סקר אומץ ניהולי

סקר אומץ ניהולי

במסגרת כנס צפון תערך סדנת "אומץ ניהולי". בשביל להפוך אותה לפרקטית עבור קהילת משאבי האנוש, ניסחנו 8 שאלות קצרות. בין העונים יוגרלו כרטיסי כניסה לכנס HR-Tech.

שיתוף
אומץ ניהולי

כנס משאבי אנוש צפון שייערך ב-26-27 ביוני יכלול מספר סדנאות מקצועיות בהם יוכלו להשתתף הנרשמים לכנס (בכל יום סדרת סדנאות שונה).

ביומו השני של הכנס תעביר נירית דביר, מנכ"ל חברת sight, את סדנת "אומץ ניהולי" שבה ילמדו המשתתפים כיצד לשבור גבולות ולהגדיל את הצמיחה הארגונית ע"י פיתוח ומימוש מהלכי ניהול, כיצד ניתן לרכוש מיומנות של "אומץ ניהולי" – ומה זה בכלל אומר להיות אמיץ!

בתחילת הסדנה ולשם הכנה טובה יותר לניהולה, אנו מבקשים את עזרתכם, בין אם אתם משתתפים בכנס משאבי אנוש צפון ובין אם לא, נשמח אם תוכלו לענות על סקר קצר (בסך הכל 8 שאלות) – שתשובותיו הקולקטיביות יעזרו לנו לכוון את הסדנה ולהפוך אותה לסדנה פרקטית יותר עבור קהל מנהלי משאבי אנוש עצמם.

בסיום השאלון הקצר (בדף השלישי) יש מספר שאלות הנוגעות לפרטים אישיים של העונים על הסקר. תשובות לשאלות אלו הם בגדר רשות בלבד, אך בין ממלאי הפרטים האישיים נערוך הגרלה של 6 כרטיסי כניסה חינם לכנס HR-Tech שייערך ב- 11.6 באיזור המרכז.

תודה מראש לכל העונים על הסקר ונתראה בכנסים…

Create your free online surveys with SurveyMonkey , the world's leading questionnaire tool.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה