מנהלת חדשה לפורום משאבי אנוש וגיוס: דליה שלו

מנהלת חדשה לפורום משאבי אנוש וגיוס: דליה שלו

פורום חדש "ניהול משאבי אנוש וגיוס" נפתח בתפוז בהנהלת דליה שלו: כולם מוזמנים להצטרף ולדבר על כל מה שמעסיק אתכם בעבודת גיוס העובדים וניהול המשאב האנושי

שיתוף
דליה שלו

דליה שלו, המנהלת את קבוצת השולחן העגול HR בפייסבוק וב-linkedin מונתה לאחרונה על ידי הנהלת פורום תפוז למנהלת פורום "ניהול משאבי אנוש וגיוס" באתר תפוז, שנפתח השבוע לקהילה.
פורום ניהול משאבי אנוש וגיוס הוקם בעבר אך לא היה פעיל. לאחרונה החליטה שלו להרים את הכפפה והקימה אותו מחדש בתפוז אנשים, הזוכה לתפוצה אדירה בקרב גולשים.

הפורום פונה לקהל רחב: לאנשי משאבי האנוש העוסקים בכל רבדיו, לאחראיים על גיוס עובדים, למנהלים ולמעשה לכל הנוגעים בתחום. את שמו של הפורום – ניהול משאבי אנוש וגיוס שלו מסבירה כי גיוס עובדים הוא עולם ומלואו שבחברות קטנות מהווה ממשק זהה עם יתר תחומי משאבי האנוש, כאשר הגבולות ביניהם מטשטשים. יש חברות בהן מנהל משאבי האנוש עוסק גם בגיוס עובדים, כאשר גיוס מוצלח הוא קריטי להצלחת הארגון. על כן הסבירה כי יש מקום לאחד את שניהם תחת אותה קורת גג.

הפורום יעסוק ויציף את כל הקשור בתחומי הליבה המעסיק מנהלים ורכזים, בחידושים וחדשנות בעולם הגיוס ומשאבי האנוש, ויהווה בסיס לשיתופי פעולה ונטוורקינג, סיעורי מוחות והחלפת רעיונות חדשים.
דליה שלו נבחרה על ידי הנהלת תפוז להוביל את הפורום, על סמך ניסיונה העשיר ורב השנים בתחום משאבי אנוש, ניהול קריירה וכן גיוס והשמה למגוון תפקידים בארגונים ובחברות, התמקדות בגיוס אפקטיבי וחיבור לניהול תהליכים בראיה עסקית.

כיום היא ממלאת תפקיד של מנהלת משאבי אנוש וגיוס וממונה על 120 עובדים בעמותה לגיל הרך של המועצה האזורית חבל מודיעין. במקביל היא מלווה חברות ישראליות המגייסות עובדים. כן היא מלווה תהליכים של מיקור חוץ בתחום משאבי האנוש, הדרכה, יעוץ וליווי בתהליכים חוצי חברה.

בנוסף לניסיונה העשיר בגיוס עובדים, שלו הנה מומחית לצייד ראשים (הד-הנטינג) תוך דגש בגיוס דרך הרשתות החברתיות. במקביל היא מנחה הדרכות וסדנאות בתחום גיוס עובדים ומנהלת ברשת קבוצות של מחפשי עבודה.  

שלו הקימה ומנהלת את קבוצת HR השולחן העגול בפייסבוק וב-Linkedin, עם Database של יותר מ- 6,000 מנהלי ואנשי משאבי אנוש. הקבוצה מאפשרת לדון בכל נושא, ולקבל עדכונים ופרסומים, המגיעים לחברים בה על ידי סטטוסים, מיילים וקטגוריות שיתוף בפייסבוק בכפוף להסכמת הגולש.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה