איך להיות מנהל משאבי אנוש מספר 1

איך להיות מנהל משאבי אנוש מספר 1

כיצד למנף את הקשרים שלך לטובת הצלחה בתפקיד

שיתוף
מנהל משאבי אנוש

מנהל משאבי אנוש

כאשר אתה כמנהל משאבי אנוש מתמקד בשיפור ערכך, ההזדמנויות המקצועיות שיקרו בדרכך יגדלו ויתרחבו בהתאם.

שיפור המקצועיות שלך מביא ליתרונות רבים ומגביר את תחושת הערך העצמי. אתה אף פעם לא יודע מתי ייתכן שיהיה עליך למצוא עבודה חדשה או להתקדם במקום בו אתה עובד.

להלן כמה דרכים בהן תוכל לנקוט כדי לשפר את עצמך ולהיות מנהל משאבי אנוש מספר 1:

הרחב את הרשת החברתית שלך

לינקדאין (LinkedIn) היא הרשת המקצועית הגדולה בעולם והיא נותרה הפלטפורמה הטובה ביותר לקדם את עצמך ולפרסם את כישוריך כמקצוען. מעסיקים פוטנציאליים יוכלו להתרשם מהניסיון ומהידע המקצועי שלך כאשר תפתח פרופיל ברשת לינקדאין ויוכלו להציע לך עבודה. המעסיקים הפוטנציאליים מחפשים באופן קבוע את המועמדים עם הניסיון והכישורים המעידים שהם שווים השקעה.

גם הפייסבוק, האינסטגרם והטוויטר הפכו עם הזמן למקומות טובים לפרסום כישוריך המקצועיים ולצורך יצירת קשרים עם מעסיקים מתעניינים.

למרות שלמדיה החברתית יש יתרונות רבים, יכולות להיות לה השלכות אם לא נעשה בה שימוש מוקפד. את התכנים שאתה מפרסם ברשתות החברתיות הגולשים יוכלו למצוא בתוך דקות, ולכן תוכן שאינו איכותי או פוגעני עשוי לפגוע בסיכוייך למצוא עבודה.

שמור על קורות חיים מעודכנים

לקורות חיים מעודכנים ואיכותיים יש אפקט משמעותי בשיפור הסיכויים שלך להבטיח לעצמך ראיון עבודה. זה חיוני לבדוק את קורות החיים שלך מידי שנה ולוודא שהוספת את כל המשרות האחרונות בהן עסקת ואת הכישורים והידע שצברת בשנה זו. יש לוודא כי קורות החיים שלך מעוצבים בצורת רשימה ברורה ונוחה לקריאה, מסודרת, מאורגנת ועקבית, הכוללת רשימה של הישגים מוצלחים שהשגת ותחומי האחריות שלך בעבר ובהווה. קורות החיים שלך מציגים למעשה את הערך שלך והחוזק שלך על פני המתחרים שלך.

למעסיק לוקח בממוצע 8-10 שניות לסרוק את קורות החיים שלך, לכן הנתונים הראשונים הבולטים הם קריטיים.

התנדבויות

יש מגוון עצום של מיומנויות שניתן לפתח על ידי התנדבות אשר יכולות לעזור לך להתבלט מן הקהל. התנדבות למען מטרה ראויה יכולה לעזור לפתח את כישוריך בפתרון בעיות בעבודה, באמפתיה ובמנהיגות.

ההתנדבות מציעה הזדמנות לתת חזרה לקהילה שלך מהידע והניסיון בתפקיד, לדוגמה – אם שימשת כמנהל גיוס עבור עמותה ללא כוונת רווח והתנדבת למצוא עבורם מתנדבים, זה ערך חשוב שראוי להציג. ההתנדבות מוסיפה עומק לקורות חיים שלך ומאפשרת לך להפגין את התשוקה שלך ואת המחויבות להתפתחות אישית. התנדבות לא רק מרחיבה את הרשת שלך, אלא גם עוזרת לך לבנות אמון ומשפרת משמעותית נותן לך ניסיון יכול לשפר את סיכויי הקריירה שלך.

להתלבש כדי להרשים

מחקר שנערך לאחרונה שנערך על ידי וול סטריט ג'ורנל, הצביע על העובדה כי לבוש הבגדים הנכונים לתעשייה שלך משפיע על האופן שבו אנשים תופשים אותך ואפילו על דרך המחשבה שלך עצמך. זה חיוני להתלבש כפי שאתה רוצה לשדר: מקצועיות, הצלחה, ייצוג, ורושם חזק ומיטבי. לבוש איכותי ומקצועי יכול גם לגרום לך להרגיש טוב יותר עם עצמך ולספק לך יותר ביטחון.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה