דרושים במשאבי אנוש – יונילוור

דרושים במשאבי אנוש – יונילוור

שיתוף
יונילוור - לוגו

חברת יונילוור היא אחת מחברות מוצרי הצריכה הגדולות בעולם בתחומי המזון, הטיפוח האישי וטיפוח הבית. לחברה מגוון מותגים מובילים בהם גלידת שטראוס, מוצרי 'פינוק', AXE, קליק, בדין ואחרים.

החברה פועלת ב-190 מדינות ומעסיקה יותר מ-160 עובדים בעולם. יונילוור משקיעה מדי שנה כמיליארד אירו בשנה במחקר ופיתוח.

חברת יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו-הולנדי, שהינו אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים והמובילים בעולם בתחום מוצרי המזון והטיפוח האישי והביתי. הקונצרן פועל בכ-190 מדינות בעולם, ומעסיק כ-169 אלף עובדים.

יונילוור העולמית חורטת על דגלה ליצור חזון המשלב יעדים עסקיים עם קיימות. החברה מעניקה מדי יום ביומו מענה למיליארדי צרכנים בנושאי תזונה, טיפוח אישי וטיפוח הבית.

יוניליוור ישראל משווקת מגוון של מותגים בתחום המזון בהם: תלמה, קנור, קליק, בייגל בייגל, בלו-בנד, מזולה, ליפטון, הלמנס, אפיכל, 778 ואחרים.

כמו כן משווקת החברה מגוון מוצרים ומותגים בתחום הטיפוח האישי וטיפוח הבית בהם: דאב, פינוק, אקס, רקסונה, טוני אנד גיא, טרזמה, וזלין, קליר, סיף, ואחרים.

יוניליוור ישראל מעסיקה כאלפים עובדים במפעלים, במרכזי הפצה, בשיווק ומכירות הפרוסים בכל הארץ. מטה החברה ממוקם בקריית שדה התעופה, הסמוכה לנמל התעופה בן-גוריון. ליונילוור ישראל יש ארבעה אתרי ייצור המייצרים את מוצרי החברה.

החברה כותבת באתרה כי "מדי יום משתמשים 2.5 מיליארד אנשים במוצרים שלנו כדי להיראות טוב, להרגיש טוב ולהפיק את המיטב מהחיים.

"מדובר בכשליש מאוכלוסיית העולם הבוחרת במותגים מוכרים היטב, כגון Lipton, Knorr, Dove ו-Hellmann’s, ומותגים מקומיים מובילים כמו תלמה, גלידת שטראוס, קליק ופינוק בישראל. למעשה, 50 המותגים המובילים בעולם שייכים ליוניליוור.

"הפריסה הגיאוגרפית שלנו מבססת את נוכחותנו בעולם בצורה חסרת תקדים, לרבות מעמדנו בשווקים מתפתחים האחראים ל-58% מהמחזור של החברה".


להגשת מועמדות לכל המשרות (ועוד) וכן למידע נוסף ודרישות התפקידים

יש לגשת לאתר יונילוור ישראל בקישור זה!


 

לחברת יונילוור דרוש\ה HRBP Food Solutions and R&D

היקף משרה: משרה מלאה.

מועד אחרון להגשת מועמדות: 31 ביולי 2019.

מיקום המשרה: לוד – איזור המרכז.

תיאור המשרה:

  • מנהל\ת משאבי האנוש דרוש\ה לחטיבה המקצועית Food Solutions ולחטיבת המחקר והפיתוח.
  • נושא\ת המשרה יהיה\תהיה אחראי\ת על הטיפול בכל תחומי משאבי האנוש של החטיבה, לרבות אסטרטגיה, פיתוח ארגוני, הדרכות, כל מה שקשור לשכר, הערכות עובדים.

דרישות התפקיד:

  • ניסיון של שלוש עד חמש שנים בתפקיד ניהול משאבי אנוש – עדיפות לבעלי\בעלות ניסיון בארגון גלובלי ו\או בתחום המזון ומוצרי הצריכה.
  • תואר ראשון רלוונטי.
  • תואר שני רלוונטי – יתרון.
  • אנגלית ברמה גבוהה מאוד.
  • ניסיון בעבודה מול וועדי עובדים – יתרון.

מספר המשרה באתר החברה:  190006D7.

המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד!

 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה