לקחת אתכם כצידה לדרך.

למי מיועד:
מפתחי הדרכה, יועצי למידה ומנהלי הדרכה בארגונים.

למידה בתנועה ומדידה אינסופית – האם אנחנו רואים את העובד?
אודליה אביבי | יועצת ארגונית ומנחת קבוצות לארגונים ולמוסדות חינוך

ניהול המשאב האנושי בכלכלה החדשה משנה את פניו ומשפיע על הכיוונים בהם ארגונים בוחרים לבנות את עצמם מחדש. בתוך מציאות בתנועה ובשינוי, לתהליכי הלמידה הארגוניים ולאנשי הלמידה, יש השפעה מכרעת בהבניה של ארגונים.

בהרצאה נעסוק בזווית הלמידה של העובד שמזמן עבר מאבולוציה הישרדותית לאבולוציה של התפתחות והגשמה (זה מגיע לי! מה יוצא לי מזה? לא טוב? אני הולך!).

תחת הנחת עבודה זו נתבונן בחוויה הרגשית של העובד בתהליך הלמידה האינסופי בו הוא נמצא ונבחן עד כמה אנחנו רואים אותו ומתאימים את תהליכי הלמידה לצרכים שלו.

DevOps-U -שינוי תפיסה בעולם הפיתוח
נעמי מלכה | Learning & OD Business Partner at Amdocs
מירה גרונהאוס | Director of DevOps transformation at Amdocs

כשם שעולם פיתוח התוכנה משתנה, כך גם עולם הלמידה וההטמעה. בפרויקט חוצה חברה, שעוסק בשינוי זה, נוצר חיבור ייחודי בין הלקוחות הארגוניים ואנשי הלמידה. בהרצאה נציג יחד, כיצד החיבור הזה אפשר תהליכי פיתוח חדשים של תוצרי למידה ייחודיים ואטרקטיביים ותהליך הטמעה חדש.

  • נציג איך שילבנו בין הצורך לאפשר ללומד את החופש לבחור מה ואיך ללמוד, לבין הצורך של המנהלים לבקר את ההתקדמות ולעמוד ביעדים האגרסיביים של הארגון.
  • נדגים איך רתמנו את אנשי השטח לתהליכי ייצור התוכן, ועשינו שימוש מקסימלי בתכנים חיצוניים, כדי לייצר תמהיל אופטימלי בין ידע ארגוני פנימי לבין ידע חיצוני ומגוון לתוך הלמידה.

Turning Strategy into Reality:
Unleashing your Learning Organization for bridging the strategy-execution gap
Ari Katanick | Vice President of the Strategic Program Office at SAP

We’ve all been there: great ideas with grand visions, and no clearly defined path to turn this strategy into reality.

So, how do you ensure your strategic vision becomes a cultural reality? During this session, we will focus on the causes and implications of the strategy-to-execution gap. You will learn a process for bridging that gap, ensuring the strategic vision is implemented and adopted as company culture. We will discuss the critical role Learning Organizations play in leading transformations and the necessary components of a lean and effective Project Lifecycle approach which can be used for all types of Learning projects.

תפקידו המשתנה של איש הלמידה
מנהלות המושב: עירית לופט מדר | מנהלת פיתוח הדרכה גלובלי בחברת טבע
טלי גזית אל בחר | מנהלת תחום למידה ופיתוח ארגוני במימון ישיר

תיאור המושב:
אנחנו כאנשי למידה מתנהלים במציאות מורכבת, מלאת אי וודאות, טכנולוגיות חדשניות ועוד… לפיכך, אנחנו אמורים להתאים את עצמנו לקצב של המציאות המשתנה ולהבטיח שנישאר רלוונטיים.

איך עושים את זה?

במושב נענה על חלק מהשאלות שיכוונו אותנו, אנשי הלמידה, לפעול אחרת:

  • מדוע חשוב להיות מודעים להיבטים הרגשיים של הלומדים שלנו?
  • כיצד נכון לעבוד מול היחידות העסקיות ולהשיא ערך לארגון?
  • איך מתאימים את תהליכי הפיתוח וההטמעה למציאות המשתנה?
  • איך מתרגמים אסטרטגיית למידה לתוכנית פעולה?

בחלקו השני של המושב נתרגל מספר פרקטיקות בפיתוח פתרונות למידה בגישת "הלומד במרכז", שתוכלו לקחת אתכם כצידה לדרך.

למי מיועד:
מפתחי הדרכה, יועצי למידה ומנהלי הדרכה בארגונים.

למידה בתנועה ומדידה אינסופית – האם אנחנו רואים את העובד?
אודליה אביבי | יועצת ארגונית ומנחת קבוצות לארגונים ולמוסדות חינוך

DevOps-U -שינוי תפיסה בעולם הפיתוח
נעמי מלכה | Learning & OD Business Partner at Amdocs
מירה גרונהאוס | Director of DevOps transformation at Amdocs

Turning Strategy into Reality:
Unleashing your Learning Organization for bridging the strategy-execution gap
Ari Katanick | Vice President of the Strategic Program Office at SAP

בחירה בין 4 עולמות תוכן

15:45 – 14:45

למידה דיגיטלית בעולם העבודה החדש
מנהלת מושב: נעמי מלכה

14:45 – 15:15
מיקרו למידה בעידן ה-DIY

ענבר גת שחם, Improve IT
.

15:15 – 15:45
"כל עוד אתה חי- למד" – הכשרת עובדים סינים בעידן דיגיטלי
טל גל-און, חברת ההדרכה והייעוץ בארי-כץ

יחסינו לאן?
פיתוח הדרכה, כלים ושיטות
מנהלת מושב: קרן פייראיזן סגל

14:45 – 15:15
מה נשתנה הלילה הזה?
אנחנו!

רינתיה ברוכים
.
.

15:15 – 15:45
דיגיט'כלס:
למידה ותרגול מעשיים בעולם האונליין

אורי ישפה, קרמר אלקטרוניקה

כשחזון טכנולוגי פוגש שפע דיגיטל
מנהל מושב: ניר תדהר

14:45 – 15:15
סוף עידן ה LMS?

ד"ר ערן גל, המכון הטכנולוגי חולון
 ינאי זגורי, ExperTeam
.

15:15 – 15:45
עידן השפע הדיגיטלי בלמידה הארגונית כבר כאן – LMS בענן!

טל רפפורט וצביקה פיזיק,
בנק לאומי

it’s all about me
פרסונליזציה בחסות הלומד
מנהלת מושב: נטע פור אייזנברג

14:45 – 15:15
פרסונליזציה בעידן הדיגיטלי – למידה מותאמת אישית בעולם דיגיטלי משתנה

אלון ממלוק, אמדוקס

15:15 – 15:45
"אני, עצמי ו-IoT״

אסף דולינגר, IBM
.
.
.

הפסקה והגרלת ההפנינג

16:00 – 15:45

בחירה בין 3 סדנאות סוף יום

17:30 – 16:00

חדר בריחה
משרת החלומות שלך
(מספר המקומות מוגבל)

Build Buy In to Your Digital Learning
(סדנה באנגלית)

אבן, נייד ואפליקציה
אבולוציית הלמידה
מסעם של המלמדים והלומדים

מהפכת הכלבוינקים | רועי דויטש, מנכ"ל ומייסד Jolt

יש לנו קונוטציה שלילית למילה כלבויניקים, אבל האמת היא שהעתיד שייך להם. אם בעבר קודשה המומחיות והמקצועיות הממוקדת – בתעשיות החדשות לכלבויניקים, אלה שיודעים לעשות מגוון דברים, ששולטים במגוון כישורים – הג׳וקרים של היצירתיות – יש יתרון תחרותי מובהק.

המרצה: רועי דויטש
מנכ״ל ומייסד שותף של ג׳ולט – שבונה את בית הספר של העולם החדש, בוגר 8200, הופיע ברשימות 30 הצעירים המבטיחים של פורבס ו-40 הצעירים המבטיחים של דה-מארקר.