שיתוף

כשבאמתחתם ידע מתחקור אלפי מטיילים ומלימוד מסלולים עד הפרט האחרון, הם מתכננים עבורכם טיולים יוצאי דופן ליעדים שאתם בוחרים, הם מתאימים כל מסלול וכל טיול לדרישות הספציפיות של כל ארגון, והם מתמחים בתכנון עד לפרטים הכי קטנים שאפילו אתם לא חשבתם עליהם.

חברת My Trip תוציא אתכם לטיול רק לאחר שלמדה ותחקרה לעומק את המסלולים, את מקומות הלינה והאכילה, את האטרקציות וגורמים רבים נוספים.

מה שהחל במסלולים ייחודיים באפריקה ודרום אמריקה התרחב, וכיום מיי טריפ היא שחקנית בולטת בתחום התיירות הבינלאומית ביעדים רבים בעולם, עבור ארגונים ולקוחות פרטיים כאחד.

"קבוצת מיי טריפ החלה את דרכה בתכנון טיולים בהתאמה אישית תוך שימת דגש על יחס אישי", אומר ליאור לוי, ליאור לוי סמנ"כל השיווק ב-My Tripסמנכ"ל השיווק של My Trip,  בשיחה עם HRus לקראת כנס הרווחה השנתי, בו תוכלו לפגוש את נציגי החברה בביתן ולהתרשם משירותיה.

"תכנון המסלולים המדויקים והאיכותיים מתבצע תוך התאמה אישית עבור כל לקוח, על ידי מומחים ליעדים ספציפיים, בין אם זה ביבשת אפריקה, בדרום אמריקה או ביעדים אחרים.

"אנחנו עובדים מול הספקים המקומיים הטובים ביותר וזמינים 24/7 עבור הלקוחות, מרגע היציאה לטיול ועד השיבה לישראל", אומר לוי.

לאור ההצלחה ביעדי אפריקה ודרום אמריקה הפכה הקבוצה לשחקנית בולטת בתחום התיירות הבינלאומית והרחיבה את שירותיה ליעדים נוספים בעולם.

ממשפחות וזוגות לארגונים וקבוצות

"תחילה", מסביר לוי, " תכננה הקבוצה טיולים מותאמים אישית לזוגות ומשפחות. לאור ההצלחה התחלנו לתכנן מסלולי טיולים מאורגנים בקבוצות קטנות, במטרה לשמור על היחס האישי והתמורה עבור כל לקוח.

"כיום, לאחר שעלינו מדרגה, אנחנו מתכננים גם טיולי תמריץ עבור גופים עסקיים וארגונים. בזכות מערכת היחסים שנבנתה עם השנים בינינו לבין הספקים המקומיים בכל העולם, אנחנו יכולים להפיק עבור כל ארגון, טיולי תמריץ שהעובדים לא יפסיקו לדבר עליהם עוד זמן רב לאחר החזרה הביתה".

מה ההבדל ביניכם לבין חברות אחרות שעוסקות בטיולים מאורגנים?

"רוב החברות הגדולות והמצליחות מתחילות את דרכן בטיולים מאורגנים, במסגרתם מתבקשים אנשי האופרציה לבנות מספר דו ספרתי של מסלולים בשנה.

"במיי טריפ לעומת זאת, הלכנו על גישה של התאמה ייחודית לכל לקוח. יש אצלנו מחלקות נפרדות לכל יבשת, כאשר כל מחלקה מתמחה בתפירת טיול על פי דרישה (tailor-made) והתאמה לצרכים ולדרישות של כל לקוח בפני עצמו.

"במילים אחרות, כל מחלקה מתמחה ביבשות, במדינות ובתחומי עניין, לרבות טיולים פרטיים, טיולים מאורגנים, טיולי תמריץ, טיולי ג'יפים ואקסטרים, טיולי ספארי, טיולי שבטים אבודים, פולקלור ועוד. בד בבד, כל מחלקה מתכננת את הטיול עד לפרטים הקטנים ביותר, באופן שמותאם אישית לכל ארגון ולכל צורך ודרישה של הארגון.

"הבדל נוסף טמון בכך שבכל שנה צובר הצוות של מיי טריפ ניסיון שהינו שווה ערך לניסיון של עשר שנות אופרציה בחברות מקבילות. תנאי השטח, יחד עם סקרנותם של אנשי מיי טריפ, עיצבו את אופי החברה".

לוי מוסיף, כי "בחברה יש כיום צוות מקצועי המנוהל באווירה משפחתית, נעימה ומכבדת. החברה פיתחה, וממשיכה לפתח, מודל שמאפשר לצוות להוביל את עתיד החברה, ובה בעת מאפשר את התפתחותו האישית של כל אחד מחברי הצוות".

מהם היתרונות הגלומים בטיולים לחו"ל עבור ארגונים?

"תחום טיולי התמריץ בחו"ל צבר תאוצה בשנים האחרונות בקרב חברות ישראליות המעוניינות להעניק לעובדים שלהן חוויה מגבשת ובלתי נשכחת, שבסופו של דבר תורמת חזרה לחברה ולסביבת העבודה.

"ממחקרים עולה, כי טיולי תמריץ מושקעים בחו"ל עובדים נפלא. לא רק שהם מהווים הגשמת חלומם של רבים מאיתנו לראות עולם, הם גם מעניקים מטרה נחשקת לעבוד לקראתה.

"התפקיד שלנו במיי טריפ הוא לעמוד בכל הבטחה ולהגשים כל תקווה של העובדים, על ידי יצירת טיול מושקע, המותאם לצרכיו הספציפיים של כל עסק ועובדיו".

דוגמאות למחקרים וממצאיהם בתחום זה

"מחקר שבוצע על ידי אוקספורד אקונומיקס בארה"ב לפני כעשור", מסביר לוי, "מצא כי ההשקעה בטיולי תמריץ החזירה את עצמה ביחס של 4:1. עוד עולה מהמחקר, כי בארה"ב מהווה תעשיית טיולי התמריץ כ-15% מכל הוצאות הטיולים.

"כ-30% מתוך טיולי התמריץ מתקיימים בחו"ל. עובדה זו מגדילה אמנם את ההשקעה, אבל בה בעת היא מותירה בקרב העובדים חותם משמעותי הרבה יותר לעומת טיול מקומי בארץ המוצא.

"סיבה נוספת לקיום טיולי תמריץ עבור עובדים", מסביר לוי, "נעוצה בכך טיולי תמריץ הם כלי לעודד את מוטיבציית העובדים באמצעות פעילות שנבנתה במיוחד לצורך זה של העלאת המוטיבציה, וגמול הולם לאנשים שהשיגו את יעדי החברה שהוגדרו מראש.

"מטרתו של טיול התמריץ היא לחזק את הצוות וליצור אווירה ייחודית שעוזרת להגביר את ביצועיהם האישיים ובמקביל את אלו של החברה, ולהגיע להישגים משמעותיים.

"למעשה", אומר לוי, "בטיול תמריץ שני הצדדים מרוויחים: בין אם הטיול מהווה תגמול על עבודה מאומצת, הצלחה של פרויקט, או עמידה ביעדים וכו', הארגון מרוויח סביבת עבודה המאופיינת במוטיבציה גדולה להצלחה.

"טיולים ייחודיים כאלה, מאפשרים לרתום את העובדים להשגת יעדים שהארגון רוצה להשיג בזמן נתון, הם מספקים גאוות יחידה ומסייעים בגיבוש צוותים, גם לפני הטיול ובעיקר לאחר החזרה ממנו.

"העובדים מרוויחים משום שהם מקבלים תמורה הולמת עבור השקעתם: חוויה שלא ישכחו עוד הרבה זמן, ואפשרות לקחת פסק זמן משגרת העבודה וליצור קשרים אישיים עם הקולגות שלהם, דבר התורם שוב לסביבת העבודה".

תוכל לתת דוגמאות להזמנות יוצאות דופן לימי כייף שבוצעו בשיטה שלכם, ואיך הצלחתם לעמוד בדרישות?

"אחת ההתנסויות הראשונות שלנו בטיולי תמריץ הייתה עם חברת חמת, בטיול ג'יפים אתגרי בנהיגה עצמית שכלל 60 איש, 16 ג'יפים וחמישה ימים מטריפים במיוחד ברומניה האותנטית.

"בטיול הזה היו מספר אתגרים, לרבות ניהול אופרטיבי של נסיעה בשיירה כל כך ארוכה, עמידה בלוחות זמנים, בחירת הפעילויות שיתאימו למגוון כה גדול של אנשים, חלקם שומרי כשרות ושבת, פיצול הקבוצה עם כניסת השבת ועוד.

"בסופו של דבר הטיול היה חוויה מגבשת ובלתי נשכחת לעובדי חמת. העובדים נהנו מתפריטים מגוונים ומותאמים, פעילויות מיוחדות, כמו למשל אומגה, פיינט בול, נסיעה בטרקטורונים ומסלולי הליכה מהממים, ערב חברה שכלל בתוכו את נאום המנכ"ל ומסיבה מגבשת בשילוב מופע פולקלור אותנטי.

"תחום טיולי התמריץ מבחינתנו הוא שיא היצירה והאומנות", מסכם לוי. "בעקבות תחקור של אלפי מטיילים והתאמת צרכים, למדנו ואנחנו יודעים להבין את הלקוחות שלנו ולהתאים להם את הטיול המדויק והמהנה ביותר עבורם.

"מבחינתנו אין חכם כבעל ניסיון, ולכן כאשר אנו בונים מסלול טיול תמריץ אנחנו מקפידים להתנסות בכל מקום ואתר, בכל מסלול, בכל מקום לינה ובכל אטרקציה המשולבת במסלול, כדי לוודא שהארגון יקבל את חוויית הטיול הטובה ביותר".

תוכלו לפגוש את נציגי My Trip ולשמוע עוד על השירות שהם מספקים, בכנס הרווחה השנתי שיתקיים  ב-13 ביוני בכפר המכביה.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

תגובה 1

  1. My trip אתם מעולים! תודה על טיול מאוד כיף וללא תקלות.

השאר תגובה