חברת מור וקינמון לאירועי עובדים Tailor Made

חברת מור וקינמון לאירועי עובדים Tailor Made

ראיון עם לימור פריד הדר, מנכ"לית חברת ההפקות "מור וקינמון" בנושא תפירת אירוע אישי לחברות.

שיתוף

נפגשתי לשיחה עם לימוד פריד הדר, מנכ"לית החברה, כדי לשמוע ממנה איך היא תופרת אירוע אישי לכל חברה בהתאם לעולמות התוכן המאפיינים אותה.

לימור פריד הדר
לימור פריד הדר

את לימור פריד הדר, מנכ"לית חברת ההפקות "מור וקינמון", אני פוגשת בעיצומה של הפקת אירוע לחברת הייטק גדולה ומוכרת. היא עסוקה בהתאמת אירוע ייעודי לחברה, ולמרות הריצות, שיחות הטלפון עם הספקים, תיאומי צלמים, ואישורים במיילים, היא שומרת על ארשת פנים נינוחה וחיוך מרגיע. חיוך כזה שמאשר שהאירוע יהיה לשביעות רצונה, וכמובן יפתיע בגדול את עובדי ההייטק.

יש מגוון לא מוגבל של חברות בתחום הפקת האירועים, ועדיין, נדרשת מומחיות רבה לייצר את הטאץ' האישי, וכשרון להבין את רצון הלקוח כבר במפגש הראשון ולהצליח לקלוע לטעמו האישי, בהפקת אירוע שישאיר אצל העובדים ומשתתפי האירוע רושם כביר. אירוע קונספט הוא הרבה יותר מעוד אירוע מרגש, אלא הוא אירוע שנתפר עבור החברה בצורה מדויקת, כמו כפפה ליד בצורה שנותנת מענה לצרכים ולרצונות של חברי ההנהלה והעובדים ומספק ערך מוסף אמיתי למשתתפי האירוע.

"הפקת אירוע זה קצת כמו הריון" אומרת לימור פריד הדר "אנחנו מפנטזים עליו, מגלגלים בראש איך הוא ייראה, ויוצרים אותו יחד עם הלקוח, בשילוב של הרבה דמיון ואהבה, עד הלידה וכל "תינוק – אירוע" שאנחנו מביאים לעולם הוא יחיד ומיוחד במינו."

חברת מור וקינמון הוקמה ע"י פריד הדר (49) בשנת 2003, שלפני כן עבדה במלון יערות הכרמל מרשת ישרוטל וצברה ניסיון רב בתחום האירועים. החברה שומרת על האופי החדשני ועל יציבותה העסקית מאז ועד היום. בין ערכיה המובילים של החברה –הקשבה, דיאלוג והוגנות. "אנחנו מקפידים להקשיב ולייצר דיאלוג עם הלקוחות שלנו וגם עם הספקים, כדי להביא למצב של שביעות רצון מכל המשתתפים. אנו חותרים לשלמות בכל מה שאנו עושים ומקפידים להיות הוגנים והגונים עם כל מי שאנחנו נמצאים איתו בקשר – לקוחות וספקים כאחד". בשל מיקומה של חברת מור וקינמון בגליל, היא מספקת ערך מוסף בכך שהיא מספקת אפשרויות תעסוקה עבור ספקים רבים מהצפון בכלל ומהגליל בפרט. אך הערך המוסף המשמעותי ביותר בעבודה עם מור וקינמון זו אווירה העבודה הנעימה והיחסים הטובים השוררים בתוך החברה המתנהלת כחברה משפחתית – עם עובדים ותיקים שנמצאות בחברה שנים רבות.

"אנחנו שותפים מלאים לחזון הלקוח" מציינת פריד הדר "בין הלקוחות שלנו חברות הייטק גדולות ומוכרות, חברות סטארט-אפ קטנות, חברות מתחום התעשייה, ועוד.. ולמרות שישנן לא מעט חברות שעובדות איתנו כמה שנים, כל אירוע מקבל גוון ייחודי וחדשני משלו, ואנחנו מצליחים להפתיע אותם בכל פעם מחדש. מבחינת עובדי החברות האלו זה נראה כאילו כל אירוע הופק ובוצע על ידי מישהו אחר, כי אנחנו מצליחים לספק להם מידי שנה אירועים חדשים ומקוריים." אומרת פריד הדר.

כיצד זה מתבצע?

"ראשית העובדים של מור וקינמון ותיקים, מקצועיים ומנוסים, ונמצאים איתנו לאורך שנים. אנו מקפידים על ותק ויציבות כמו גם קשר אישי עם הלקוחות. לפגישות תכנון האירוע מגיעים כל חברי צוות מור וקינמון שיקחו חלק באירוע , אנו יושבים עם מנהלי הרווחה או עם מנהלי משאבי האנוש בארגון ולומדים את חזונו ואת צרכיו. בהתאם לכך אנו מתבעים חשיבה מעמיקה ובונים חליפה מותאמת אישית לכל לקוח, הכולל מעטפת של תכנית רווחה שנתית.

אנו מפיקים אירועי בוטיק על פי קונספט, עם ערך מוסף שמעביר את המסר לעובדים שהחברה בה הוא עובד משקיעה בו, דואגת לרווחתו, ובכלל – האירועים שאנו מפיקים תורמים לשימור הקשר עם העובדים ולהגברת מעורבותם ונאמנותם לחברה."

אילו אירועי קונספט מיוחדים ערכתם השנה?

" היו המון כאלו. לדוגמא: הפנינג לבתי הזיקוק כאשר המטרה הייתה הטמעת ערכים חדשים בארגון. קונספט האירוע תאם לערכים חדשים אלו. לדוגמה – ערך הבטיחות הוטמע באירוע באמצעות קסדות מיוחדות שהעובדים חבשו על ראשם במהלך האירוע ושיחקו בין היתר במשחק קליעה למטרה כשהם ממוגנים ובטוחים.
באירוע לציון 50 שנה לחברת ברמד, העוסקת בפתרונות בקרת מים, עבדנו במשך חצי שנה עם עובדי ברמד על מופע מושקע בהשתתפות העובדים, כאשר המטרה היית הבין השאר גיבוש הצוות.
כל האירועים שלנו מחזקים את מותג הלקוח, תוך חיבור החוויה של העובד. המטרה היא לחזק את גאוות היחידה של העובדים במקום עבודתם.

איך אתם מצליחים לחשוב על רעיון חדש לאירוע בכל פעם?

"אנחנו משתתפים בכנסים ומקשיבים למה שהשוק מחפש. אני אוהבת את הקשר לאדמה, אז ישבנו לדוגמה עם לקוח והצענו להם גינת ירק לחברה, ספר מתכונים של עובדי החברה וכד'. ומה שהכי מרגש זה החיבורים האישיים, עובד חברה שמנחה אירוע, שמקריא שיר שכתב וכו'."

מהו ייחודה של חברת מור וקינמון בתחום הפקת האירועים?

"הייחוד הגדול שלנו ומה שמבדיל אותנו מאחרים שאנחנו לעולם לא ממחזרים אירועים, וכל אירוע שלנו הוא כאמור יחיד ומיוחד במינו.
יש לנו לקוחות שעובדים איתנו במשך 13 שנים, והם כבר ממש שייכים למשפחת מור וקינמון. גם הספקים שלנו זוכים להזדמנויות חדשות. אנחנו אחת החברות הוותיקות והמוכרות בגליל בתחום הפקת האירועים, וככזו אנומספקים הרבה מאוד עבודה לספקים צפוניים – כמובן לטובים ביותר ורק לאלו המחזיקים בכל הרישיונות הדרושים. אנו מספקים הכנסה אדירה לספקים מהפריפריה, וזה עבורנו ערך בפני עצמו.
היעוד שלי הוא לרגש וליצור חוויות ולהפוך אנשים לשמחים ומאושרים. ולכן אני כל כך נהנית מהעבודה שלי שכרוכה בהמון יצירתיות, שמחה וחוויות."

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה