ISPC – הבית לאנשי מכירות

ISPC – הבית לאנשי מכירות

חברת ISPC עוסקת בהשמת אנשי מכירות לכל תפקידי המכירות הקיימים בשוק. לחברה מאגר של מעל ל-75 אלף מועמדים מתחום המכירות: אנשי מכירות ומנהלי מכירות.

שיתוף
ISPC השמת אנשי מכירות

השמת אנשי מכירות

ISPC השמת אנשי מכירותההצלחה במכירות תלויה בכוח האנושי וכאן נכנסת לתמונה ISPC, חברת ההשמה המובילה והגדולה בארץ המתמחה בתהליך של השמת אנשי מכירות לכל תפקידי המכירות הקיימים בשוק.

 

 ISPC היא חברת בת של חברת SDM GROUP המתמחה במכירות מאז שנת 1998 ונחשבת למובילת שוק בינלאומית.

 

ISPC הוקמה במטרה לגייס עבור מעסיקים מכל המגזרים והתחומים את אנשי המכירות הטובים בשטח. שירותי החברה לא מסתכמים בהתאמה אופטימאלית בין המועמד למעסיק אלא עוסקים בעולם שלם של איתור וחיזוק אנשי מכירות – אימון אנשי מכירות, ייעוץ לאגפי מכירות, השבחת מערכי מכירות, שדרוג קורות חיים והכנת מועמדים לתפקידי מכירה מגוונים.

 


השמת אנשי מכירות – בידיים של המקצוענים

לחברה פעילות ענפה בגיוס והשמת אנשי מכירות לכל התפקידים הדרושים בענף המכירות ממכירות טלפוניות, דרך מכירות פרונטליות ועד מכירות שטח, ניהול מכירות, ותפקידים בכירים במכירות. לצוותי ISPC הבנה מעמיקה ומקיפה בכל תחומי המכירות ממכירות מדלת לדלת דרך הכנת אנשי טלמרקטינג ועד דיילי מכירות, ניהול אגפי מכירות ועוד.

 

עבור המעסיקים ISPC מציעה מאגר מועמדים רחב היקף עם למעלה מ-75,000 מועמדים הזמינים לעבודה באופן מיידי! מאגר זה הוא הדרך שלכם להגיע לאנשי מפתח בתחום ולאנשי מכירות הטובים והמבוקשים ביותר.

 

אך לפני שנתאים לכם מועמדים, אנחנו עושים לשם התאמה מקסימלית את מגוון המאמצים ומשתמשים בפתרונות המתוחכמים והמתקדמים ביותר.

 

ראשית, אנחנו מתמחים באפיון פרופיל משרה מדויק בהתאם לצרכים הספציפיים של כל חברה ורק אחרי שלב האפיון המדויק אנחנו ניגשים למלאכת האיתור הקפדני.

 

באמצעות מערכות טכנולוגיות מתקדמות אנחנו יכולים לאתר את המועמדים שעונים בדיוק על הקריטריונים בדרך הטובה ביותר וכך יכולים לבצע עבור החברה המאתרת את תהליך ההשמה המורכב והמאתגר על כל שלביו כולל מיון קורות חיים, ראיון טלפוני, ראיון פרונטלי ועוד.

 


היתרונות והיכולות של ISPC

ייחוד נוסף של ISPC השמת אנשי מכירות הוא בכך שהחברה מלווה כל מועמד בתהליך החפיפה ותהליך הקליטה שלו בחברה וזאת מתוך רצון עז לוודא שהמועמד אכן הופך לעובד מן המניין בהתאם לשביעות רצונו של כל ארגון.

 

עבור חברות וארגונים ISPC מציעה את הקונספט שעובד עבור כולם! ומשתלם מכל הבחינות.

 

שימו לב! במידה ולא גייסנו עבורכם את המועמד הטוב ביותר שנקלט בשורות החברה, איננו גובים עלות ומכאן שכל הצדדים מרוויחים. אנחנו מתחייבים לעשות כל מה שאפשרי כדי למצוא את המועמדים הטובים ביותר.

 


הקריירה במכירות עוברת ב-ISPC

אנשי מכירות שמחפשים עבודה מגיעים אלינו במטרה לקבל מאיתנו את הכלים החשובים להצלחה. ב-ISPC אנחנו מכשירים אנשי מכירות כולל מסלולי אימון אישי לאנשי מכירות חדשים או ותיקים, מציאת המשרות המתאימות ביותר עבור אנשי ומנהלי מכירות. לנו יש מאגר ענק של משרות וקשרים בתעשייה ואיתנו יהיה לכם קל להגיע למקום אליו אתם רוצים להגיע!

 


פרטי התקשרות:

עומר רייכמן – מנהל מחלקת השמה
073-705-1511
057-7361190
omer@ispc.co.il

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

2 תגובות

  1. אני מחפש אנשי מכירות שטח
    חיזרו אלי ל0528881504

  2. אני מחפש לגייס 2 אנשי מכירות שטח לתחום מוצרי צריכה
    נא חיזרו אליי ל0528881504

השאר תגובה