קול קורא: כנס רווחה ושימור עובדים

קול קורא: כנס רווחה ושימור עובדים

פורטל HRus מזמין אתכם לקחת חלק בכנס חשוב בנושא רווחה ושימור עובדים

שיתוף
כנס שימור עובדים ורווחה ארגונית | Image by: Master isolated images

כנס רווחה ושימור עובדים יתקיים בקרוב, ואתם מוזמנים לקחת חלק, לשתף ולחלוק את הידע והניסיון שלכם בנושא רווחה ושימור עובדים, שכה חשובים לפיתוח ההון האנושי ולקידום הארגון כולו.

גיוס עובדים מעולם לא היתה עבודה קלה, אך העידן הנוכחי החדש, בו הניוד בין מקומות עבודה הולך ונעשה יותר מקובל ומובן מאליו – הופך את נושא שימור העובדים הטובים בארגון לאתגר לא קטן ויעד משמעותי עבור כל מנהל. גיוס עובדים מוצלח הוא תהליך מורכב המצריך הוצאות לא מבוטלות מהארגון, ושימור העובדים מהווה את תהליך ההמשך שלו, ומהווה את ה-ROI של הגיוס! כל תהליך ההשקעה בגיוס העובד ירד לטמיון בארגון שלא ישקיע בשימורו.

תפקידנו כמנהלי משאבי אנוש הוא להציף את חשיבות שימור העובדים, שרווחה הנה חלק ממנה, ולתת למנהלים כלים לעמידה במשימה מרכזית זו. כנס רווחה ושימור עובדים יעסוק בכל הקשור ברווחה ושימור העובדים בארגון: חדשנות, תקציבים, הצפת בעיות בתחום ופתרונן, כלים ושיטות לשימור עובדים ועוד.

כנס רווחה ושימור עובדים – קהל יעד   

הכנס המקצועי מיועד למנהלי רווחה, מנהלי משאבי אנוש ולמנהלים בארגונים, שמעוניינים לקדם את הנושא בארגונם, ללמוד ולקבל כלים לשימור עובדים נכון ואפקטיבי. מנהלים בארגונים קטנים, שאינם מעסיקים מנהלי משאבי אנוש או רווחה ממונים על ניהול העובדים ועל שימורם, ולעתים קרובות אין בידם את הזמן והכלים לעסוק בנושא חשוב זה. בכנס יוכלו ללמוד כיצד יוכלו להקדיש זמן, לדעת באילו כלים ואמצעים להשתמש ושיהיו מספיקים על מנת להשקיע בעובדים, שהנו המשאב החשוב והיקר ביותר בכל ארגון ובכל עסק.

כנס רווחה ושימור עובדים – תכנים:

תאוריות ומתודולוגיות לשימור עובדים – ישנם מודלים שונים לפיהם ניתן להעלות את מוטיבציית העובדים ולשמר אותם בארגון.  

חדשנות ברווחה ובשימור עובדים – במרוצת הזמן גם תחום זה מתחדש ללא הפסקה, הנכם מוזמנים לשתף את הקהל ברחב בפרויקטים חדשים בנושא.

כיצד להשקיע בתחום הרווחה במינימום הוצאות – רווחה נתפשת לעתים כמותרות, כאשר תפקידנו כמנהלים היא להדגיש את חשיבותה הקריטית לשימור העובדים ולהצלחת הארגון! כיצד, אם כן, נעשה זאת בתקציב מינימלי?

cases study של ארגונים מובילים – הנכם מוזמנים לשתף את הקהילה בדוגמאות, חשיבה שונה ופרויקטים שיושמו בארגונכם.

אנו מזמינים אתכם להציע נושאים לדיון, לשתף בסיפורי ההצלחה שלכם ולהציף בעיות ופתרונות. למי שאינו מעוניין לעלות על הבמה אנו מציעים לכתוב לנו, ואנו נעזור לכם לשתף את הקהילה בסיפורכם!

את תקציר ההצעה יש לשלוח אלינו למייל news@hrus.co.il בציון רקע קצר על המציע/ הכותב.

לפרטים אודות חסויות לכנס זה יש לפנות אלינו בטלפון: 0722-555-225.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה