כיצד לזכות לכבוד והערכה מצד העובדים

כיצד לזכות לכבוד והערכה מצד העובדים

מנסה להיות מנהיג טוב? הדברים הקטנים הם אלו שיכולים לעשות הבדל גדול

שיתוף
מנהיג איכותי

מנהיג איכותי

מנהיגים צריכים לזכות בכבוד מצד הכפופים להם לא רק כיוון שהם אומרים את המילה האחרונה אלא גם כיוון שכבוד הוא קריטי למקום עבודה פונקציונלי ובריא.

עסקים הם ספורט קבוצתי. אם הצוות שלך יכבד אותך, הם יעשו עבורך מעל ומעבר. אבל אם הם לא יכבדו אותך, תהיה לך בעיה להצליח.

השגת ושמירה על הכבוד של המדווחים הישירים לך, כאשר אתה חדש בחברה או שזה עתה קודמת לתפקיד הבכיר, אינם פשוטים וקלים. אתה צריך להוכיח שאתה ראוי, במיוחד אם קודמת לאחרונה לתפקיד מנהיגותי.

כאשר אתה הופך להיות המנהל חדש, תהיינה שאלות והשגות לגבי הכשירות שלך. אחד האתגרים הגדולים של מנהלים חדשים הוא שהם לא יודעים כיצד להתנהג בעבודה.

נסו את הצעדים האלו כדי לזכות לכבוד כמנהיגים:

קבל את זה שאתה במצב למידה

בדיוק כפי שהצוות החדש שלך צריך להתאים לך, אז אתה חייב להסתגל אליהם. אם אתה מנהל חדש ואתה נכנס ומתנהג כאחד שיודע הכל, יש סיכוי טוב שתאבד את הכבוד כבר מהתחלה. חלק מהעניין של להתקבל בכבוד כמנהיג הוא לקבל את המצב שאתה נמצא בהתחלה בתהליך של למידה ולא להתבייש בכך . מנהלים גדולים למדו מהעובדים שלהם איך דברים נעשים, לפני שהחלו לשכתב את הכללים. כמנהיג, חובה שתהיה לך נקודת מבט משלך על הדברים, אבל חשוב באותה מידה שתיכנס לתפקיד מתוך למידה והתנסות. העובדים יעריכו את זה שאתה לוקח את הזמן ללמוד.

היה שקוף לגבי המניעים שלך

מנהל חדש באופן טבעי גורם לחשדות ולחרדה בקרב חברי הצוות. הכוונות שלך לא ידועות להם וזה יכול להפחיד אותם. לכן, חשוב שתהיה ישר וכן לגבי כוונותיך ותשקף אותן לעובדים ככל שתוכל במונחים של שיתוף המטרות שלך, במיוחד כאשר אתה מתחיל פרויקטים חדשים או השקות מוצרים. תן לעובדים לדעת מה קורה, כמו גם את המניעים מאחורי הבחירות שלך. אל תיתן להם להסיק מסקנות משלהם.

חפש את המשוב

מנהיגים רבים עושים את הטעות של לא לקבל משוב מהעובדים שלהם וחבל. הדרך הטובה ביותר לדעת אם אתה פועל כשורה ומוערך בקרב העובדים, היא לקבל מהם משוב – ישיר או אנונימי. חשוב להבהיר להם בדיוק את מדיניות הדלת הפתוחה: כמעט כל מנהל נכנס ואומר שיש לו מדיניות דלת פתוחה, אבל הדיבורים לחוד ומעשים לחוד. נוסף לכך, מה המשמעות של מדיניות דלת פתוחה? האם זה אומר שהעובדים יכולים לגשת למשרד שלך בכל עת? כנראה שלא. לכן יש להבהיר להם את הזמנים בהם נוח לך שהם ייגשו אליך לשיחות ותקבל מהם משוב.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה