שיתוף

בתמונה מימין לשמאל: אלה קוגן, אחראית גיוס טאלנטים וקשרי אקדמיה ב- KLA, אורי תדמור, נשיא KLA ישראל, סמדר תדמור, מנכ"לית שותפה בחברת ConnAction, ויקי פלטניק, מנהלת משאבי האנוש של KLA ישראל

"אם לפני חמש שנים, הוקדשו עשרה אחוזים מזמנם של המנהלים בארגונים לפיתוח ההון האנושי בחברה שבניהולם, הרי שכיום כבר מדובר ב-20% מזמנם של המנהלים, שמוקדש למטרה זו", דברים אלה אמר אורי תדמור, נשיא KLA ישראל, בכנס משאבי אנוש של שנערך על ידי HRus ב-13 ביוני בכפר המכביה.

תדמור, שגם היה והדובר המרכזי במליאת הפתיחה של הכנס, נשא הרצאה על ניהול אסטרטגי של ההון האנושי בארגון. בהרצאה סקר  תדמור את המתודולוגיות של KLA בכל הקשור בפיתוח עובדים, ובכלים ומיומנויות שפיתחה החברה לאורך השנים.

כמו כן הציג תדמור במהלך הרצאתו, Case Studies להמחשתה ולהדגמתה של הדרך בה ביצעה חברת KLA שינוי ארגוני וכיצד היא מנהלת את השינוי ברמה היומיומית, אופן שוטף.

"אנחנו בוחנים את המטרות העסקיות של החטיבות השונות, ומאתרים ומנתחים את הפערים ביכולות של העובדים והמנהלים שלנו, ושל המבנים הארגוניים, ובונים תוכנית שינוי בהתאם".

תדמור הסביר כי, "למדנו להתאים את המבנים לאנשים ולצרכים שלהם, ולא להיפך". במהלך ההרצאה הוא סיפר על צוות מסוים שנדרש לשינוי כיוון.

לדבריו, "החברה מיקמה את הצוות במיקום פיזי חדש, הצוות היה מעורב בתכנון ובעיצוב המעבדה החדשה ולמעשה היה מעורב בתכנון כל סביבת העבודה שלו. גם הנהלים והתהליכים נבנו סביב הצוות וצרכיו".

תדמור ציין, כי "בכל הארגונים הפועלים כיום בשוק קיים מחסור במומחים שיכולים לנתח דאטה ולפתח יכולות אנליטיות כדי להסיק תובנות מהדאטה ולייצר מהנתונים תועלות לארגון.

"בשנה הבאה אנחנו מתכננים ב- KLA לפתוח מסלול הכשרה לעובדי החברה שירצו לעשות הסבה לתחום של דאטה אנליטיקס".

בכנס שהתקיים בכפר המכביה, השתתפו יותר ממאה איש.

כזכור, לקראת הכנס אמר תדמור בשיחה עם HRus, כי "ההון האנושי הוא הארגון, הרי אין ארגון בלי אנשים. המבנה הארגוני, מספר העובדים, השכלתם וכישוריהם, הפעילויות בהן הם משולבים ותחומי האחריות שלהם, שגרת ההתנהלות היומיומית – כל אלה קובעים את אופיו של הארגון ואת היכולת שלו להצליח".

עוד הדגיש תדמור באותו ריאיון, כי "ב-KLA אנחנו שואפים להגיע לאיזון בין העובדים, המשקיעים והלקוחות. במשולש כוחות כזה יש צורך למלא את הצרכים של כל קבוצה ולדאוג ליחסים שלה עם שאר הקבוצות. ארגון חזק הוא זה שמצליח להגיע לשיווי משקל בין שלושת המוקדים הללו".

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה