מומנטום משיקה קורס חדש: ניווט ומנהיגות אישית The N.E.W.S.™ Experience

מומנטום משיקה קורס חדש: ניווט ומנהיגות אישית The N.E.W.S.™ Experience

בשבוע שעבר (25.6 - 26.6) התקיימה השקה ייחודית לקורס ניווט ומנהיגות אישית The N.E.W.S.™ Experience

שיתוף
פיתוח מנהלים

פיתוח מנהלים

בהשקה לקחו חלק סמנכ"לים ומנהלי פיתוח ארגוני של חברות מובילות במשק וביניהן:  אמדוקס, אינטל, IBM, HP INDIGO, SCD, CSRM, MERCK SERONO, SANDISK, CERAGON, NDS, VISONIC, KODAK, בנק הפועלים, בזק בינלאומי, דיפלומט מפיצים, ישרוטל רויאל ביץ' אילת ועוד. אמדוקס אירחה את האירוע.
 

הסדנה, המשלבת חוויה מאתגרת של ניווט אישי במרחב הארגוני, פותחת צוהר ונותנת למשתתפים התנסות וטעימה ראשונה ממודל ה- ™.N.E.W.S מודל שפותח על ידי אביעד גוז, מייסד ויו"ר קבוצת מומנטום.

אביעד הנו מומחה בינלאומי בתחום האפקטיביות האישית והארגונית, המשמש כמרצה ומלווה מנכ"לים, סמנכ"לים והנהלות בכירות במספר רב של חברות בארץ ובעולם. בין היתר, אביעד גוז הנו מחברם של 8 ספרים בתחום האפקטיביות האישית.

אביעד גוז: "בימים סוערים אלה, כאשר ארגונים מחפשים דרך לשמר ולאפשר התפתחות אפקטיבית של מנהליהם ומנהיגיהם, תכנית ייחודית זו מאפשרת להם להגשים את מטרותיהם הארגוניות והאישיות."

The N.E.W.S.™ Experience הנה סדנה ייעודית לקבוצות מנהלים בארגון, ל-key talents ולבעלי פוטנציאל גבוה. הסדנה מאפשרת להם לחוות תהליך ניווט אישי משמעותי במסגרת קבוצתית. במהלך הסדנה ולאחריה, המשתתפים מקבלים כלים, ידע ויכולת לנווט באופן מבוקר, מה שמסייע בידיהם לפתח את הקריירה שלהם בארגון, להתגבר על מכשולים, לתגבר את המוטיבציה שלהם וכמו כן – לתכנן ולהשיג תוצאות טובות יותר.

הסדנה מועברת בארגונים בינלאומיים מובילים ברחבי העולם והינה חלק ממערך רחב של תכניות בתחום ההדרכה והאימון מבית  N.E.W.S.™ Coaching & Training.

מודל ה-N.E.W.S.™משתמש באנלוגיה של מצפן ובכיווניו עבור:

North – קביעת הכיוון, האסטרטגיה והחזון האישיים במרחב הארגוני                   

  East – חיבור למוטיבציה אישית וערכית, על מנת להגשים את האסטרטגיה והחזון      

West – בניית תכנית להשגת המטרות והוצאתן אל הפועל

South – זיהוי חסמים, קשיים ואמונות המגבילות מלהתקדם בכיוון הנבחר

זו הפעם הראשונה שמתודולוגיית תכנית NEWS EXPERIENCE מושקת בישראל, לאחר שהיא נלמדת ומיושמת במספר רב של ארצות בעולם, ותוך אדפטציות לתרבות הארגונית הישראלית.

המתודולוגיה מבוססת על העקרונות הבאים:

      מציאת ה"צפון האמתי" של המשתתפים במסגרת הארגון

      בניית חזון ממשי לעתידם וקביעת מודל פרקטי שיאפשר השגת אותו חזון

      זיהוי ה"חסמים" האישיים המונעים מהם להגשים את החזון

      למידת דרכים להתגבר על הקשיים והאמונות המגבילות אותם

      בירור, זיהוי וחיבור אל הערכים והמניעים שלהם

       יצירת תכנית פעולה להשגת החזון והמטרות שלהם

       מיקוד בדרך הטובה ביותר להתקדמות פרקטית לכיוון "הצפון האמתי"
 

קבוצת מומנטום שמה לה למטרה לסייע ליחידים ולארגונים לגלות את הגדולה שלהם, תוך גילוי ומקסום הפוטנציאל שלהם, ולהוביל אותם לכדי הגשמת המטרות והחזון. מומנטום מציעה שילוב של פתרונות הדרכה, חניכה , ליווי וייעוץ, במטרה לספק מענה כולל לצורכי הארגון. 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

תגובה 1

  1. השתתפי בסדנה בת היומיים בה הושק המודל בארץ . להערכתי, יתרונו של המודל ושיטת העבודה היא בהיותו מובנה מחד גיסא (ומאפשר גם למדריכים פנימיים ולאנשי משאבי אנוש ללמוד אותו וליישמו בעבודתם), אך מאפשר עבודה אישית ורפלקטיבית מאידך. משתתף המעוניין בעבודה אישית אמיתית, כזו שמחייבת אותו לשאול עצמו גם "שאלות קשות", יוכל לעשות זאת, כשהוא מצוי בסביבה מוגנת יחסית של מודל מובנה ותהליך עבודה בהיר.
    כמו כן – אני נוטה לראות את השימושים השונים שניתן לעשות במתודה – לאוכלוסיות שונות, במצבים ובשלבים שונים בארגון.

השאר תגובה