"צעדים ברשת" – הקשר בין רשתות חברתיות וחיסכון פנסיוני

"צעדים ברשת" – הקשר בין רשתות חברתיות וחיסכון פנסיוני

סדנת "צעדים ברשת" שולבה במסגרת קורס הפנסיה של הראל

שיתוף
קורס פנסיה וביטוח פנסיוני

העובדה שהרשתות החברתיות והגלישה ברשת באופן כללי הם כלים חוצי  תרבויות – ידועה, אך האם מדובר בכלים שהם גם חוצי תחומים? כלים הרלוונטיים גם לתחום הפנסיוני למשל? ובכלל, מה לסדנת פייסבוק וגלישה ברשת ולמרכז ללימודים פנסיונים של "הראל"?

תשובה לשאלות אלה ואחרות ניתנו בעצם שילובה של הסדנה "צעדים ברשת" של "השולחן העגול HR", במסגרת קורס מקצועי בתחום הפנסיה שנערך במסגרת בית הספר לפנסיה של חברת הראל.

בית הספר לפנסיה של הראל, הוקם מתוך הבנת מורכבותו של עולם החיסכון הפנסיוני ושוק ההון, העובר בשנים האחרונות רפורמות ושינויים רבים. גם חברת HRus ערה לחשיבות הבנת רזי העולם הפנסיוני, בייחוד בקרב אנשי משאבי אנוש ובימים אלה מציעה קורס פנסיה שחובר במיוחד לאנשי HR, המוצע במסגרת מכללת HRus.

קורס פנסיה וביטוח פנסיוני
יעל לוי וסיגל בורה - מנהלות הקורס של הראל, עם אריה זהבי ודליה שלו

סדנת "צעדים ברשת" הועברה למשתתפי המחזור שביעי של הקורס פנסיוני של הראל, המוכר גם כקרן השתלמות למנהלים בכירים, מנהלי משאבי אנוש, יושבי ראש וחברי ועדי עובדים, גזברים וחשבי שכר ועוד.

את הסדנה העבירו, תוך מיקוד החומרים בקהל היעד, דליה שלו – המתמחה  בניהול קריירה ומיתוג אישי, יוצרת ויוזמת "השולחן העגול HR " ומעין מדזיני – מומחית שיווק ומיתוג אינטרנטי.

משתתפי הסדנה קיבלו הסבר על טכניקות, יישומים ומגוון רחב של טיפים להתנהלות ברשתות החברתיות בכלל ובפייסבוק בפרט וכן סידרת טיפים וטכניקות המתאימות לכלל הגולשים ברשת.

"הרעיון בשילוב סדנת 'צעדים ברשת' במסגרת קורס הפנסיה", מסביר אריה זהבי, סמנכ"ל הראל-פנסיה, "הוא לתת אתנחתה שתתחבר לחומרי הלימוד ותשבור את שיגרת הקורס בחשיבה אחרת". 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה