מועמדת משאבי אנוש: נעמה מנצור

מועמדת משאבי אנוש: נעמה מנצור

נעמה מנצור מביאה עמה ניסיון עשיר בתפקידי משאבי אנוש ב-IBM ובסלקום, ומחפשת את תפקידה הבא בתחום הפרט, הדרכה, פיתוח ארגוני או רווחה

שיתוף
נעמה מנצור

נעמה מנצור

נעמה מנצור מחפשת את האתגר הבא שלה בתחום הפרט, הדרכה, פיתוח ארגוני או רווחה. היא מחזיקה בתואר שני בהתנהגות ארגונית ומביאה עמה ניסיון מקצועי עשיר: בהובלה והטמעת תהליכים חוצי ארגון, ביצוע הדרכות לעובדים ומנהלים. יש לה היכרות מעמיקה עם תוכנת ERP של SAP ועם תוכנת חילן. כמו כן היא בעלת ניסיון בעבודה עם מגוון אוכלוסיות.

בתפקידה האחרון שמשה נעמה כרכזת משאבי אנוש בתחום שכר והטבות באגף משאבי האנוש של IBM. התפקיד כלל:

• יישום מדיניות שכר והטבות בארגון – תהליכי תגמול עובדים, יישום תכניות שכר ובונוסים על פי מדיניות גלובלית ועיבוד סקרי שוק מקומי.

• עבודה צמודה עם מנהלי משאבי אנוש יחידתיים.

• טיפול ומעקב לפניות עובדים – ניהול אתר אינטרנט לפניות עובדים במחלקת משאבי אנוש.

• הפקת דוחות – בדיקה ובקרה של תהליכים, עבודה על פי נהלים גלובליים ולוקאליים.

לפני שהגיעה ל-IBM, עבדה למעלה מ-10 שנים בסלקום, ואף קיבלה תעודת עובדת מצטיינת לשנת 2007. בסלקום היא החלה את דרכה בתפקיד מתאמת רכש טכנולוגי, התקדמה לתפקיד מנהלת פרויקטים במחלקת רכש, ובשלוש השנים האחרונות מלאה תפקיד מנהלת תהליכים ארגוניים בחברה.

תפקידה זה כלל אחריות על הנושאים הבאים:

• ליווי והדרכת עובדים ומנהלים בתהליכי שינוי, טיפול בפניות עובדים, מציאת הזדמנויות תעסוקתיות חדשות לעובד בתוך הארגון, הגדרת פרופילי משרה.

• פיתוח חומרי הדרכה וביצוע הדרכות פרונטליות, בנייה ותיקוף של חומרי הדרכה, העברת משובים, עבודה עם ספקים חיצוניים ומחלקת הדרכה ומשאבי אנוש בארגון; פיתוח והטמעת טכנולוגיות הלמידה, מערכת לניהול ידע share point.

• טיפול בהתנגדויות בעבודה עם דרגי ניהול בכירים, דרגי ביניים ועובדי שטח.

התפקיד כלל עבודת ממשקים חוצי ארגון, עבודה מול מערכות המידע, המחלקה המשפטית, ארגון ושיטות ואגף משאבי אנוש.

נעמה מעידה כי היא בעלת הבנה ארגונית גבוהה, יכולות תפעוליות גבוהות ויכולת התנהלות יומיומית בשפה האנגלית. היא מספרת כי תפקידיה דרשו יוזמה, עצמאות וכישורי גישור ותקשורת מקרבת בין ממשקים.

ניתן ליצור קשר במייל: naamama5@gmail.com

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה