פתרון ניהול ההון האנושי של CornerStone

פתרון ניהול ההון האנושי של CornerStone

פתרון ניהול ההון האנושי בענן של חברת CornerStone המיוצגת בישראל על ידי מטריקס, נבחר ע"י חברת האנרגיה העולמית נובל אנרג'י

שיתוף

פתרון ניהול ההון האנושי בענן של Cornerstone מאפשר לארגונים קטנים וגדולים יישום מהיר וקל לניהול כלל תהליכי ההון האנושי בארגון, החל משלב הגיוס ועד סיום העבודה.

בין היכולות של המערכת ניתן לציין יכולות גיוס וקליטת עובדים ממקורות חיצוניים ופנימיים בארגון וזאת תוך התבססות חזקה על רשתות חברתיות, הצבת יעדים ברמת העובד והמחלקה , הערכת עובדים , בניה וניהול תהליכי תגמול ע"פ ביצוע, יכולות הדרכה ברמה הגבוהה ביותר (LMS), ניהול תיק עובד ארגוני וכן יכולות מובייל ו- Social עשירות לרבות שימוש בתהליכי Gamification.

באמצעות הפתרון של Cornerstone, חברת נובל אנרג'י המוכרת כחברת אנרגיה מובילה בעולם בחיפוש והפקת גז טבעי, תוכל לעקוב ולשפר את תהליכי הלמידה של העובדים בארגון. מערכת ניהול ההון האנושי של Cornerstone, תאפשר לנובל אנרג'י גישה גישה למידע מכל מקום בעולם, כמו כן ניהול מבחנים והסמכות לעובדים ואיחוד מערכות למידה ישנות בחברה.

חברת CornerStone מיוצגת בישראל ע"י חברת מטריקס מזה כשנה. חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס חתמה על הסכם ייצוג והפצה בלעדי עם חברת Cornerstone העולמית (Cornerstone OnDemand), מובילת השוק בתחום מערכות המידע לניהול ופיתוח המשאב האנושי בארגון.

במסגרת הפרויקט תיישם חטיבת ההדרכה של ג'ון ברייס את פתרון ה-Core HR של קורנרסטון בשילוב מודול ניהול הלמידה שלה. הפתרון צפוי לשרת כ-350 עובדי נובל אנרג'י בארץ בעולם. היקף העסקה מוערך במאות אלפי שקלים.

יהונתן כהן, מנהל תחום בחטיבת מוצרי תכנה במטריקס אמר: "פתרונות ה-HR של קורנרסטון לניהול משאבי האנוש בארגון, מאפשרים לחברות להתמודד בהצלחה עם אתגרי שוק העבודה של העידן הנוכחי, תוך ניהול יעיל יותר של ההון האנושי בפעילות גלובלית מסביב לעולם ומסביב לשעון. כל זאת, בשילוב חווית משתמש טובה יותר, יכולות social מתקדמות וחדשניות ויכולת ליצור מחויבות גבוהה יותר של העובד לארגון תוך מתן ערך מוסף רב לארגון המעסיק ולעובד יחד".

אודות חברת מטריקס

מטריקס, המעסיקה כ- 7,350 מקצועני ,IT הינה חברת טכנולוגיית המידע המובילה בשוק הישראלי. מטריקס עוסקת בביצוע פרויקטי אינטגרציה מן הגדולים במשק, פיתוח ויישום טכנולוגיות, פתרונות ומוצרי תוכנה, ייצוג ושיווק מוצרי תוכנה מובילים מהעולם, שירותי תשתית, ייעוץ, Offshore מיקור חוץ, בדיקות, הדרכה והטמעה וייצוג פתרונות חומרה מובילים.
הייחודיות של מטריקס הינה בראייתה העסקית וביכולתה להתאים טכנולוגיות ופתרונות ללקוחותיה, הודות לשילוב שירותים רוחביים של חטיבות הרוחב המספקות מענה מלא לניהול ומימוש פרויקט IT מקצה לקצה, שירותים על פי מגזרי שוק של החטיבות המגזריות המספקות את הידע והניסיון בעולם התוכן של המגזר, והראיה העסקית ומרכזי ההתמחות המספקים את הניסיון, ההתמחות והפתרונות הטכנולוגים והאפליקטיביים.
עם לקוחותיה של מטריקס נמנים מאות גופים וחברות מן המובילים בישראל בתחומי התעשייה, מסחר, בנקאות ופיננסים, טלקום, בטחון, בריאות והמגזר הממשלתי ציבורי. מטריקס מדורגת כחברה שהכי כדאי לעבוד בה בתחום שירותיIT ע"פ סקר BDI.
מטריקס נסחרת בבורסה לניירות ערך בת"א במדד תל אביב 100 ונסחרת גם במדד היוקרתי של החברות הגדולות המחלקות דיבידנד – תל דיב 20. מחזור המכירות של מטריקס במהלך שנת 2014 הגיע ל- 2 מיליארד שקל. חברות המחקר מדרגות את מטריקס במקום הראשון בענף שירותי התוכנה בישראל,STKI מדרגת את מטריקס בראש זו השנה התשיעית ו- IDC מדרגת את מטריקס ראשונה זו השנה השמינית ברציפות.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה