כיצד שקיפות במקום העבודה מסייעת לכם לגייס עובדים?

כיצד שקיפות במקום העבודה מסייעת לכם לגייס עובדים?

אנשים כיום משתפים המון מידע וחולקים את הפעילויות היומיומיות עם החברים שלהם בפייסבוק, בטוויטר, באינסטגרם וברשתות חברתיות נוספות

שיתוף
גיוס עובדים ברשתות החברתיות

גיוס עובדים ברשתות החברתיות

שקיפות במקום העבודה הופכת להיות הכרחית, במציאות של שיתוף מידע המוני ותכוף. מחפשי העבודה כיום רוצים לדעת כמה שיותר על מקום העבודה אותו הם בוחנים, את התרבות והמדיניות במקום ואת חוות דעתם של העובדים הנוכחיים.

מה יכולים המעסיקים לעשות עם כל המידע אשר משותף לגבי החברה שלהם? איך מגייסים ואנשי משאבי אנוש משתמשים בשקיפות במקום העבודה כדי להפוך את הגיוס למוצלח?

5 טיפים לשימוש בשקיפות לייעול הגיוס:

לדעת כל מה שנאמר עליכם

המעסיק חייב להיות המאסטר של המותג שלו, ובעידן הטכנולוגיה זה אומר לערוך מחקר באינטרנט על כל מה שנכתב על החברה לטוב ולרע. אתה אף פעם לא תרצה לגלות בהפתעה שמישהו יודע משהו על החברה שלך, שאתה לא. חשוב לעקוב אחרי המדיות החברתיות ולבצע חיפוש על שם החברה וכן לבצע חיפוש בגוגל. חברות לניטור מידע במדיה החברתית יכולות לסייע בהפקת דו"חות לפי מילות חיפוש ייעודיות.

חשוב להתעדכן תדיר בכל מה אנשים אומרים לעתים קרובות על החברה שלכם, לברר האם יש נושאים עקביים? האם ההודעות משתנות עם שינוי הקהל? מה הם הדברים הטובים שנאמרים על החברה שלכם ומהם הדברים הפחות טובים, וכיצד ניתן לתקנם.

לדעת מי רואה את ההודעות שלכם

ברגע שאתה מבין כיצד החברה שלכם מוצגת ברחבי הרשת, חשוב להבין מי הם אותם אנשים שעוקבים אחר המידע הזה. מהו בסיס העוקבים שלך ברשתות חברתיות? מי מבקר בעמוד הקריירה של החברה, בדף שלכם בפייסבוק, בפרופיל הלינקדאין שלכם, וכן הלאה. ישנם כלים רבים ללא תשלום (כגון Google Analytics), שיכולים לסייע לך להעריך את קהל שלך בערוצים שונים ולדעת כיצד הקהל עוזר לך לחדד את המסרים.

להעריך אילו אחוזים ממחפשי העבודה פונים למותג שלכם באופן מקרי

אילו הודעות אתם מפרסמים ברשתות החברתיות ובעמוד הקריירה של החברה, מה עובד לכם טוב ומה כדאי לשפר? היכן יש ניתוק? האם יש לך פעילות בקרב מחפשי העבודה שלך? היכן החוזק הגדול ביותר ומה לגבי המסר הזה משכנע כל כך? חשוב למדוד את הקהל, הפעילות והמסרים שלך כדי להעריך את מצב השקיפות הנוכחי שלך.

לפתח תוכנית גיוס חברתי

עכשיו שאתה יודע מה עובד, צריך לעשות יותר מזה. מומלץ לפתח תוכנית גיוס חברתי המתארת את מי אתה צריך לגייס, ולפרסם את ההודעה בערוצים הנכונים לפי מדדי ההצלחה שסרקתם קודם. אם אתה שההודעה עובדת, היכן היא מקבלת את היחס הגדול ביותר וכיצד ניתן לייעל הודעות נוספות.

לעקוב ולמדוד ביצועים מתמשכים

האם ההודעות החדשות שלך פועלות טוב יותר באותם ערוצים? האם הם עובדים טוב יותר במקום אחר? האם הקהל שלך מתמודד בצורה שונה, והאם יש דרכים שבהן תוכל להמשיך ולקדם מסרים? ככל שהניתוח מבוסס, כך אתה הופך את ההערכה שלך לגבי הביצועים להוכחה מדויקת.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה