מנכ"ל אסם, גזי קפלן, יפרוש מתפקידו עקב מחלה

מנכ"ל אסם, גזי קפלן, יפרוש מתפקידו עקב מחלה

המשנה למנכ"ל, איציק צאיג, ימלא את תפקידו מתחילת אפריל. קפלן: "טובת החברה הביאה אותי להודיע על פרישתי"

שיתוף

מנכ"ל קבוצת אסם, גזי קפלן, שיפרוש מתפקידו בתחילת אפריל. קפלן הודיע ליו"ר מועצת המנהלים, דן פרופר, על החלטתו לסיים את תפקידו כמנכ"ל הקבוצה עקב מצב בריאותו ומאבקו במחלה קשה. קפלן כיהן בתפקיד שש שנים, ויסיים את תפקידו ב-2 באפריל. המשנה למנכ"ל, איציק צאיג, ימונה למנכ"ל הקבוצה.

עם מסירת ההודעה אמר שההחלטה לפרוש היתה קשה ואמוציונאלית עבורו, אך דווקא ראיית החברה וטובתה במקום הראשון הביאה אותו להבנת המציאות שמחייבת אותו לפרוש. "בשש השנים האחרונות היו אוסם ועובדיה עבורי למשפחה שכלפיה מרגישים מחויבות", אמר קפלן, "אך תפקיד מנכ"ל הקבוצה הנו תובעני וכמעט טוטאלי", והוסיף שהגשמת החזון והיעדים שנבנו עבור החברה דורשת זמינות מלאה ושעות עבודה ארוכות שאין באפשרותו להקדיש בתקופה זו.

מועצת המנהלים החליטה להמליץ לאסיפה הכללית למנות את קפלן לדירקטור הקבוצה וכך להמשיך את מעורבותו בחברה.

אסם, שהוקמה ב1942 היא אחת מתאגידי המזון הגדולה בישראל, ומעסיקה קרוב ל-5,000 עובדים. החברה הוקמה מאיחוד של מספר מפעלים לייצור אטריות בארץ ישראל.

לפני כשלושה חודשים הודיעה החברה לבורסה לנירות ערך בתל אביב על יציאתו של קפלן לחופשת מחלה ארוכה לאחר שעבר ניתוח ושיקום.

התפטרות מנכ"ל

עוזב. קפלן (יח"צ)

 

יזם העלאת שכר הבכירים

אסם היא אחת החברות שספגו ריקושטים מהמחאה החברתית, וכדי לרצות את הצרכנים היא הקפיאה עליית מחירים והכריזה על הוזלות. קפלן יזם את הקפאת העלאות השכר לעובדים הבכירים בחברה – והעברת הסכומים לעובדים זוטרים.

היום הודיע הוועד האולימפי על ההחלטה  שהתינוק של "במבה" יהיה במרכז סמל האולימפיאדה, החלטה שמעוררת התנגדויות רבות בקרב אזרחים רבים וגם במשרד החינוך.

בראיון שהעניק קפלן לאתר כלכליסט לפני כחודשיים, אמר כי העליהום שנעשה על המגזר העסקי וענף המזון בפרט הוא מוגזם בעיניו, מאחר שהמגזר ממלא תפקיד חשוב מאוד בחברה, לרבות בייצור מקומות עבודה.

מועצת המנהלים של אוסם מנתה למנכ"ל הקבוצה את יציק צאיג, שייכנס לתפקידו ב2.4.12.

צאיג, יליד 1956 החל את תפקידו בקבוצת אוסם בשנת 1991 כסמנכ"ל השיווק של טבעול, מאז מילא שורה תפקידי ניהול בכירים כמו מנכ"ל צבר, מנכ"ל חברת הסחר של הקבוצה, ומנכ"ל נסטלה ניו זילנד, משם חזר לפני פחות משנה.     

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה