שיתוף

עבודת צוות טובה ומשותפת יכולה עושה את ההבדל בין הפוטנציאל של חברה להצליח ובין הגשמתו.

צוות עובדים איכותיים ומגוונים שעובדים יחד ומביאים כל אחד רעיונות ותובנות משלו יתרום להצלחת מימוש הרעיונות ועמידה במשימות וביעדים.

אם חושבים על כך, הכל בסופו של דבר קשור לאנשים. חברה נשענת על ההון האנושי שלה כדי להצליח בתחרות ולהרוויח וצוות עובדים מנצח מגדיל את הסיכויים.

כיצד להרכיב בחברה צוות מנצח?

גייס אנשים טובים ממך

הצוות שלך צריך להיות חכם יותר, מהיר יותר, ויצירתי יותר ממך. כמנהל, חשוב לנסות שלא להיות האדם החכם ביותר בחדר, ולתת לאחרים את הבמה. עודדו את חברי הצוות להעלות רעיונות ולקיים מפגשי סיעור מוחות וראו מה יש להם להציע. בשלב הרכבת צוותים, חשוב לייצר מגוון אנושי רחב ולשלב אנשים ממוצא שונה, גילאים שונים, רקע דתי, מגדר ואפילו אזורים גאוגרפיים שונים, כדי לקבל כמה שיותר תובנות.

מצא אנשים שישלימו זה את זה

הרכב צוות עם אנשים משלימים, אנשים שיש להם רצון לעזור זה לזה ויחד לגרום לחברה לשגשג. אם כולם שומרים בקפדנות על הטריטוריה שלהם, קשה יהיה לייצר משהו גדול. הרעיון הוא שכל אחד בצוות חזק במשהו ויחד הם מאחדים כוחות ומנצחים. אחד מחברי הצוות יכול להיות חזק יותר בתחום היצירתי ולהעלות רעיונות שאחרים לא חשבו עליהם. חבר צוות אחר יכול להיות חזק ביישום הרעיונות ולקדם את הרעיון לכדי מימוש, וכן הלאה. ודא שהצוות שלך מבוסס על חיזוקים ועידוד הדדי. אנשים שמרגישים שהם עובדים עבור סוג כזה של צוות ייהנו לבוא לעבודה כל יום.

התאם את הצוות לתרבות

מגוון ככל שיהיה, הצוות עדיין צריך להיות תואם לתרבות החברה. אם החברה הינה שמרנית יותר, הצוות לא יוכל להעלות רעיונות מופרכים, עד כמה שהם יראו לו אותנטיים. תרבות חברה המאופיינת בשמירה על הסביבה, לא תאפשר לצוות להמציא מוצר שהפעלתו מייצרת פסולת מרעילה.. וכן הלאה. ההתאמה לתרבות החברה הינה הכרחית.

האנשים בצוות חייבים להיות אחראיים

אתה צריך להיות מסוגל לסמוך על הצוות ושהם יספקו לך ביטחון שהם יכולים לשאת על כתפם מצבים קשים ומאתגרים. גייסו לצוות אנשים שרוצים ומוכנים לעבוד קשה כדי לתרום, ומרגישים מונעים להצליח. . אנשים צריכים לעבוד בצוות מתוך תחושה שהם רוצים לעשות עבודה נהדרת.

לעשות דברים ביחד

לפעמים הצוות צריך זמן רק כדי לבלות וליהנות ביחד. גיבוש צוות ע"י אירועי צוות, ארוחת ערב, מפגש בבר, וכל פעילות מגבשת אחרת, תתרום מאוד להצלחתו. כאשר יש הפסקות מהעבודה, חשוב להשתמש בהן בצורה יעילה ולגבש את חברי הצוות.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה