שיתוף

לאתר Glassdoor יש כמה יתרונות עבור חברות בכ-190 מדינות, אף שבישראל יש מעט מאוד חברות שמנצלות בפועל את מגוון ההזדמנויות הטמונות בו. האתר משמש אמנם בעיקר כלוח דרושים, אבל הוא מספק למעסיקים כלים רבים שמאפשרים להשביח את חיפוש המועמדים הפוטנציאליים.

בכתבה קודמת כתבנו כאן על 5 כלים חינמיים באתר Glassdoor שמשדרגים את תהליך הגיוס ומיתוג המעסיק. אלא שכלים אלה ניתנים למעסיקים שמעוניינים לפתוח פרופיל חינמי באתר.

עבור מעסיקים שמעוניינים לפתוח פרופיל משודרג ומשופר, לעומת זאת, יש כלים רבים נוספים. לדברי הנהלת האתר, מחפשי עבודה מבקרים כל יום באתר של Glassdoor כדי למצוא עבודה, בחברה שמתאימה לציפיותיהם ולאורח חייהם.

הקמת פרופיל משופר באתר מאפשרת למעסיקים להשפיע על המועמדים הנכונים לאתר את התפקידים המתאימים (למועמדים) והנדרשים (למעסיקים) ולהגיש הצעות למשרות פתוחות.

כחלק משיפור הפרופיל מציינים באתר, כי הסיכוי שמועמדים פוטנציאליים יגיעו לחפש עבודה אצלכם הינו גבוה פי שניים כאשר תוכן המודעה שם דגש על מיתוג המעסיק.

מסקר שערך Galssdoor עולה, כי בשנה הקרובה צפויים כ-35% ממקבלי ההחלטות לגבי גיוס עובדים להגדיל את ההשקעה של החברה שלהם במיתוג מעסיק.

באתר מציעים: כדי להצליח למשוך אליכם טלנטים, נסחו את התכנים בפרופיל שלכם באופן שיתאים למועמדים הרצויים לכם ביותר, ובאופן שישפיע עליהם להגיש מועמדות למשרות הפתוחות שלכם.

הפרופיל המשופר ב-Glassdoor מאפשר לכל בעל פרופיל כזה לנהל את מותג המעסיק שלו ביעילות רבה יותר ביחס לאופציות אחרות. יתרה מכך, פרופיל כזה מאפשר למעסיק לנהל מעקב אחר הדרכים בהן מועמדים מגלים עניין במותג המעסיק שלכם ובוחנים אותו. הבנה מסוג זה מאפשרת למעסיק לשכלל את אסטרטגית רכישת הטלנטים שלו.

אם כן, אילו תועלות יכול להפיק מעסיק שפותח פרופיל משודרג ב-Glassdoor, מפרופיל כזה:

1  שיפור מותג המעסיק:

במסגרת זו יכול המעסיק לנהל את חוות הדעת עליו ולהגיב להן; הוא יכול לעדכן בזמן אמת את המידע הבסיסי על החברה; לשפר את מותג המעסיק באמצעות פרסום תמונות וסרטונים רלוונטיים; לתפור את הפרופיל המותאם באופן שיאפשר למעסיק לתקשר ישירות עם עד ארבעה קהלי יעד.

2 הגדרת מטרה שמאפשרת למשוך את המועמדים המתאימים ביותר:

הפרופיל המשודרג מאפשר לבעליו ליצור קשר עם קהילת משתמשים המונה יותר מ-41 מיליון מועמדים פוטנציאליים, ולהתמקד במועמדים המתאימים ביותר שהם גם בעלי רמת מעורבות גבוהה במיוחד.

3 מגוון סוגי מדידה ואומדנים:

פרופיל משודרג ב-Glassdoor מאפשר לעקוב אחר תנועות בפרופיל ולנטר אותן; להבין מהי הדמוגרפיה של המועמדים שפונים אליכם ובאיזו מידה הם שונים או דומים לדמוגרפיות שאליהן כיוונתם; וכמו כן לגלות אילו חברות נוספות נמצאות בין החברות שהמועמדים שלכם בחנו וחיפשו עליהן מידע.

4 הגברת יכולת התחרותיות בשוק העבודה:

פרופיל משודרג ב-Glassdoor מאפשר לכם לבחון את התפקידים שהמתחרים שלכם מתמקדים בהם כדי להבין באיזו מידה הם יכולים להתאים גם לכם; לעשות בנצ'מרק של מותג המעסיק שלכם מול מותגי מעסיקים של המתחרים שלכם; ולהגן על הפרופיל שלכם מפני מודעות דרושים של המתחרים שלכם.

בשורה התחתונה, הפרופיל המשודרג מאפשר לכם להרחיב ולשפר את מותג המעסיק, על ידי קאסטומיזציה (התאמה) של פרופיל המעסיק, תגובה בזמן אמת לחוות דעת וביקורות, ולספר את הצד שלכם בסיפור.

בד בבד, מאפשר פרופיל כזה למנף את שיפור האנליזות על ידי ביצוע בנצ'מרק של השפעת תהליך הגיוס שלכם ומאמצי הגיוס של החברה שלכם מול חברות אחרות.

כנסי משאבי אנוש וימי עיון

אין תגובות

השאר תגובה