ניהול משא ומתן – סדנאות לשיפור יכולות המשא ומתן

ניהול משא ומתן – סדנאות לשיפור יכולות המשא ומתן

ניהול משא ומתן הינה פעילות מרכזית בעיסוק משאבי האנוש, החל מתהליך הגיוס, דרך ניהול האנשים, התיווך בין העובד למנהל, ועד ניהול משא ומתן עם ספקים.

שיתוף
בועז נחמד - ניהול משא ומתן

ניהול משא ומתן - בועז נחמד

 

ליצירת קשר:

בועז נחמד

050-5201857

כמעט כל מקצוע, כל תפקיד – דורש לנהל משא ומתן. מדובר לעיתים בפעילות שהיא מרכז העיסוק ולעיתים מיומנויות שדרושות בתדירות נמוכה יותר. החל מנציג מכירות, המשך בראש צוות, מנהל רכש, מנהלי כספים, מנהל מחלקה, עורכי דין, רואי חשבון, סמנכ"לים, מנהלים ומנכ"לים – כולם מנהלים משא ומתן.

 

ללא ספק, מיומנויות אלו של ניהול משא ומתן באות לידי ביטוי בתדירות גבוהה מאוד בקרב אנשי מכירות, אנשי רכש, אנשי גבייה, מנהלי גבייה, נציגי שימור לקוחות, עורכי דין, ועוד. עליהם לנהל משא ומתן למול ספקים, לקוחות, למול עמיתים שלהם, למול עובדים שלהם ולעיתים אף למול משרדי ממשלה ורשויות מקומיות. לעיתים מדובר יהיה במשא ומתן טלפוני, לעיתים פרונטאלי, לעיתים משא ומתן כתוב ולפעמים – שילוב של ערוצי משא ומתן אלו.

 

בכל המקרים הללו, החשיבות של המיומנויות – עצומה. מנהלים ועובדים להם יש מיומנות טובה בניהול משא ומתן, מצליחים להשיג הישגים. ניתן לשפר את התוצאות כמעט תמיד, באמצעות הדרכה, אימון, הכשרה, הרצאה או כנסים בנושא המשא ומתן. ההדרכות מקנות ידע, משפרות את יכולת המשא ומתן, מעלות את המודעות לתהליכי המשא ומתן של הצד השני ומקנות גישות חדשות שניתן להפעילן בכל פעם מחדש.

 


הדרכות משא ומתן:

הדרכה כללית לניהול משא ומתן: מיועדת לקהל יעד מגוון בתוך החברה העוסק במשא ומתן, כללים לפתיחת המשא ומתן, כללים וטכניקות לשיפור יכולת המיקוח, הובלת המשא ומתן ושיפור התוצאה בסיום המו"מ.

 

הדרכות משא ומתן לאנשי מכירות: אמנות המכירה, הצגה נכונה של המוצר או השירות, מכירות טלפוניות / פרונטאליות, ניהול משא ומתן, טיפול בהתנגדויות, הובלת השיחה לסגירה והגדלת המכירות.

 

הדרכות משא ומתן למנהלי רכש: ניהול משא ומתן, מקסום קשרי ספקים לאורך זמן, זיהוי טכניקות וטקטיקות של ספקים, ניהול משא ומתן טלפוני / פרונטאלי, משא ומתן למול כשל בתהליך האספקה.

 

הדרכות לנציגי גבייה במשא ומתן למול חייבים: תורת הגבייה, שירות וגביית חובות, אסרטיביות בגבייה, משא ומתן למול חייבים, הובלת המשא ומתן להסדרים תשלום החוב, גבייה טלפונית / גבייה פרונטלית ועוד.

 


פעילויות נוספות:

קהלי יעד נוספים להדרכות: מנהלים שמנהלים עובדים שהעובדים עצמם מנהלים משא ומתן, מנהלי מכירות, מנהלי שירות לקוחות, מנהלי גבייה, עתודה ניהולית לתחומים אלו, משא מתן לאנשי מכירות מצטיינים, מיומנויות משא ומתן וגביית כספים למשרדי עורכי דין, עורכי דין מסלקי תביעות, מיישבי תביעות, ועוד.

 

אימון אישי למשא ומתן: אימון אישי אחד על אחד למנהלים ועובדים שנדרשים לתפקידם למשאים ומתנים, לפתרונות של קונפליקטים ולתהליכי גישור שונים ומגוונים. האימון נעשה בצורה קבועה שבועית או דו שבועית.

 

הכנה לקראת משא ומתן אד הוק: הדרכה חד פעמית לצורך הכנה לקראת אירוע משא ומתן אד הוק, סיוע לקראת אירועים של משא ומתן משברי, תמיכה בצוותי משא ומתן בתחום המכירה, השבחת חברות, רכישת חברות, מכירת חברות, גביית חובות מורכבים, מצגות מורכבות המלוות במשא ומתן מסובך, ועוד.

 


על המרצה:

בועז נחמד יועץ ארגוני משנת 1992 ועד היום, מחבר הספרים "הצי'ק בדואר", "הלקוח תמיד צודק", "מומחה משא ומתן", "פאזל המכירה" ו"תורת הגבייה". בועז מביא איתי מספר רב של שנות ניסיון בהדרכות, הרצאות וגם בייעוץ ארגוני ועסקי בתחומים הללו.

 

ההדרכות של בועז יכולות להיות חד פעמיות או מתמשכות, הדרכות תפורות לפי צרכי הלקוח או הדרכות מדף מעולות – כאלו שבוצעו על ידו אישית עשרות פעמים בהצלחה גדולה. ההדרכה יכולה להיות החל משעה וחצי, המשך בהדרכות בנות חצאי ימים ועד סדנאות מורכבות מחמישה ימי הדרכה מלאים ורצופים בנושא המשא ומתן.

 

בין הלקוחות של בועז: בנקים, חברות ביטוח, חברות אשראי, משרדי ממשלה, חברות לאשראי חוץ בנקאי, פירמות עורכי דין, ערוצי פרסום, יבואנים, יצואנים, סוכני נסיעות, מפיצים, משווקים ועוד.

 


דרכי התקשרות:

טלפון נייד: 050-5201857
מייל: boaz@nego.co.il
אתר: www.nego.co.il

כנס ההדרכה השנתי 2019

אין תגובות

השאר תגובה