שיתוף

איילת גביש מונתה לתפקיד סמנכ"לית משאבי אנוש ומנהלת אסטרטגיה תאגידית בחברת לוקוסוויו:

איילת גביש מונתה לסמנכ"לית משאבי אנוש ומנהלת אסטרטגיה תאגידית של חברת לוקוסוויו (Locusview) הישראלית.

במהלך שלוש השנים האחרונות היתה גביש שותפה בפירמת רו"ח והיעוץ הבינלאומית, PwC Israel, בה כיהנה בתפקיד Partner in People Processes & Organization.

בתפקידה זה היא הובילה את עבודת הצוות הישראלי יחד עם עמיתים במשרדי הפירמה בעולם, בייעוץ אסטרטגי וניהול תהליכים ארגוניים הקשורים בפתרונות בתחום ניהול המשאב האנושי ללקוחות הייטק בתחומי הדיגיטל, הסייבר ועוד.

במסגרת עבודתה ב-PwC כיהנה גביש בשנה האחרונה לעבודתה בפירמה, בתפקיד סמנכ"לית משאבי האנוש של לוקוסוויו מטעם PwC.

לפני כן, בין השנים 2018 ל-2020 כיהנה גביש בתפקיד Head of HR בחברת ההייטק הישראלית מאנדיי (Monday).

בשנים 2012-2018 כיהנה גביש בתפקיד VP HR בקופת חולים מאוחדת ובשנים 2004-2011 היא היתה VP HR בחברת אופיס דיפו ישראל.

השכלתה של גביש כוללת תואר שני ביזמות, חדשנות ועסקים בינלאומיים מאוניברסיטת סווינבורן לטכנולוגיה ותואר ראשון בניהול מאוניברסיטת בן גוריון בנגב.

חברת לוקוסווייו פיתחה פלטפורמה לניהול פרויקטים בתחום תשתיות האנרגיה. הפלטפורמה מסנכרנת ביעילות את העבודה של אלפי עובדים בשטח.

עם ההודעה על מנויה של גביש אמר שחר לוי, מייסד ומנכ"ל לוקוסוויו, כי הוא שמח וגאה על מינויה של איילת גביש לתפקיד כה חשוב בשלב כה מרתק בהתפתחותה וצמיחתה של לוקוסוויו.

"לאחר שנה של עבודה משותפת עם איילת, כסמנכ"לית משאבי אנוש של החברה מטעם PwC, אני שמח שהיא מצטרפת עתה לשורותינו באופן מלא", אמר לוי.

"הניסיון הרב שאיילת מביאה עימה, כשותפה ב-PwC וכמנהלת בכירה בתחום ניהול המשאב האנושי בחברות הייטק וחברות גדולות נוספות, הוא נכס גדול לחברה שמבוססת על הון אנושי ופועלת למען שיפור דרכי הניהול והעבודה בין צוותים גדולים של אנשים שעובדים יחד בסנכרון מלא".

שקד יחיאל שהיתה מנהלת תחום הרווחה בחברת כללית חדשנות ושירתה ביחידת מודיעין בתפקיד משאבי אנוש – מונתה למנהלת קהילה ושותפויות בקרן ההון סיכון Amiti Ventures:

שקד יחיאל שבעבר ניהלה את תחום הרווחה בחברת 'כללית חדשנות' ולפני כן שירתה ביחידת מודיעין בתפקיד משאבי אנוש, מונתה לתפקיד מנהלת קהילה ושותפויות בקרן ההון סיכון Amiti Ventures.

במסגרת תפקידה החדש, תעסוק יחיאל בניהול שותפויות וכן ניהול הקהילות העוסקות ביזמות טכנולוגית של הקרן.

יחיאל, לה ניסיון רב בעולם ההפקות והאירועים, בדגש על האבים, אירועים בינלאומיים וקהילות של יזמות ויזמים. שימשה בתפקידה האחרון כמנהלת אירועים פנימיים וחיצוניים בחברת Meta. עוד לפני, ניהלה את תחום הרווחה בחברת ״כללית חדשנות״. בצה״ל שירתה ביחידת המודיעין בתפקיד משאבי אנוש וניהלה קהילות בתחומי גינות קהילתיות בשכונות מצוקה, בחברה להגנת הטבע.

קרן ההון סיכון אמיתי ונצ'רס עוסקת בהשקעות בשלבים הראשוניים ביזמות ויזמים ישראליים. היא החלה את פעילותה בשנת 2010 ומשקיעה בסטארט-אפים בשלבים התחלתיים. מדובר בסטרט-אפים העוסקים בתחומי הדיפטק, הקוונאטום וכן בתחומי הביולוגיה הסינתטית והחישובית. הקרן גייסה עד היום יותר מ-300 מיליון דולר.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה