מנגרים מהלב סדנאות לפיתוח מיומנויות באמצעות עץ – ערכים, גיבוש ועץ

טיפוח והובלת צוותים הינו אתגר מורכב הדורש יכולות ואיכויות של מנהיגות, מקצועיות, השפעה, הנעה וזיהוי סגנונות התקשורת של האנשים בצוות. הסדנאות של מנגרים מהלב יעזרו לכם להתגבר על האתגר.

שיתוף

טיפוח והובלת צוותים הינו אתגר מורכב הדורש יכולות ואיכויות של מנהיגות, מקצועיות, השפעה, הנעה וזיהוי סגנונות התקשורת של האנשים בצוות. מערכות היחסים מושפעות משיתופי הפעולה בין האנשים, המחלקות והצוותים השונים, לצורך הצלחת ההובלה יצרנו מגוון רחב של סדנאות העוסקות בחיזוק התקשורת הבין אישית, חיזוק תחושת השייכות ושיתופי פעולה בין חברי הצוות דרך עבודה בעץ.

תהליך העבודה הנגרים מונחה ומאפשר פיתוח מיומנויות אישיות וקבוצתיות שיסייעו לארגון בהמשך עבודתו המקצועית דרך החוויה והתוצרים המשותפים שיבנו יחד בעץ.

הפוטנציאל הקיים בתהליך הנגרי המונחה של "מנגרים מהלב" הוא האפשרות בה כולם לוקחים פסק זמן מהעבודה, ממלאים מצברים באנרגיה ורעננות, לומדים על עצמם ועל הקבוצה ומקבלים כלים שימושיים להמשך עבודתם הצוותית או הניהולית, המסרים והערכים בתהליך העבודה מקבל משמעות אחרת.

נעים מאוד, שמי ענבל ענבר, בת 51, אמא לארבע בנות, אשת חינוך מזה עשרות שנים, בשנים האחרונות עשיתי שינוי ושילבתי את החינוך עם ניהול והנחיית "מנגרים מהלב".

את המיומנויות שרכשתי במערכת החינוך אני מעבירה לעולם הארגונים ומתעלת את הערכים האלה למה שבעל הארגון והצוות זקוקים להמשך עבודתם ולחייהם האישיים. השליחות החינוכית שלי והחיבור בין החומר לאדם עצמו מביאה את המשתתפים לראות את המקום שלהם כאנשים וכחברי קבוצה וצוות, זהו חיבור חזק בין רוח ורגש.

סדנאות "מנגרים מהלב" מפתחות דינמיקה קבוצתית, עבודת צוות, חיזוק תחושת השייכות של הפרט לקבוצה תוך הכרת העץ, המכשירים וחומרי העבודה.

הן מיועדות לקבוצות, צוותים ומנהלים.

עד 25-30 משתתפים.

אורך הסדנה כ-4 שעות.

מגיעים לכל מקום ברחבי הארץ עם כל החומרים והציוד ובונים סדנאת נגרות מקומית.

דרישות לקיום סדנה: מקום עם שולחנות, נקודת חשמל וגישה לרכב.

איך עובד התהליך:

שלב ראשון – שלב ערכי, מתודולוגי המעביר מסר, ערך ומשמעות על פי צרכי הקבוצה, לדוגמה: זיהוי סגנונות תקשורת, עבודת צוות, אמון, גיבוש, בניית תוכנית עבודה ועוד נושאים שונים.

שלב שני – כללי בטיחות – העבודה עם כלים ומכשירים דורשת עבודה זהירה ונכונה.

המשתתפים מתחלקים לצוותי עבודה על פי התהליך בשלב הראשון כשמראש מוצבת מטרה ברורה של מיומנות כלשהי בתהליך העבודה הצוותית. 

שלב הבניה הוא שלב חווייתי ויישומי להקשבה, עזרה, יצירתיות, מסוגלות, התמודדות ושיתוף פעולה.

שלב שלישי – סיכום התהליך, תובנות על עצמי, על התהליך הקבוצתי ועל התוצר הסופי, תהליך רפלקטיבי הכולל כלים ומיומנויות שישמשו להמשך תהליך העבודה הצוותית.

סדנאות "מנגרים מהלב" פועלות במגוון סקטורים וקהלים כגון: בנקים, חברות הייטק, בתי ספר, קבוצות פרטיות של נשים ומשפחות שבוחרות לחגוג ימי הולדת ייחודיים.

לפרטים נוספים ודיוק סדנאות מותאמות לצרכים שלכם כן ברמה הערכית והן ברמת מגוון המוצרים חייגו: 0526755578

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה