מנהל תחנת דלק תובע על סך 2.6 מיליון ₪

מנהל תחנת דלק תובע על סך 2.6 מיליון ₪

מנהל תחנת דלק תובע את ההנהלה על סך 2.6 מיליון שקל בגין פיטורים לא חוקיים, זכויות סוציאליות והוצאות משפט

שיתוף
תביעה של מנהל תחנת דלק
תביעה של מנהל תחנת דלק

מנהלה לשעבר של תחנת דלק בראשון-לציון, השייכת לחברת ש.י.א אנרגיה בע"מ, פוטר מעבודתו בעקבות חילופי מנהלים ותובע כעת זכויות סוציאליות, פיצויים על פיטורים לא חוקיים והוצאות משפט.

לטענת התובע, לאחר שנפתחו הליכים משפטיים כנגד בעלי החברה לשעבר, גבאי אברהם וגבאי יוסף, מונה מנהל זמני מיוחד – רו"ח בועז גזית. בעלי החברה לשעבר אברהם ויוסף גבאי, ניסו להביא לפיטוריו או התפטרותו וזאת במטרה למנות איש מטעמם לניהול התחנה.

רו"ח גז פנה לבית המשפט המחוזי, כדי למנוע כל ניסיון מצד הבעלים לשעבר לפגוע במעמדו של מנהל התחנה, תוך הבהרה כי הוא סומך על התובע באופן מלא שיהמשיך לפעול לטובת התחנה.

בית הדין המחוזי פסק בנדון כי הגורם היחיד שרשאי לפטר עובדים בחברה הוא המנהל הזמני המיוחד. בעקבות פסיקה זו הוציאו בעלי החברה זימון לשימוע, בו נטען כי התובע ביצע עבירות פליליות, ללא פירוט בדבר העבירות. בהמשך אף הושעה המנהל באופן בלתי חוקי ואף ללא התרעה.

כעת תובע המנהל את מעסיקו לשעבר, באמצעות עו"ד עידן פפר, ממשרד עוה"ד יעל דולב ושות', על סכום מצטבר של 2.6 מיליון ₪ בגין פדיון חופשה, דמי הבראה, שכר עבודה על תקופת השעייתו הלא חוקית, פיצויי פיטורים, גמול שעות נוספות, תמורה בגין עבודה ביום המנוחה, גמול הודעה מוקדמת ופיצוי בגין פיטורין שלא כדין. 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה