שיתוף

הטבות לעובדים לא חייבות להיות קשורות בקשר ישיר לעבודתם של העובדים בארגון.

יש הטבות רבות שיכולות לסייע רבות לעובדים בחייהם האישיים, ושמהוות עמצאי בידול של הארגון מהמתחרים.

אחת ההטבות הללו היא האפשרות שהארגון מספק לעובדיו להפגש עם יועצים פיננסיים לצורך יעוץ לגבי ההשקעות והחסכונות שלהם, במימון הארגון.

הטבה זו מחייבת את מנהלי משאבי אנוש לשקול שיתוף פעולה עם אנשי מקצוע טובים בעלי מוניטין.

התקשורת לגבי זמינות השירותים הללו צריכה להיות ברורה ונגישה לכל העובדים. אמנם לא כל עובד עשוי לנצל את ההטבה הזו, אך מתן האפשרות מעידה על מחויבות לתמוך ברווחתם הכלכלית

להלן 10 סיבות לכך שלארגון כדאי להפגיש בין העובדים ליועצים שיכולים לייעץ להם לגבי השקעותיהם וחסכונותיהם:

1 חוסן פיננסי:

מתן ייעוץ פיננסי ממחיש מחויבות לרווחתם הכללית של העובדים. כאשר על העובדים יש לחץ פיננסי, זה  יכול להשפיע באופן משמעותי על רווחתם הנפשית ועל ביצועי העבודה שלהם.

על ידי מתן גישה לאנשי מקצוע פיננסיים, מנהלי משאבי אנוש תורמים לבריאות הפיננסית של כוח העבודה שלהם.

2 שביעות רצון העובדים:

עובדים מעריכים מעסיקים שחורגים מההטבות המסורתיות ומפגינים דאגה אמיתית ליציבות הפיננסית שלהם. גישה לייעוץ פיננסי יכולה לשפר את שביעות הרצון בעבודה ואת מורל העובדים הכללי.

3 תכנון פרישה:

לעובדים רבים אין הבנה ברורה של תכנון פרישה ואסטרטגיות השקעה. ייעוץ מקצועי יכול לעזור להם לקבל החלטות מושכלות לגבי תרומה לחשבונות פרישה, ניהול השקעות בשוק ההון, תוכניות חסכון ועוד, לצורך תכנון עתידם הכלכלי.

4 הזדמנות לימודית:

קביעת פגישות עם אנשי מקצוע פיננסיים מציעה הזדמנות לימודית לעובדים. ניתן לכסות נושאים כגון אסטרטגיות השקעה, ניהול סיכונים ופיזור כדי לשפר את האוריינות הפיננסית של העובדים.

5 משיכת עובדים לארגון ושימורם:

הכללת ייעוץ פיננסי כהטבה יכולה להפוך את החברה לאטרקטיבית יותר עבור עובדים פוטנציאליים. זה גם תורם לשימור עובדים על ידי הפגנת מחויבות לתמיכה בעובדים בשלבים שונים של חייהם.

6 ייעוץ מותאם אישית:

אנשי מקצוע פיננסיים יכולים לספק ייעוץ מותאם אישית המבוסס על נסיבות אינדיבידואליות. התאמה זו מבטיחה שהעובדים יקבלו הדרכה רלוונטית ליעדים הפיננסיים שלהם, לניהול הסיכונים ולמצבים הפיננסיים הנוכחיים שלהם.

7 הנחיות לאופציות מניות:

עבור עובדים בחברות המציעות אופציות למניות או תגמול מבוסס הון, הדרכה על ניהול והבנת היתרונות הללו היא חיונית. אנשי מקצוע פיננסיים יכולים לסייע לעובדים באופטימיזציה של השקעותיהם הקשורות למניות ומימוש אופציות.

8 חבילת הטבות הוליסטיות:

הכללת ייעוץ פיננסי כחלק מחבילת ההטבות מוסיפה לגישה ההוליסטית הכוללת לרווחת העובדים. זה משלים תוכניות בריאות והטבות אחרות, ויוצר חבילה מקיפה.

9 פרודוקטיביות ומיקוד:

עובדים שמרגישים בטוחים יותר במצבם הכלכלי צפויים להיות יותר ממוקדים ופרודוקטיביים בעבודה. הפחתת מתח פיננסי יכולה להשפיע לטובה על ביצועי העבודה.

10 שיקולים משפטיים ואתיים:

מתן גישה לייעוץ פיננסי יכול להתאים לשיקולים משפטיים ואתיים, במיוחד אם החברה מציעה תוכניות פרישה או תמריצים פיננסיים אחרים.

.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה