שיתוף

סרטוני גיוס הם כלי נהדר למשיכת מועמדים מוכשרים ויצירתיים לחברה. בסרטון, חברה יכולה לשקף את הווי החברה, את התרבות, את מהות העבודה ואת חיי העובדים. באופן זה, אותם מחפשי עבודה שמתחברים לתרבות ולהווי, הם אלו שינסו להתקבל לעבודה בחברה.

להלן 5 סרטוני גיוס מוצלחים במיוחד והדרך בה הם משווקים בהצלחה את מותג המעסיק:

Airbnb

לחברת Airbnb יש כמה וכמה סרטוני גיוס אך אחד המוצלחים ביותר מתמקד ביצירת אפליקציה לאייפון שלהם. הסרטון המיני תיעודי מספר את הסיפור של הביצוע, ההשקה וקבלת היישום באמצעות אנשים שיצרו אותו. Airbnb ידועה בהיותה חברה חדשנית ויצירתית והווידאו הזה מספק הצצה לתוך העבודה המרגשת שהם עושים.

GoPro

לחברת GoPro יש סרטון גיוס מדליק במיוחד והוא אכן עשה באז ברשת. כמה מעובדי החברה(שבמקרה היו בעבר שחקני כדורגל מקצועיים) הציבו מצלמות של Gopro והתחילו לשחק כדורגל. זה לא בהכרח מעורר השראה או הומוריסטי כמו קטעי וידאו אחרים ברשימה, אבל זה מראה למחפשי עבודה את התרבות החברתית בעבודה ואת הכיף בלעבוד שם, תוך הצגת נקודת מבט ייחודית.

Animal Humane Society

הסרטון של Animal Humane Society מציג יום בחיי החברה האנושית לבעלי חיים, ומה יותר חמוד מבעלי חיים בסרטוני ווידאו? העבודה בחברה האנושית פירושה להפשיל את השרוולים שלך ולעשות עבודה קשה, מבולגנת ושובת לב. האגודה ההומנית מספקת מבט מפורט ואותנטי של יום עבודה של העובדים שלהם.

Square

חברת Square לוקחת את הגישה הרגילה של סרטון גיוס וידאו, שמציעות סיפורים עובדים, שיתוף המשרדים ומוזיקה רכה. אבל בסך הכל, הווידאו נעשה כל כך טוב, שהפך להיות מאוד פופולארי. אחד העובדים מספר את הסיפור של איך הוא נכנס לתחום הטכנולוגיה כילד, ועכשיו זוכה לעשות זאת בעבודה. הוא מדבר על ההשראה ללקוחות החברה ולעובדים ועל תרבות החברה האידאלית.

World Wildlife Fund

קרן חיות הבר העולמית, עושה עבודה מצוינת להציג לראווה את האנשים, הערכים והקריירה שלהם בסרטון הווידאו. הסרטון מחולק למגזרים שכל אחד מהם מכסה ערך מסוים וכולל עובדים שמדברים על האופן שבו הארגון מספק ערך זה. זה כולל גם הצצה לפעילויות של עובדי הקרן חיות הבר ברחבי העולם שמזפקים עזרה לבעלי החיים ולסביבה.

אין תגובות

השאר תגובה