המועמד שעשה לי את ה-WOW

המועמד שעשה לי את ה-WOW

ארון אדרס, מייסד ומנהל תחום אסטרטגיות בחברה לקידום אתרים Slingshot SEO, מספר על חוויית גיוס יוצאת דופן

שיתוף
גיוס עובדים
גיוס עובדים

לקראת סוף שנת הלימודים 2012, בוגרי אוניברסיטאות לעתיד מתחילים לשלוח קורות חיים, תוך שהם נכנסים למעגל דורשי עבודה רווי מתמיד. חלקם מסתפקים בערוצי החיפוש המסורתיים, חלקם מגדילים לחפש ערוצים חדשים ומקוריים, עם דגש על המדיה החברתית. אחד המחפשים היצירתיים הצליח להשיג את משרת חלומותיו בתור מנהל תחום קידום אתרים בחברת Slingshot SEO.

רוברט וויליאמס, נהג מכוניות מרוץ להנאתו ומקדם אתרים במקצועו, בדיוק סיים את לימודיו באוניברסיטה כשהתחיל לחפש עבודה בתחום קידום אתרים. התפקיד הראשון שהצליח להשיג לעצמו היה של יועץ קידום אתרים חיצוני / עצמאי של חברה קטנה. כאשר נכנס לתפקיד, הבין וויליאמס (מהר מאוד) כי הוא לא יוכל לפעול לבדו כדי לעמוד בדרישות התפקיד. הוא פנה למנהל ואמר לו שכדי להגיע ליעדים שהחברה הציבה, דרושים שירותיה של חברת קידום אתרים שלרשותה עומדים הידע והמשאבים הנחוצים. כאשר החל לבדוק ולחקור אודות חברות המספקות שירותי קידום אתרים, נתקל וויליאמס בפרופיל של Slingshot SEO ברשת והחליט ששם הוא רוצה לעבוד.

ככל מחפש עבוד טיפוסי, וויליאמס הבין שכדי להתקבל לעבודה בחברה עליו לשלוח קורות חיים וכך הוא עשה. נכנס לעמוד הדרושים ושלח קורות חיים. אולם הוא לא זכה למענה. וויליאמס שיער לעצמו שחברה כמו Slingshot SEO נעזרת בשירותי גיוס מקצועיים. הוא בדק את עמוד הפרופיל שלו ברשת החברתית העסקית לינקדאין ולדבריו: "הבנתי שעמוד הבית שלי הוא לא רלוונטי לתפקיד מקדם אתרים SEO ושאני צריך לבצע התאמות."

כמומחה לקידום אתרים, וויליאמס עשה 'אופטימיזציה' לעמוד שלו, כשהוא שם את הדגש על שדרוג העמוד כך שיניב תוצאות אופטימליות (בחיפושים בנוע החיפוש של הרשת), תוך שימוש בכל מילות החיפוש והצירופים המחופשים הרלוונטיים לתחום. כעבור שלושה ימים, מנהל הגיוס המקצועי של Slingshot SEO יצר עמו קשר לתיאום ריאיון עבודה.

ארון אדרס, מייסד ומנהל אסטרטגיות בחברת Slingshot SEO ומי שקיבל את וויליאמס לתפקיד: "ריאיון העבודה עם וויליאמס חרוט בזיכרוני. התרשמתי לא רק מהכישורים שלו אלא מהנחישות שלו והמיקוד שלו. הוא בחר אותנו כמקום עבודה מועדף ואז, תוך שימוש בכלים מקצועיים, פעל כדי שאנחנו נאתר אותו ונזמין אותו לריאיון. הוא עשה את העבודה כך שאנחנו 'נצוד' אותו. זה הצליח להרשים אותי!"

*באדיבות אתר משאבי אנוש Human Resources Inc.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה