מציינים את יום המעשים הטובים עם העובדים

מציינים את יום המעשים הטובים עם העובדים

חברות נרתמות למעשים של תרומה לקהילה ולסביבה

שיתוף

יום המעשים הטובים הוא יום בינלאומי שהוקדש במטרה להגדיל את מעגלי עשיית הטוב בעולם ולעודד כמה שיותר אנשים לעשות מעשה טוב למען החברה, הקהילה והסביבה.

זהו יום שיא המסכם פעילות מתמשכת של עשיית טוב, המתקיימת לאורך כל השנה ומקדמת את הקשר הקהילתי, מגדילה ערבות הדדית ומרחיבה מעגלי עשיית הטוב וההתנדבות. יום זה החל בישראל כיוזמה מקומית של אשת העסקים והפילנתרופית שרי אריסון בשנת 2009, וכיום מעורבים בו גם מדינות אחרות בעולם.

בישראל, כמו בכל העולם, חברות רבות מקדישות פעילויות מיוחדות לציון היום הזה ונרתמות ביחד עם העובדים לעשיית מעשים מבורכים של תרומה לקהילה.

קבוצת מלם תים נוטלת חלק ביום המעשים הטובים ומאות עובדיה משתלבים בפרויקטים שונים המתקיימים במהלך מספר ימים. כמדי שנה, מלם תים קבוצת שירותי ה- IT,  נוטלת חלק פעיל במגוון פעילויות ביום המעשים הטובים המתקיים השבוע.

בין פעילויות הקבוצה:

שיפוץ וחלוקה לנזקקים – חלק מעובדי החברה יוצאים לשפץ מועדוניות של נערות בסיכון וילדים עם מוגבלויות ועובדים נוספים אוספים ארגזי ציוד ומזון למשפחות נזקקות ונוסעים אליהם לחלוקה.

בית קפה לקשישים – בניין מלם תים ברחוב מרטין גהל בפתח תקווה מציע לקשישי האזור בוקר של כיף והופך ליום אחד לבית קפה, אליו מגיעים הקשישים בהסעות מבית אבות בסביבה. הם ייהנו מאווירת בית קפה אמיתית, עם כיבוד ושתייה. בנוסף, מכינים להם פעילויות של שירה בציבור, בינגו, סדנאות שונות ועוד. כל הפעילות מועברת על ידי מתנדבי החברה.

בית קפה לתלמידים מחינוך מיוחד – בניין החברה ברחוב הסיבים בפתח תקווה הופך ליום אחד לבית קפה פעיל עבור תלמידי תיכון מבית ספר לחינוך מיוחד. התלמידים ייהנו מכיבוד מעשה ידי העובדות והעובדים של מלם תים וכן מפעילויות המותאמות לגילם בתחומים שונים, כולל פעילויות בתחומי המחשוב והטכנולוגיה.

יריד – בבניין החברה מתקיים יריד מכירות של בגדים ואקססוריז יד שניה, שכל הכנסותיו תרומה לעמותה לנערות בסיכון

בנוסף לפעילויות המגוונות, מעבירה הנהלת החברה מסר מחזק לכלל העובדים, על החשיבות לעשיית מעשים טובים בכל ימות השנה. כפעולה התומכת במסר, מחולקים לעובדים כרטיסי הגרלה בבנייני החברה למעשים טובים.

דורית בר, מנהלת אגף משאבי אנוש במלם תים, אומרת: "מלם תים, כחברה שחרטה על דיגלה את נושא האחריות החברתית בכל ימות השנה, שמחה לנצל את ההזדמנות של יום המעשים הטובים לתרומה לקהילה בה היא פועלת, בעיקר בקרב תושבי העיר פתח תקווה. גם במירוץ הטכנולוגי בו אנו שרויים, אסור לשכוח את הפן האנושי. זה המסר שאנו מעבירים לעובדינו והם מצידם משתפים פעולה ברצון רב ואהבה".

לצד יום המעשים הטובים, ראוי להדגיש כי עשרות מעובדי החברה מתנדבים באופן קבוע, לאורך כל השנה, במגוון עמותות, כדוגמת: משטרת ישראל, מד"א, פעמונים ועוד.

גם עובדי ומנהלי עיריית רמת השרון פותחים את הלב ביום המעשים הטובים עם שפע של פרויקטים ומיזמים של עשייה חברתית וקהילתית בשיתוף הקהילה החמה.

ביום המעשים הטובים, עובדי העירייה "יחבקו" את החוסים ב"כפר עופרים" ובמועדון "צבעי הקשת" המטפל בבעלי צרכים מיוחדים ויכשירו עבורם מתקני מיני גולף ניידים וידאגו לשדרוג הלובי והמתחם לרווחת המטופלים במקום.

מחלקת הגינון תכשיר שתי חלקות בגינת המועדון "צבעי הקשת", אשר ישמשו כגינת ירק וגינת תבלינים וכמו כן ידאגו לאדניות עם פרחים, יישתלו עצי לימון ננסיים ועוד.

תתקיים התרמת דם ודגימות מח עצם בכיכר העירייה .

בבניין העירייה תתקיים תרומת שיער לטובת פאות לנשים חולות סרטן בשיתוף עמותת פלא – פאה לכל אישה.

במסגרת יום המעשים הטובים תהיה כמו כן הזדמנות להפטר מהמוצצים בהפנינג חנוכת "עץ המוצצים", שיתקיים בשיתוף "מגוונים אלון" בגן שרה, ברח' הנצח מול המשטרה, החל מהשעה 16:30. אחד מהעצים ישמש כעץ שעליו הילדים הקטנטנים יוכלו לתלות את המוצץ ולהיגמל ממנו. ההפנינג יכלול שעת סיפור "עץ המוצצים", ייערך טקס תליית המוצצים, "משחקים של פעם" וכמו כן תיערך הופעה של הגר אורן.

בעירייה נרשמה היענות רבה של עובדים ומנהלים, שביקשו להתגייס למשימות ביום המעשים הטובים. שולחים תודה ענקית לכל העובדים בעלי "לב הזהב" שיתרמו ממרצם, מכספם ומזמנם רק כדי לעשות טוב לאחר.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה