יתרונות טיולי תמריץ עבור המעסיקים

יתרונות טיולי תמריץ עבור המעסיקים

טיולי תמריץ לעובדים הם כלי מוטיבציה אדיר לשיפור הפרודוקטיביות והמעורבות של עובדי החברה ולהשגת היעדים העסקיים

שיתוף

על מנת לשפר את הפרודוקטיביות ולהשיג את היעדים העסקיים בהם העובדים לוקחים חלק, התגמול או התמריץ באמצעות נופש מושקע לעובדי ומנהלי החברה הוא התגמול האולטימטיבי. עובד שיוצא לנופש עם העובדים זוכה לחופשה מרגיעה מהעבודה, ללקיחת נשימה, למנוחה, וכן להזדמנות להכיר את יתר העובדים והמנהלים לעומק, עם פחות חסמים מנטליים במשתקפים בין קירות המשרד.

טיולי תמריץ מספקים הזדמנות אף למעסיקים ולהנהלה הבכירה, לעידוד התקשורת עם עובדי החברה ומנהלי הביניים. הם זוכים להזדמנות להטמעת התרבות והחזון הארגוניים, ליצירת התלהבות לתקופת העסקים הבאה, לחיזוק הקשרים עם העובדים, ולהקניית ערכים נוספים.

כשעובדים שבים מטיול תמריץ הם חוזרים אחרת. הם אוצרים חוויות שהולכות איתם, הם נמרצים יותר ומרגישים צורך להשקיע יותר בחברה, שהשקיעה בהם. הם לרב יהיו מוכנים לעבוד קשה יותר, עם הידיעה שהנופש הבא ממתין להם בהמשך הדרך.
לכל אחד מאיתנו יש את הצורך והרון להשתייך. תחושת שייכות היא ערך מהותי לאדם. אנו משתייכים למשפחה, לבני הזוג שלנו, לחברים הקרובים, וכמובן לארגו בו אנו עובדים. אחד מהיתרונות החשובים בטיולי תמריץ הוא תחושת השייכות שהוא מספק לעובדים. כשכל החברה יוצאת לנופש יחד, החסמים יורדים והאנשים הופכים למעין משפחה. הם מסתייעים אלו באלו בהליכות במסע, עורכים פעילויות גיבוש יחד כגון קריוקי, קארטינג, סנפלינג, וכד', נפגשים בערבים לכוס בירה, לארוחת בוקר בבקרים, נוצרת דינמיות שונה, שלא היתה מושגת בשום דרך בבניין המשרדים. העובדים והמנהלים זוכים להכיר אלו את אלו, בוויתור על הכיסויים והדיסטנס.

יתרון נוסף בטיולי תמריץ הוא התגמול שהם מספקים. נופש מושקע באניית פאר, כשהעובדים יוצאים יחד למסע מפנק באחת האניות המדהימות והמפנקות בעולם, הוא תגמול שאין דומה לו. החוויות והאטרקציות שיחוו בנופש משותף, במלון יוקרתי על פני המים, לא ישתוו לשום חוויה אחרת. חברת סנורמה שירותי תיירות אשר מייצגת את תאגיד השייט העולמי רויאל קריביאן, להשקיע בנופש מושלם וממותג היטב לעובדי החברה שלה.

כאשר בני המשפחה של העובדים מצטרפים לנופש, מתקיים ערך מוסף בטיול. המעורבות גדלה ומתרחבת לצד שלישי – בני הזוג והילדים של העובדים והמנהלים. נוצרות היכרויות וחברויות חדשות, המשפחות זוכות להכיר את הקולגות לעבודה של האב או האם העובדים בחברה. נפתחות אפשרויות לפעילויות נוספות בהמשך, והתחושה המשפחתית מתעצמת וכוללת נדבך נוסף.

טיול התמריץ הוא סוג של הסכם לא כתוב בין החברה לעובדיה. המסר הוא "אתה עושה לנו טוב ומקדם אותנו בעבודתך הטובה, ואנחנו נגמול לך בצורה שלעולם לא תשכח."

כיום, אנשים הם ניידים יותר, הם נוסעים יותר ולמקומות רבים ושונים בעולם. טיולי תמריץ לארצות חדשות פותחת בפני העובדים עולם שלם של דברים חדשים ואתרים שלא הכירו. היתרון בכך הוא היצירתיות והחדשנות שמגיעים עם הכניסה לעולמות חדשים. נפתחות אפשרויות חדשות, כמו גם הצצה לשווקים נוספים ורעיונות שעשויים לעלות בחברה לגביי המוצרים או השירותים שניתן לספק להם.

בשל כל אלו הובן כיום, כי על מנת להניע עובדים להשקיע מאמצים רבים בעבודה, על החברה להציע להם משהו מעבר לחוויה קטנה ונעימה. החוויה המוצעת בנופש תמריץ היא עצומה, מלאת רבדים, עשירה ומצופת בערכים, המייצרים מעורבות ומשמרים את העובדים. עם התחרות ההולכת וגוברת על כישרונות היום, אין זה משהו שניתן להקל בו ראש או לוותר עליו בקלות.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה