רווחה ארגונית וניהול חוויית עובד

Wellbeing & Employee Experience

כפר המכביה | 12.6.2018

כנס הרווחה הגדול והמקצועי בישראל

ההשתתפות בכנס כרוכה בעלות

עלויות:

780 ש"ח+מע"מ ברישום רגיל, עד לתאריך 24.5
880 ש"ח+מע"מ ברישום ברגע אחרון (מתאריך 25.5)

* מדיניות ביטולים:

ניתן לבטל השתתפות בהתאם לחוק הגנת הצרכן בהודעה בכתב בלבד למייל: yoram@hrus.co.il
ניתן להחליף את שם המשתתף לפני האירוע בפנייה למייל שלמעלה.

* בעיה בטעינת הטופס? ניתן להרשם גם בטלפון:
0722-555-225 (דבורית)

ניהול הרווחה בארגונים עבר לאורך השנים תהפוכות רבות. מרווחה בסיסית, דרך ניהול הטבות, המשיך בניהול רווחה עוטפת ודאגה לפרט והגיע עד לניהול ה-Wellness של העובדים בארגון.

אך פה המסע לא הסתיים וכיום אנו חווים טרנספורמציה נוספת כאשר ניהול הרווחה הופך להיות לניהול חוויית העובד, והשילוב בין הביזנס (הצד העסקי) לפלז'ר (הרווחה הקלאסית) עולה מדרגה ואנו, מנהלי/ות משאבי האנוש ומנהלי/ות הרווחה עוברים מניהול "מוצרים" לניהול "תהליכים".

היום יותר מתמיד, כאשר המלחמה על כל טאלנט קשה מבעבר, ההבנה כי ניהול הרווחה הארגונית תורם לכל "מחזור החיים" של העובד – ממשיכת המועמד, דרך שיפור הביצועים ועד לשימור העובדים – מתקבעת בארגונים ואתם לא רוצים להישאר מאחור!

מרצים כנס רווחה ארגונית וחוויית עובד 2018

דינה ניב

דינה ניב
מנהלת פיתוח ארגוני, הדרכה ורווחה

אלטשולר שחם
שגית מלכס גלסויין

שגית מלכס גלסויין
מנהלת תחום חווית עובד גלובלית

Panaya
הילה חוטר-ישי

הילה חוטר-ישי
מנהלת תחום חווית עובד גלובלית

wix
גדי רביד

ד"ר גדי רביד
החוליה החסרה
דיקן הפקולטה לניהול

האקדמית נתניה
יורם שולטהייס

יורם שולטהייס
מנכ"ל

שירי אייזנשלוס

שירי אייזנשלוס
מנהלת משאבי אנוש

שדות ים
כנרת לומברוזו

כנרת לומברוזו
מנהלת תכניות עבודה

סיון מדרי

סיון מדרי
מנהלת משאבי אנוש

כמיטק
ערן רותם

ערן רותם
אסטרטג שיווק

אחד על אחד
טל קונפורטי

טל קונפורטי
דירקטור מש"אנ

rachip
עינת גור שפי

עינת גור שפיר
מנהלת משאבי אנוש

TIKAL
ניר עזרא

ניצב משנה ניר עזרא
רמ"ח פרט

משטרת ישראל
גלית גנאור

גלית גנאור
מנכ"לית

Social Knowledge
אורנה ברקת

אורנה ברקת
בעלים

Orna Barkat אורנה ברקת
יעל שור שמואלי

יעל שור שמואלי
מנהלת משאבי אנוש

Amdocs
סמדר צלליכין-סבו

סמדר צלליכין-סבו
מנהלת תפעול עסקי

Amdocs
טל מונק-וייסלדר

טל מונק-וייסלדר
יועצת לתהליכי מיזוג חברות

רום שיבי

רום שיבי
מנהל הפורום הישראלי לתקשורת הפנים ארגונית

כנס הרווחה הגדול והמקצועי בישראל

ההשתתפות בכנס כרוכה בעלות

עלויות:

780 ש"ח+מע"מ ברישום רגיל, עד לתאריך 24.5
880 ש"ח+מע"מ ברישום ברגע אחרון (מתאריך 25.5)

* מדיניות ביטולים:

ניתן לבטל השתתפות בהתאם לחוק הגנת הצרכן בהודעה בכתב בלבד למייל: yoram@hrus.co.il
ניתן להחליף את שם המשתתף לפני האירוע בפנייה למייל שלמעלה.

* בעיה בטעינת הטופס? ניתן להרשם גם בטלפון:
0722-555-225 (דבורית)

נותני חסות לכנס

Niloosoft
סינריון
ADAM TOTAL
ODOD
תפעול גמל
אורנה ברקת

תוכנית כנס רווחה ארגונית וחוויית עובד 2018

08:00-09:00 | התכנסות וארוחת בוקר

גדי רביד

ד"ר גדי רביד
מנכ"ל החוליה החסרה
ודיקן הפקולטה לניהול

האקדמית נתניה

09:00-09:50

חווית הלקוח בארגון – תפקיד מנהלת הרווחה ברווחתו (העסקית) של הארגון

תפקידה העסקי של מנהלת הרווחה בארגון צריך להיות לא רק כלפי הלקוח הפנימי בארגון אלא גם כלפי הלקוח החיצוני. כך ניתן יהיה בידה ל'רכוש' את תפקיד מובילת מהפך השירות והטיפול בלקוח ולהגדיל את תרומתה לשורה התחתונה של הארגון, ובכך להגדיל את ערכה הארגוני ורמת השפעתה עליו.

גדי רביד, דיקן בית הספר למנהל עסקים במכללה האקדמית נתניה ומנכ"ל חברת הייעוץ החוליה החסרה

דינה ניב

דינה ניב
מנהלת פיתוח ארגוני, הדרכה ורווחה

אלטשולר שחם

09:50-10:20

חווית עובד בעידן של צמיחה ושינויים

בשנתיים האחרונות צמחה פעילות בית ההשקעות, הרחבת המוצרים והשירותים ללקוח, גידול משמעותי במספר הלקוחות וכן עליה ב-50% המשאב אנושי.  בהרצאה תציג דינה כיצד הם התמודדו עם הצמיחה תוך כדי שינויים של הטמעת רגולציה, עומסי עבודה, תחלופת עובדים והכשרתם לתפקיד. כמו כן, תוצג תכנית פעולה שיושמה במטרה לשפר את חווית העובד ולהאריך את משך העסקתם בדגש על יחידות תפעול ושירות לקוחות.

דינה ניב, בשלוש השנים האחרונות מנהלת פיתוח ארגוני, הדרכה ורווחה בבית השקעות אלטשולר שחם, אשר מעסיק כ-800 עובדים. בתפקידה הקודם מנהלת משאבי אנוש בחברת אלטשולר שחם גמל ופנסיה.

יורם שולטהייס

יורם שולטהייס
מנכ"ל

HRus

10:20-10:30

חשיפת כלי העבודה העתידי של משאבי האנוש והרווחה בישראל

בחודשים האחרונים עובדים מאחורי הקלעים צוות של מומחים במטרה להביא לקהילת משאבי האנוש והרווחה של ישראל את כלי העבודה הטוב ביותר שיקדם את קהילת משאבי האנוש לעתיד – בכנס נשיק אותו באופן רשמי וניתן לכם הזדמנות להיות הראשונים שיקבלו גישה מלאה אליו!

יורם שולטהייס, ממקימי ומנכ"ל פורטל משאבי האנוש של ישראל.

שגית מלכס גלסויין
Panaya
הילה חוטר-ישי
wix

10:30-11:00

Global Employee Experience

בבניית תוכנית חוויית עובד סדורה יש כללים ועקרונות שאם נעקוב אחריהם נביא להצלחה. בהרצאה יציגו 2 ארגונים גלובליים Panaya ו-WIX, את תהליך הבנייה, ההוצאה לפועל והניהול השותף של תוכניות חוויית העובד הגלובליות שלהן ויעניקו למשתתפים כלים ושיטות בהם ניתן יהיה לשפר ולשדרג את תוכנית רווחת העובד בארגונם ביום שאחרי הכנס.

שגית מלכס גלסויין, מנהלת תחום חווית עובד גלובלית בחברת Panaya, הפועלת בישראל עם סניפים ברחבי העולם. בעברה ניהלה במשך 12 שנים את תחום הרווחה בחברת SAP, ועסקה בגיוס, שכר והטבות וגיוון תעסוקתי.

הילה חוטר-ישי, מנהלת תחום חווית עובד גלובלית בחברת WIX, חברה ישראלית בינלאומית. הכלי לבניית אתרים שפותח ע"י החברה הינו מוביל עולמי עם מעל 100 מיליון משתמשים.

11:00-11:45 | הפסקת וביקור בתערוכה

11:45-13:15 | בחירה בין 2 מושבים

חוויית עובד הלכה למעשה בארגונים

11:45-12:15

חווית העובד כמנוף לשיפור מחוברות עובדים וקידום אורגני
סיון מדרי | מנהלת משאבי אנוש, כמיטק

חוויית עובד חיובית תורמת לקידום הארגון, השגת התוצאות העסקיות, בידול מהותי לעומת המתחרים וע"י כך מגבירה את תחושת מחוברות העובדים. ויצירת חוויית עובד חיובית חשובה בכל חברה, קטנה כגדולה.
בהרצאתה תציג סיון את השאלות המעסיקות אותנו – אנשי משאבי אנוש ותשתף מניסיונה האישי איך ניתן לייצר חווית עובד חיובית בעזרת משאבים שקיימים בכל ארגון.
סיון מדרי

סיון מדרי, מנהלת משאבי אנוש חברת כמיטק. בעלת תואר ראשון במדעי החברה, מאמנת אישית.

כמיטק

12:15-12:45

מי מרוויח מפעילות רווחה?
מרוויחים את העובד ומצמצמים את הרווח בינו לבין הארגון
כנרת לומברוזו | מנהלת תכניות עבודה, קרן קימת לישראל

בהרצאתה תציג כנרת את תוכנית העבודה לרווחה וחוויית עובד של הקרן הקיימת לישראל שמטרתה לחבר את העובדים לארגון – בארגון מבוזר ומפוזר על חלקי הארץ השונים, בו יחידות קטנות של עובדים נמצאים באתרי פעילות רבים ושילובם של הפעילויות תוך רתימת העובדים, סגנונות העבודה וסביבות העבודה השונות של הארגון.

הצגת תוכנית העבודה תכלול:

  • סקירת האפקטיביות של פעילויות רווחת העובדים בארגון
  • כיצד לשמר טאלנטים? פעילויות רווחה לשימור עובדים
  • הגברת החיבור בין העובדים לארגון
  • כיצד מגבירים את רמת שביעות הרצון בעבודה
כנרת לומברוזו

כנרת לומברוזו, שימשה כ – 5 שנים כמנהלת מחלקת הרווחה בקרן קימת לישראל, וכיום משמשת בתפקיד מנהלת תכניות עבודה בארגון. בעלת תואר ראשון בעבודה סוציאלית ותואר שני בניהול מלכ"רים ומדיניות ציבורית.

12:45-13:15

סביבת עבודה דיגיטלית תומכת חוויית עובד
גלית גנאור | מנכ"לית, Social Knowledge

סביבת העבודה הדיגיטלית היא המקום בו העובדים מרגישים שהם מחוברים לארגון ומעודכנים בנושאים חשובים שקורים בארגון, שם הם מוצאים את האנשים שיכולים לתת תשובות לשאלות בוערות, זוהי סביבה המאופיינת בתקשורת דו כיוונית ומאפשרת להביא את הקול של העובדים.

במהלך ההרצאה נבחן איך ניתן לשפר תהליכים כמו הטמעה של תרבות ארגונית, קליטת עובד חדש, תקשורת פנים ארגונית, לכידה של ידע מניסיון ולאפשר לעובדים סביבת עבודה קלה, נעימה וידידותית ממש כמו שיש באינטרנט. נראה דוגמאות מארגונים בעולם ובארץ אשר יצרו סביבות עבודה דיגיטלית באמצעות פלטפורמת Igloo.

גלית גנאור

גלית גנאור לוקחת טרנדים שקיימים באינטרנט ומתאימה אותם לארגונים מבחינת תרבות, אנשים, תהליכים וטכנולוגיה. עוסקת בנושאים כגון חוכמת ההמונים בארגונים, רשתות חבריות בארגונים, לתת קול לעובדים ולהטמיע חווית עובד דיגיטלית חיובית במקום העבודה. היא עושה זאת באמצעות מתולדותיה מובנית וכלים קלים ונוחים לשימוש בארגון. חברת Social Knowledge מייצגת בישראל את חברת igloo המציעה סביבת עבודה דיגיטלית לארגונים.

Social Knowledge

חוויית עובד בסביבה/ארגון משתנה

11:45-12:15

חווית עובד ומיזוג חברות – האם יש קשר?
יעל שור שמואלי | מנהלת משאבי אנוש של ארגוני הצמיחה החדשים באמדוקס
סמדר צלליכין-סבו | 
מנהלת  תפעול עסקי ואסטרטגיה iינדיסיה
טל מונק-וייסלדר | 
יועצת לתהליכי מיזוג חברות

בעולם של Design Led Experience נשתף בתהליכי מיזוג חברות והשפעתם על חוויות העובד, נרכיב את משקפי העובד ובעלי התפקידים בארגון בתהליך המיזוג: משלב המתודולוגיה, התכנון ועד היישום , וניתן כלים פרקטיים לתהליך מוצלח ומשמעותי.

מרצות כנס רווחה וחוויית עובד - אמדוקס

יעל שור שמואלי: פסיכולוגית ארגונית בהכשרה, עוסקת בשנים האחרונות בלווי ארגונים החווים שינוי ומחוללים דיסטראפשיין בענף בו הם נמצאים. ליעל תואר שני בפסיכולוגיה ארגונית מאוניברסיטת חיפה.
סמדר צלליכין-סבו: סמדר מומחית בפיתוח תחום התפעול העסקי, בהובלת פרויקטי שינוי גלובליים מורכבים, ניהול תהליכים אסטרטגיים ויישומם, הובלת צוותי מיזוג. לסמדר תואר שני תואר שני בפסיכולוגיה חברתית מאוניברסיטת בר אילן ותואר שני בלמידה ארגונית מאוניברסיטת גורג מייסון, וירג'יניה.
טל מונק-וייסלדר: לפני שפתחה בקריירה עצמאית כיועצת למיזוג חברות, טל הובילה את תחום ה PMI. טל בעלת BSc בהנדסת תעשיה וניהול מהטכניון, וMBA מאוניברסיטת סנטה קלרה, קליפורניה.

Amdocs

12:15-12:45

תקשור והעלאת ערך הרווחה
רום שיבי | מנהל הפורום הישראלי לתקשורת הפנים ארגונית

כאשר אנו מדברים על סביבה של שינוי במונחי רווחה וחוויית עובד חשוב שנבין כי פעולות בלבד לא יכולה לגרור תוצאה טובה בקרב העובדים שכן נדרש לתקשר אותם ואת ערכן של אותן פעולות במונחי רווחה לעובדים. יותר מכך, ע"י תקשור נכון של פעולות הרווחה הארגוניות נוכל להגיע למצב שבו הערך הנתפס של פעולות חוויית העובד שלנו יהיו גדולות מההוצאה הארגונית – ובכך יכולה מנהלת חוויית העובד ליצור ערך רב יותר לארגון.

רום שיבי

רום שיבי, יועץ ארגוני ותיק ומנהל הפורום הישראלי לתקשורת הפנים ארגונית, מייעץ להנהלות הארגונים הגדולים בארץ בהטמעת אסטרטגיה עסקית ותכנון והטמעה של שינויים ארגוניים, מיזוגים ורכישות, ניצול חוכמת ההמונים הפנימית, ועוד. פיתח כלים רבים לחיבור התקשורת ליעדים העסקיים של ארגונים, הדרכת מנהלים בתקשורת אפקטיבית, להטמעה ומדידת האפקטיביות של תקשורת של ההנהלה לעובדים ובדיקת מה נעשה בארגון בעקבותיה.

12:45-13:15

איך לפתח את היצירתיות שלנו ושל העובדים שלנו?
אורנה ברקת | בעלת סטודיו עיצוב

יצירתיות הינה התכונה הכי מבוקשת היום בשוק העבודה – וזוהי תכונה נרכשת. בהרצאתה תציג אורנה כיצד ניתן לשלב פיתוח יצירתיות בתוכנית חוויית עובד בארגון שעובר שינוי וזאת באמצעות פיתוח חדר הכושר של היצירתיות. ההרצאה מלווה בסרטונים והתנסויות.

אורנה ברקת

אורנה ברקת בעלת סטודיו לעיצוב משרד כמנוע להצלחת העסק הינה בעלת 30 שנות ניסיון כמעצבת פנים, כמהנדסת ומנהלת פרויקטים. אורנה משמשת כדירקטורית במוזיאון העיצוב חולון.

Orna Barkat אורנה ברקת

13:15-14:15 | ארוחת צהריים בחדר האוכל של מלון כפר המכביה

14:15-15:15 | בחירה בין 2 מושבים

חוויית עובד בסביבה/ארגון משתנה

14:15-14:45

שימור עובדים הלכה למעשה
עינת גור שפיר | מנהלת משאבי אנוש, טיקל

הקושי ההולך וגובר של גיוס עובדים איכותיים או ״המאבק על הטאלנט״ מציג אתגר חדש גם בעולם שימור העובדים. זה לא מספיק לתת שכר גבוה, בונוס או טייטל.
אנחנו בתור אנשי משאבי אנוש ומנהלים צריכים להעלות את הרמה גם באיך שאנחנו משמרים את העובדים הקיימים אצלנו בחברה.
בהרצאתה תסקור עינת את הכלים השונים העומדים לרשות משאבי האנוש לשימור העובדים בארגון, בין השאר: הערכה, משמעות, קשר בינאישי, איזון בית-עבודה, קידום, מערכת איזונים, חופש פעולה, תוכנית מנטורים, לימוד עבר, שכר, אווירה, סביבת עבודה ומודל השימור האישי.
עינת גור שפי

עינת גור שפיר, בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה ומדעי המוח מאונ׳ ת״א. מנהלת את צוות הגיוס ומובילה תהליכי של שימור עובדים, פיתוח מקצועי, פיתוח ארגוני ועוד. מאמינה שאנחנו בעולם שצריך כל הזמן לחדש וללמוד, להכניס טכנולוגיות חדשניות ולהקשיב לעובדים שהרי הם לב החברה.

TIKAL

14:45-15:15

ניהול חווית העובדת – קצת אחרת
טל קונפורטי | דירקטור משאבי אנוש ואופרציה ברייצ'יפ

ההרצאה תיתן הצצה לחברה של מהנדסות חרדיות והאתגרים הייחודיים ביצירת חווית העובד בחברה זו. איך עושים זאת הן בסביבה הביתית המוכרת, והן באתרי הלקוח שבהם מוצבות העובדות?

טל קונפורטי

טל קונפורטי, כיום מנהלת מש"א ותפעול בחברת רייצ'יפ, לפני כן HRBP לחטיבת הפיתוח בחברת SuperDerivatives במשך תשע שנים, ובעלת ניסיון קודם של עשר שנים בגיוס והשמה.

rachip

כלים להעצמת חוויית העובד בארגונים לא שגרתיים

14:15-14:45

עיניים פקוחות לרווחה
שירי אייזנשלוס | מנהלת מש"אנ שדות ים

כאנשי רווחה ומשאבי אנוש, אנו עדים לאין ספור סוגי מוצרי רווחה ברמות תקציב שונות. והפייסבוק שופע בתמונות מרהיבות של "happy hour"', סופי שבוע של חברה, מתנות מושקעות לחגים ועוד… אך האם הם באמת משרתים את המטרה? ואיך נדע שלא פספסנו את העובדים בדרך?

שתי תיאוריות של מוטיבציה יכולות לסייע בכך. ההרצאה תעסוק בשימוש בתיאוריית הצרכים של מאסלו ובגישה של גורמי מוטיבציה אישיים לצורך כוונון מחדש של כלי הרווחה העומדים לרשותנו ובכך לשפר את יכולתנו לקלוע לצרכים הארגוניים והפרטניים. לפקוח עיניינו לרווחה, ולתת לארגון שלנו את הערך המוסף לו הוא מצפה.

שירי אייזנשלוס

שירי אייזנשלוס , מנהלת משאבי אנוש שדות ים. בעלת MA בפיתוח וייעוץ ארגוני, הסמכה באימון אישי וגישור ובעלת 6 שנות ניסיון בניהול, ליווי מנהלים, פיתוח נהלים ותהליכים חוצי ארגון, טיפול ברווחה, גיוס ומחזור חיי עובד ואין ספור שיחות פוקחות עיניים.

שדות ים

14:45-15:15

מדיניות הרווחה במשטרת ישראל – כלים להשגת מטרות
ניצב משנה ניר עזרא | רמ"ח פרט באגף משאבי אנוש במשטרת ישראל

משטרת ישראל עברה תהפוכות רבות בכל הקשור לניהול ההון האנושי ומדיניות הרווחה הארגונית השתנתה גם היא, מהקצה על הקצה, וכעת היא מכוונת חוויית עובד כקיים במחוזות העבודה הפרטית. בהרצאה יוצג פרויקט מדיניות הרווחה החדש של המשטרה והדרכים בהם היא הושגה ומתוכננת לצאת על הפועל.

ניר עזרא

ניצב משנה ניר עזרא, רמ"ח פרט באגף משאבי אנוש במשטרת ישראל

משטרת ישראל

15:15-16:30 | סדנת סוף יום

"מסע עובד כמסע לקוח"

תהליכי שימור וניהול עובדים, כמראה לתהליכי שימור וניהול לקוחות

נדבר על אסטרטגיית ניהול עובדים, על יצירת חוויית עובד, על מו"מ וגישור בתהליכים פנים ארגוניים וניהוליים, על ניהול שביעות רצון, על מיתוג ארגוני והפיכה למעסיק מבוקש, על הנעה ויעדים, על "מכירות" בין מחלקתיות ועל סינרגיה ארגונית, ועל פיתוח עובדים כתהליך פיתוח עסקי-ארגוני.

סדנה מעשית שבה כל אחד יגע בארגון שלו במטרה להכין את תוכנית הפעולה ליום שאחרי הכנס.

ערן רותם

ערן רותם | אסטרטג שיווק

אחד על אחד

רישום לכנס רווחה ארגונית וחוויית עובד 2018

כנס הרווחה הגדול והמקצועי בישראל

ההשתתפות בכנס כרוכה בעלות

עלויות:

780 ש"ח+מע"מ ברישום רגיל, עד לתאריך 24.5
880 ש"ח+מע"מ ברישום ברגע אחרון (מתאריך 25.5)

* מדיניות ביטולים:

ניתן לבטל השתתפות בהתאם לחוק הגנת הצרכן בהודעה בכתב בלבד למייל: yoram@hrus.co.il
ניתן להחליף את שם המשתתף לפני האירוע בפנייה למייל שלמעלה.

* בעיה בטעינת הטופס? ניתן להרשם גם בטלפון:
0722-555-225 (דבורית)