גוגל חיפשה ומצאה פתרון לניהול ההון האנושי

גוגל חיפשה ומצאה פתרון לניהול ההון האנושי

גוגל, ענקית החיפושים באינטרנט, בחרה ב-Workday כתוכנת משאבי אנוש לניהול 54,604 עובדי החברה ברחבי העולם

שיתוף
תוכנת משאבי אנוש

תוכנת משאבי אנוש

גוגל, השומרת על מקום של כבוד בראש רשימת מקומות העבודה הטובים ביותר בעולם, לא מפסיקה ולו לרגע ולחפש אחר פתרונות חדשניים לשדרג את מערך ההון האנושי.

[adrotate banner="64"]השבוע נודע לתקשורת כי ענקית החיפושים גוגל חיפשה אחר תוכנה לניהול משאבי אנוש שתשלים את התוכנה הפנימית (in-house) שבאמצעותה היא מנהלת 54,604 עובדים ברחבי העולם ובחרה. מבין המגוון העצום של ה-vendors השונים ברחבי העולם, בחרה גוגל בתוכנת Workday. פירמת רואי החשבון והייעוץ Deloiite נבחרה להוביל את תהליך ההטמעה ואת האינטגרציה בין תוכנת Workday לבין תוכנת הבית של גוגל.

Workday מציעה לארגונים פתרון לניהול ההון האנושי, עם מענה לכל שלב במחזור העבודה, החל מסינון קורות חיים, דרך דיווח שעות, הערכת ביצועי העובדים, ניהול כישרונות, פיתוח ארגוני, רווחה, שכר, ניהול וברקת פרויקטים, ניהול תקציב וכיו"ב, ועד לניהול מערך הפרישה של העובדים. התוכנה מהווה פתרון הוליסטי לניהול כלל הפונקציות של מחלקת משאבי אנוש עם דגש על כלים אנליטיים לניהול מושכל ומתקדם של ההון האנושי.

Workday הינה אחת החברות הבולטות בענף טכנולוגיית משאבי אנוש בשנים האחרונות. החברה המציעה ללקוחות במשק פתרונות טכנולוגיים מתקדמים לניהול ההון האנושי במודל השירות כתוכנה (SaaS) במודל אחסון מבוסס ענן, מתחרה בחברות הגדולות והוותיקות במשק כמו אורקל ו-SAP. הוספת גוגל לרשימת הלקוחות שלה עומדת להפוך אותה לאחת השחקניות החזקות ביותר בענף תוכנות HR בשנים הקרובות, כך עולה מהתחזיות.

Workday מעניקה שירותי תוכנה ללמעלה מ-325 חברות בשווקים השונים. ברשימת הלקוחות שלה ניתן למצוא חברות מובילות בתחומן כגון: Four Season Hotel או Kimberly-Clark Corp ועוד.

רק לפני ימים ספורים דיווחנו כאן באתר HRus על הצעד האחרון של ענקית המחשבים IBM לחדור לענף טכנולוגיית משאבי אנוש… ולמי שעדיין לא מאמין בפוטנציאל העסקי האדיר שטמון בנישה זו, הרי לו הוכחה נוספת לכך שטכנולוגיית משאבי אנוש היא הטרנד החם בעולם התוכנה.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה