מדוע השקעה בשוויון מגדרי חיונית לארגון שלכם?

מדוע השקעה בשוויון מגדרי חיונית לארגון שלכם?

מדוע השקעה בשוויון בין המינים הינה חיונית לעתיד הארגון?

שיתוף
שוויון בין המינים

שוויון בין המינים

מותגים שמוכנים ללכת מעבר לקו הבסיס שהוא: "אנו מאמינים בשוויון בין המינים" ובאמת לקחת עמדה, יכולים למשוך לקוחות ועובדים נאמנים עוד יותר.

על פי נתוני גוגל, "יום האישה הבינלאומי במרץ 2017 הגיע לשיא עניין בחיפוש עולמי בשוויון בין המינים. זו היתה הנקודה הגבוהה ביותר של חיפוש ערך זה.
בהתחשב בשכיחותן של סוגיות הנשים בשיח התרבותי הכולל – מתנועת "METoo", להמשך הדחיפה לשכר שווה, לשיחות המתמשכות על האופן שבו גזע ומין משולבים זה בזה – אין זה מפתיע ללמוד כי גורמים הקשורים לשוויון בין המינים, פמיניזם וזכויות הנשים נעשות שכיחות יותר בחיפוש.

אז איך זה משפיע על עולם העבודה? כבעלי עסקים, יזמים ומנהלים, מה אנו עושים כדי להתחייב לשוויון בין המינים במקומות העבודה שלנו – ומה זה אומר עבור העסק שלנו אם לא ניגע בנושא?

השוויון בין המינים הוא דרך העתיד

את העניין העצום בשוויון בין המינים אנו רואים ברחבי המדיה החברתית ואתרי האינטרנט, כמו גם באמצעי התקשורת המסורתית, ולא מדובר רק במגמה חולפת.
שוויון בין המינים הוא נושא חשוב בעיקר לבני דור המילניום, במיוחד במקום העבודה. בשנת 2013, The Atlantic דיווח כי המאפיין הדורי שישפיע ביותר על חיי היומיום של האמריקאים הוא האמונה של בני דור המילניום כי לחברה אין תפקידים שהם של גברים או של נשים.

לאחרונה, בשנת 2017, דו"ח של The Council on Contemporary Families הראה, כי שוויון בין המינים במקום העבודה חשוב יותר לדור הנוכחי מאשר לדורות הקודמים, והם נוטים יותר להאמין כי אמהות עובדות יכולות לייצר בסיס חזק למערכת היחסים עם ילדיהן כמו אמהות שאינן עובדות.

אלו הן הנשים שיימלאו את תפקידי הניהול בארגונים בעשורים הבאים והחברות שהן תנהלה ככל הנראה ישקפו את אמונתן כי נשים וגברים צריכים להיות מסוגלים לבצע את אותן עבודות, תמורת אותו השכר.

המחויבות לשוויון בין המינים היא לא רק הדבר הנכון לעשות – היא יכולה להיות ההבדל העיקרי בינכם ובין המתחרים. המנכ"לים של העתיד הם העובדים שאתה צריך לטפח היום כדי להגדיל את מערך הכישרונות בחברה, הלקוחות והעסק שלך.
כאשר אתה מגייס את הטובים והמוכשרים ביותר, גם המועמדים הבאים לעבודה יקלטו ויעריכו את ערכי התרבות שלך.

זה הזמן לחשוב ולבחון:

האם יש לך בארגון נשים בתפקידי מנהיגות?
האם אתה משלם לעובדים ולעובדות שלך את אותן משכורות עבור אותן משרות?
האם התרבות שלך כוללת ומכבדת נשים, בני מיעוטים וקבוצות אחרות?

אם עובד פוטנציאלי מדהים צריך לבחור בין לעבוד אצלך או אצל המתחרה שלך ושתי ההצעות בבסיסן זהות, המדיניות לגביי שוויון בין המינים יכול להיות הגורם המכריע.
הדבר נכון גם לגבי הלקוחות שלך. שקיפות היא ערך מהותי עבור הצרכן של היום. הוא רוצה לסמוך על החברה איתה הוא עושה עסקים, ועל ערכיה.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה