שיתוף

האתר Glassdoor החל את דרכו לפני כעשור כאתר שמאפשר לעובדים לכתוב חוות דעת על המעסיקים ולשתף בחוויות העובדים וחוויות המועמדים שלהם. באותה עת, המנהג של עובדים לשתף חוות דעת על מעסיקים היה הרבה פחות רווח מאשר הוא כיום, והפלטפורמה נחשבה לאימתם של מנכ"לים ומנהלי משאבי אנוש. האתר עודד שקיפות שלא היתה נהוגה עד אז, והאתר נהג להבליט בעת ובעונה אחת את נקודות החוזק והתורפה של המעסיקים.

היום, כשהוא מבוסס ומוכר היטב לא רק בשוק העבודה האמריקאי אלא בכל העולם, נראה כי מעסיקים, בפרט בארה"ב אבל גם במדינות רבות אחרות, פונים אל Glassdoor על בסיס קבוע, כדי להיעזר בעושר המידע הטמון בפלטפורמה שלו כדי לגייס את המוכשרים שבין העובדים, ובה בעת לבנות את מיתוג המעסיק שלהם.

לפופולריות ההולכת וגדלה שלו יש כמה סיבות:

1 אחד מאתרי הדרושים הגדולים בעולם

האתר Glassdoor הוא אחד מאתרי הדרושים הגדולים ביותר בארה"ב ובעולם כולו. בארץ יש כמה חברות שמשתמשות בו, בעיקר חברות הייטק וחברות בינלאומיות, אבל הוא יכול להוות מעיין שפע של מידע לגבי העובדים, עבור כמעט כל חברה בארץ, בין אם היא מחפשת עובדים מקומיים, או בחו"ל.

ניתן לגייס דרך האתר עובדים מתוך מאגר של עשרות רבות של מועמדים המשתמשים בשירותיו. מאגר מחפשי העבודה של האתר מבוסס על תכונות, התנהגויות ותחומי עניין. הוא מאפשר לבצע חיפוש חכם, כמו גם ניתוח מעמיק על מועמדים פוטנציאליים, להפעיל קמפייני גיוס ועוד.

2 בניית מותג מעסיק דינמי

הפלטפורמה של  Glassdoor הפכה את נושא מיתוג המעסיק לדינמי, כולל תכנים שניתנים לפרסום דוגמת 'למה כדאי לעבוד עבורנו', הודעות, קטעי וידאו ואינטגרציה ברשתות חברתיות. כל אלה מאפשרים למעסיקים לספר את הסיפור של החברה, לפקח על המודעות, לנהל את המוניטין של המעסיק, לנתח את השפעת מיתוג המעסיק לעומת המתחרים, ולעקוב אחר הדירוגים של המעסיק בקטגוריות כמו תרבות וערכים, איזון בין חיים אישיים לעבודה ויתרונות רבים נוספים.

3 קהילת משתמשים גלובלית

קהילת המשתמשים של  Glassdoor פרושה על פני כל העולם, מאירופה לצפון אמריקה להודו וכמעט על פני הגלובוס כולו. הקהילה הגלובלית של האתר כוללת יותר מ-190 מדינות. נכון לעכשיו הפלטפורמות שלו, באנדרואיד, iOS ושולחן העבודה במחשב, ניתנת לשימוש באנגלית, צרפתית, גרמנית והולנדית.

4 יש גם כלים חינמיים

חלק מכלי הגיוס של האתר נמכרים אמנם בתשלום, אבל יש לו גם כלים חינמיים המוצעים לכל ארגון באשר הוא. במסגרת השירות החינמי, יכולים מעסיקים בכל נקודה על הגלובוס להירשם לחשבון מעסיק בסיסי חינמי, המאפשר לנציג רשמי של החברה להגיב לביקורות, לסמן ביקורות בלתי הולמות ולצפות בניתוחים מעניינים על מיתוג המעסיק שלהם ומוניטין החברה.

5 גיוס לסניפים בחו"ל בהתאמה לקהל היעד

עבור חברות בפריסה בינלאומית שמעוניינות לגייס עובדים מעבר לים (עבור סניפים בחו"ל) מאפשר האתר לבצע התאמה משופרת של פרופילי המועמדים, באופן שבעת גיוס המועמדים במדינות מרוחקות, ניתן להתאים את המסר של החברה ספציפית לכל איזור בה היא מנסה לגייס עובדים.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה