פרסום מודעות דרושים במקומות מיוחדים

פרסום מודעות דרושים במקומות מיוחדים

היום כבר הובן כי לא די במודעת דרושים יצירתית ומשעשעת ככל שתהיה על מנת לגייס כישרונות. ישנה חשיבות רבה גם למקום בו המודעה תתפרסם

שיתוף

למרות שהמודעות הללו מצריכות יצירתיות רבה ולעתים קרובות גם מאמץ וכסף, מודעות עבודה קליטות שמתפרסות במקומות מרכזיים יכולות לעשות את ההבדל בין החברות שיצליחו לקלוט המוני כישרונות לבין כאלו שפחות. מודעות אלו זוכות להרבה יותר תשומת לב מעצם חשיפתן הגבוהה והן זוכות לשיתופים רבים ברחבי הרשת וכן להתעניינות התקשורת. בנוסף, הן בונות מותג חזק לחברה המייצרת אותן.

להלן כמה מודעות דרושים יצירתיות שפורסמו במקומות יצירתיים לא פחות: 

מודעת דרושים מצוירת על קיר

צוק צוק עירוני

פרויקט אמנות צ'וק צ'וק עירוני, נוצר ע"י על ידי מותג הקוסמטיקה belif והוא פרויקט אדריכלות אומנותי ב- Itaewon. אמני רחוב מציירים על קירות ומייצרים סיפור. כאשר היה צורך להגדיל את מספר האומנים לצורך הפרויקט, האומנים פרסמו מודעת דרושים באותה שיטת עבודה – הם ציירו ציור והטביעו לידו ברקוד עם פרטי ההתקשרות לאומנים נוספים שיבואו לעבוד איתם.

 

 

  

 

 

 

מודעות יצירתיות בעיתון

MailChimp

כשחברת MailChimp מגייסת, היא לא פונה למחפשי העבודה בדרכים הרגילות. כל כמה שבועות, החברה עורכת מפגש גיוס באטלנטה ובוחנת את אפשרויות פרסום המודעות שלה, על מנת להגיע לקהל מועמדים נרחב ומגוון. בפעם האחרונה החברה פרסמה 3 מודעת דרושים בעיתון alternative-weekly של אטלנטה. המודעות כללו תמונות מארכיון החברה בצירוף ביטויים קולעים כגון: "ינשופי הלילה ברוכים הבאים, "Smile & work" ועוד. בנוסף צולמו אנשים במשרד והכיתוב נעשה בכתב יד על מנת לשדר אותנטיות. החברה זכתה לפניות של 112 מועמדים במקום כ- 20 מועמדים בדרך כלל, כאשר המודעה מתפרסמת ברשתות החברתיות. האנשים בחברה מדווחים על גיוון וניסיון תעסוקתי שהתקבל בזכות המודעות היצירתיות הללו ופרסומן במקומות בולטים בעיתון.

 

 

 

   

מודעת דרושים בשלטי חוצות

חברת ההייטק DICE יצאה לחלוטין מהקופסה ופרסמה מודעת דרושים שלא ניתן להתעלם ממנה. בתמונה שפורסמה בשלטי חוצות מצולם גבר ערום בחלקו ובמודעה נכתב "אם אתה כישרון 'חם' Dice.com הוא המקום היחיד לפנות אליו". הקמפיין הגיע למדינות נוספות ברחבי העולם והחברה זכתה לפניות רבות בעקבות המודעה.

 

 

 

מודעת דרושים בכרזות

AKA

חברת AKA Association of Communication Agencies ערכה מודעת דרושים יצירתית עם ציור משעשע בצירוף הכיתוב: "אז במקום להרוג את עצמך בתפקיד שלא מתאים לך, בוא לפרוח כמומחה. יש ליצירתיות צדדים רבים.. הצג את עצמך, ואתה יכול בסופו של דבר לאהוב את מקום העבודה שלך." המודעה פורסמה ע"ג כרזות בפארג.

 

 

 

 

 

מודעת דרושים בעוגיות מזל

Alessio

לפעמים מציאת עבודה היא עניין של מזל, אך ישנו ביטוי שאומר שאנחנו יוצרים את המזל שלנו. Alessio Maria Centritto הכינה מודעות דרושים בתוך עוגיות מזל שאפתה וחילקה לעובדים על מנת שיעבירו אותם הלאה למכריהם.

 

 

 

 

מודעת דרושים על כרכרה

Coebergh

חוות הפירות האדומים לייצור משקאות בהולנד Coebergh, היא מקום מיוחד במינו שבו מיוצר ליקר בשם זהה. כשהיה צורך במנכ"ל חדש לחווה, פרסום הדרישה למנכ"ל נעשתה באחד האירועים הגדולים של החווה בהולנד. הוכנה 'מרכבת גיוס' רתומה בחלק מהעובדים הגברים כשהנשים ישבו על המרכבה והובילו אותה. על אחד המושבים בכרכרה הוצב שלט בו נכתב: "Your Seat" ויועד למנכ"ל הבא של החווה.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה