ישראלי ראשון בתפקיד מנכ"ל אינטל העולמית?

ישראלי ראשון בתפקיד מנכ"ל אינטל העולמית?

האם דוד פרלמוטר יהיה הישראלי הראשון בתפקיד מנכ"ל אינטל העולמית, במקומו של פול אוטליני?

שיתוף

האם דוד פרלמוטר יהיה הישראלי הראשון בתפקיד מנכ"ל אינטל העולמית, במקומו של פול אוטליני?

בסוף השבוע האחרון דיווחה הנהלת החברה על ביצוע רה-ארגון בשדרת הניהול, לאחר פרק זמן של שנתיים ושלושה חודשים מאז בוצעו שינויים פרסונליים דומים.

בספטמבר 2009 הודיעה אינטל על איחוד כל חטיבות המוצרים שלה לקבוצה בשם IAG. ניהול הקבוצה הופקד בידי שון מלוני ופרלמוטר – שניהם שימשו כסגני נשיא בכירים באינטל ונחשבו למנהלים הבכירים ביותר של החברה, וככאלה שעשויים לרשת את פול אוטליני בתפקיד מנכ"ל החברה בבוא היום.

בחודש מארס 2010 לקה מלוני בשבץ מוחי, ופרלמוטר קיבל את סמכויותיו. לאחר שהתאושש חזר מלוני לתפקיד יו"ר אינטל סין, ומאז ממשיך הישראלי להיות אחד המועמדים החזקים לתפקיד מנכ"ל אינטל העולמית.

פרלמוטר נחשב כיום לאיש הבכיר ביותר באינטל, מהפן העסקי והטכנולוגי. בתחום אחריותו מצויים הטיפול בהישארותה של החברה בחזית הטכנולוגיה, ו"חשיבה קדימה" בכל הנוגע לשאלה כיצד ייראו המחשבים בעוד חמש שנים.

עוד במסגרת המינויים עליהם הכריזה החברה בסוף השבוע, מונה בריאן קרזניץ לתפקיד מנהל תפעול ראשי ופרלמוטר קיבל אחריות נוספת על תפקידו הנוכחי – מנהל מוצרים ראשי. השניים ימשיכו בתפקידיהם הקודמים, אבל קרזניץ יהיה אחראי גם על תחום ה-IT בתוך החברה וחטיבת משאבי אנוש.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה