קול קורא להגשת מועמדות להרצות בכנס רווחה להצלחה 2012

קול קורא להגשת מועמדות להרצות בכנס רווחה להצלחה 2012

HRus שמחה להזמינך לקחת חלק בכנס - רווחה להצלחה 2012 - שיתקיים בחודש נובמבר 2012. רשימת המרצים עדיין פתוחה!

שיתוף
כנס רווחה

כנס רווחה

כנס רווחה להצלחה 2012 – כי הפרט הוא הפרט החשוב ביותר בארגון

הכנס יעסוק במכלול ההיבטים של תחום הרווחה בארגון, החל מתפקידה של מחלקת רווחה בעידן של תמורות חברתיות ומקומה המרכזי של רווחת הפרט והדאגה לאיכות החיים שלו ולביטחונו העתידי.

מטרת הכנס הינה לחדד את מקומה וחשיבותה של פעילות הרווחה בארגון בהיבט של מיתוג מעסיק, אסטרטגיית גיוס עובדים, שימור, ניוד וקידום עובדים באמצעות מדיניות רווחה ייחודית לחברה.

מבחר ההרצאות בכנס יעסקו מגוון רחב של פתרונות בתחום הרווחה לרבות: מודלים לתגמול תמרוץ עובדים, הטבות סוציאליות כגון ביטוחי בריאות וביטוחים פנסיוניים מטיבים, הטבות שוות ערך דוגמת רכב חברה, חבילות תקשורת, מועדוני צרכנות וכיו"ב ומכלול פתרונות לפעילויות רווחה לגיבוש ושימור עובדים כגון ערבי חברה, טיולים, הדרכות והשתלמויות, מתנות לחגים ולימי הולדת. כמו כן, יוצגו מבחר פתרונות לתגמול ותמרוץ לא כלכלי, אותן ניתן ליישם בכל ארגון.

מטרת הכנס הינה להעלות לסדר היום את חשיבותו של מערך הרווחה בארגון תוך בחינת המודלים החדשים, הכלים היישומים, התיאוריות החדשות וכמובן share best practices.

 קול קורא להרצות בכנס  –  רשימת המרצים לכנס עדיין פתוחה וניתן להגיש מועמדות!

אנחנו מחפשים אחר מרצים כריזמטיים, בעלי ניסיון באחת הדיסציפלינות של מערך הרווחה. מי שהוביל את ההון האנושי במהלך השנים האחרונות וחולל תמורות בארגון שלו בהיבט של ההסתכלות על הפרט והדאגה לרווחתו כחלק בלתי נפרד מהאסטרטגיה העסקית של הארגון – מוזמן להגיש את מועמדותו. בנוסף, אנחנו פתוחים להצעות מגוונות מקרב מנהלים בחברות המייצרות פתרונות רווחה ייחודיים וכן לארח מרצים מהאקדמיה אשר מתמחים באחד או יותר מהדיסציפלינות השונות הנוגעות במערך הרווחה.

יורם שולטהייס, מנכ"ל HRus
יורם שולטהייס, מנכ"ל HRus

יורם שולטהייס, מנכ"ל HRus: "הכנס רווחה להצלחה 2012 יהיה האחרון בסדרת הכנסים ל-2012 ולכן אני רואה בו את אחד האירועים החשובים ביותר של השנה ומאמין שהנושאים בהם יעסוק הכנס ימשיכו ללוות אותנו לשנת העבודה הבאה. לא בכדי שמרתי את נושא הרווחה, שאני סבור שאין אפילו צורך להסביר את חשיבותו, לסוף. כמו שאומר המשפט 'אני שומר את הטוב לסוף'.

כקצין קבע לשעבר, אשר צבר קילומטרז' בניהול אנשים וכמי שעומד כיום בראש חברת HRus אשר מספקת לקהילה מגזין מקצועי בנושאי משאבי אנוש, כנסים, ימי עיון ושאר אירועים חברתיים ומקצועיים – שמתי לעצמי למטרה לקדם את נושא הרווחה כי אני מאמין שהוא לב ליבו של מחלקת משאבי אנוש.

הטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת אוטומטיזציה ומייתרת פונקציות רבות במחלקת משאבי אנוש. אפליקציות מפרסמות משרות דרושים, מסננות קורות חיים, משקללות את הציונים של המועמדים ומאתרות עבורנו את המועד הטוב ביותר, מנפיקות דוחות שכר… התוכנות נותנות לנו מידע מפורט על העובדים בהיבט של נוכחות, תפוקה, רמה מקצועית ועוד. ככל שהתוכנות מחליפות אותנו בטיפול האדמיניסטרטיבי, כך הן מפנות לנו זמן לטפל בנושאים החשובים באמת שהם: בניית חבילות הטבות ייחודיות, תכנון עתיד העובדים לטווח הארוך, יצירת שיתופי פעולה בין הארגון לקהילה לצורך מעורבות חברתית של הארגון ושל העובדים, מיתוג החברה ככזו ששמה דגש על רווחה, תקשור מערך הרווחה בפני ציבור העובדים כדי שיבינו ויעריכו את מה שהארגון נותן להם ועוד.

אני מבטיח לך שהכנס רווחה להצלחה 2012 יחדד את התפישה שלך בכל הקשור לסוגיית רווחה, ייתן בידך כלים יישומיים ויחבר אותך עם מומחים בתחום אשר ישמחו ללוות אותך בעתיד.

במהלך הכנס יתאפשרו מפגשי נטוורקינג במטרה לשלב אתכם בצוותי חשיבה, שיתוף מידע, תמיכה ועשייה משותפת כדי שיחד – נקדם את נושא הרווחה בארגון ובמשק הישראלי כולו."

להגשת מועמדות ניתן לשלוח מסמך קורות חיים מתומצת המתמקד ברקע מקצועי, תפקיד נוכחי ותחומי התמחות וכן יש לציין את נושא ההרצאה בתוספת פירוט (של עד 200 מילים) על תוכן ומבנה ההרצאה. את הפרטים הנ"ל יש לשלוח למייל: news@HRus.co.il 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה