להרגיש קרוב: כיצד "לקרב" אליכם את העובדים מרחוק

להרגיש קרוב: כיצד "לקרב" אליכם את העובדים מרחוק

איך לגרום לעובדים מהבית להרגיש יותר מעורבים

שיתוף
עבודה מרחוק

עבודה מרחוק

ככל שחברות מתחילות להבין את היתרונות של העבודה מרחוק, וככל שעובדים נהנים מיתרונות צורת עבודה זו, היא מוטמעת ביותר ויותר חברות ברחבי העולם.

שינויים חברתיים, כלכליים ותרבותיים משפיעים על היחס לאופן שבו אנו מאזנים את חיי העבודה עם חיי הבית שלנו, והמעסיקים מתחילים לזהות זאת. ניתוח של נתונים רשמיים מהמשרד הלאומי לסטטיסטיקה על ידי TUC הראה, כי בשנת 2015, כמעט 14% מכוח העבודה בבריטניה לקח צורה כלשהי של עבודה מהבית.

בעוד שהיתרונות של העבודה מרחוק לעובדים הם ברורים: גמישות סביב טיפול בילדים או טיפול בהורים קשישים, פחות זמן בנסיעות ארוכות ופחות הסחות דעת במשרד, יש גם הרבה הטבות עבור המעסיקים שהן הרבה מעבר לצמצום עלויות. הנה רק כמה מהם:

גישה למאגר כישרונות רחב יותר לבחירה, כולל הורים לילדים קטנים, אנשים עם בעיות ניידות או כאלו שגרים מחוץ לעיר או למדינה.

דרך להבדיל את עצמכם מן המתחרים ולספק את אחת ההטבות המשמעותיות ביותר לעובדים.

דרך מוחשית להראות לחברי הצוות שאתה סומך עליהם – ומאתגר את הרעיון המסורתי שכאשר עובד גלוי במשרד, אתה מקבל ערך מקסימלי ממנו.

כמובן, עבודה גמישה או מרחוק לא תהיה הבחירה הנכונה עבור כל מעסיק או עובד, אבל אם יש לך עובדים שעובדים באופן זה, הנה כמה רעיונות כיצד לשמור אותם מחוברים.

להשאיר אותם בלופ

תקשורת יעילה היא חיונית. שמירה על תקשורת קבועה עם העובדים המרוחקים מעביר להם את התחושה הרצויה כי הם חלק חשוב מהעסק.

כיום ישנם הרבה כלי תקשורת מקוונים וכלי הדרכה בין אם זה WebEx, ועידות וידאו, אינטראנט פנימי של החברה שלך, הודעות דוא"ל יומיות, או שיחות טלפון מיושנות, אז בצעו את רובם. עובדים מרוחקים לא ירצו יותר מדי זמן לתקשר, כי זה יגרום להם להרגיש שאתם כל הזמן בודקים אותם. לכן, חשוב לתקשר בעת הצורך, ולאחר מכן להשאיר אותם להמשיך להתמודד עם העבודה שלהם.

הזמנה לפעילויות גיבוש

עבודה מרחוק יכולה להשאיר את העובד לעתים עם תחושה שהוא מחמיץ פעילויות עיקריות. כלים כגון: Google Hangouts ו- Skype יכולים להוביל את העובדים להרגיש קרובים זה לזה. חשוב להזמין את העובדים לפעילויות חברה וגיבוש כגון: משחקי כדור, פיקניק חברתי, ותחרויות מקוונות אלו או אחרות.

אם העובדים עובדים באופן מקומי, אתה יכול גם להזמין אותם לאירועים שאתה מיישם בחברה. האירועים הללו מספקים הזדמנות עבור אותם עובדים להכיר טוב יותר את עמיתיהם שהם פוגשים רק לעתים נדירות. גם אם הם לא יכולים להשתתף, זה רק מתבקש שתראה להם שאתה חושב עליהם ומעריך את הערך שהם מוסיפים.

להכיר בעבודה יפה

סקר שנעשה ב- YouGov הראה, כי 30% מעובדי המשרד בבריטניה הם יצרניים יותר כאשר הם עובדים מרחוק, ומחקרים רבים אחרים הראו כי עובדים מרוחקים נעשים יותר מחויבים לעתים, מאשר עמיתיהם העובדים במשרד. עם זאת, הם לא תמיד מקבלים הכרה על עבודתם כפי שזה לפעמים קורה שהם "מחוץ לטווח הראייה".
הקפידו תמיד להודות להם על עבודה טובה כדי לשפר את המורל. אתם יכולים אף להציע להם הטבות מתמרצות כגון ספא, כרטיסים להצגה או לסרט, Gift card ועוד. על אף שהם לא עובדים מהמשרד, הם עדיין רוצים להרגיש כי מאמציהם מוערכים.

לוותר על שעות עבודה קבועות מראש

אנשים עובדים מהבית כדי להפוך את חייהם לקלים יותר, אם כדי למנוע נסיעות וכו'. אם המיקום שלהם אינו מחייב אותם לתקשר עם לקוחות או לעמוד במועדים קבועים, חשוב לאפשר להם לעבוד כאשר הם רוצים, כל עוד הם עושים את העבודה היטב.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה