חברת סיסקו מכשירה את הדור הבא של ה- IT

חברת סיסקו מכשירה את הדור הבא של ה- IT

חברת סיסקו ישראל בשיתוף משרד החינוך, קיימו ביום חמישי האחרון את אליפות ה-IT והרשתות הארצית הראשונה לבני נוער

שיתוף

חברת סיסקו ישראל משקיעה בפיתוח והכשרת מורי תיכון במגמת תקשוב, סבסוד רכישת מעבדות ועוד, כדי לסייע בהכשרת דור ה-IT הבא של ישראל. במהלך השנים 2014-2017 משקיעה סיסקו מיליון דולר לצורך כך, מתוך ההבנה שאנשי מקצוע בתחום ב-IT מבוקשים היום בכל ענף: שירותים פיננסים, אופנה, בריאות ועוד.

בתחרות שהתקיימה ביום חמישי האחרון (6.4) התקיימה, לראשונה בישראל תחרות על אליפות IT ורשתות תקשורת ביוזמת משרד החינוך, בשיתוף 'סיסקו' ובהשתתפות תלמידים מרחבי הארץ, המהווים את דור העתיד של ה-IT הישראלי. הכוונה היא שהתחרות תהפוך לתחרות שנתית, שמטרתה עידוד בני נוער ללמוד את מקצועות ה- IT המבוקשים.

לשלב הגמר בתחרות, עלו 60 תלמידי ותלמידות מגמות תקשוב (כיתות י"א-י"ב) מ-20 בתי הספר ברחבי הארץ. כל נבחרת בי"ס (3 תלמידים בכל נבחרת) נדרשה במסגרת האליפות, להתמודד בזמן אמת עם 5 משימות וירטואליות מתגלגלות ומאתגרות, בנושאים השייכים לעולמות התוכן של תחום ה IT- ורשתות תקשורת, כגון: רשתות מקומיות ולא מקומיות, הגדרות אבטחה ועוד.

הנבחרות במקום ה-1 וה-2 יזכו להשתתף בספטמבר בתחרות WORLD SKILLS ISRAEL, בה יתחרו כבודדים. הזוכה שם ייצג את ישראל בתחרות ה-EuroSkills שתתקיים בדצמבר בגטבורג שוודיה ובה ישתתפו מעל 500 צעירים מ-28 מדינות.

במקום ראשון בתחרות, זכתה נבחרת ביה"ס גימנסיה חדרה.

התלמידים ביצעו את המשימות שהוטלו עליהם על גבי עמדות מחשבים. בסוף התחרות הכריזו על 3 בתי ספר הזוכים על בסיס פורמט הקורס של האקדמיה של סיסקו. הנבחרת שקיבלה את הציון הגבוה ביותר בזמן הקצר ביותר והוכתרה כמנצחת היא נבחרת בי"ס גימנסיה חדרה. כמו כן, כראוי לאליפות חולקו גם פרסים לזוכים: חברי נבחרת גימנסיה חדרה שזכתה במקום הראשון קיבלו כל אחד טאבלט של סמסונג, בעוד חברי נבחרות שזכו במקומות השני (מקיף ר"ג) והשלישי (תיכון גבעת ברנר), קיבלו גם הם מתנות בדמות אוזניות Bluetooth ותיק למחשב נייד של סיסקו.

חברי הנבחרות שזכו בשני המקומות הראשונים, גימנסיה חדרה ומקיף ר"ג יזכו להשתתף בספטמבר בתחרות WORLD SKILLS ISRAEL, בה יתחרו כבודדים. מדובר בתחרות מיומנויות וכישורים מקצועיים במגוון תחומים שהזוכה בה ייצג את ישראל בתחרות האירופאית, ה-,EuroSkills שתתקיים בדצמבר בגטבורג שוודיה ובה ישתתפו מעל 500 צעירים מ-28 מדינות.

התיכונים שהשתתפו באליפות היו: אמי"ת צפת, ניגונים ירושלים, אמירים ראשון לציון, חקלאי פרדס חנה, קריית נוער ירושלים, בית דוד קריית גת, עתיד ירושלים, הגליל נצרת, ויצו רחובות, גימנסיה חדרה, נעמת ראשל"צ, אסיף משגב, מקיף גבעת ברנר, מקיף רמת גן, נעמת חולון, אורט בית הערבה, ברנקו וייס בת ים ואלון בן גוריון אורט עפולה.

האקדמיה של סיסקו הינה אחת מתוכניות האחריות התאגידית בסיסקו, הפעילה בכ- 170 מדינות ברחבי העולם. למעלה מ-4 מיליון תלמידים מחוברים לכיתה הווירטואלית הגדולה בתבל. האקדמיה מכשירה סטודנטים מסביב לעולם ומציידת אותם במיומנויות הנדרשות בטכנולוגיות מידע, תקשורת ורשתות, וכישורים אישיים של המאה ה-21. אליפות IT ורשתות תקשורת 2016 התבססה על מערכת הלימוד והתכנים של האקדמיה בתחום התקשוב והרשתות, בעודה פלטפורמה מקוונת. מדובר באותם התכנים שכ-4000 תלמידי מגמת תקשוב לומדים ביותר מ-200 בתי ספר ברחבי הארץ.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה