שיתוף

המשפט "אין הזדמנות שני לרושם ראשוני" כל כך נכון עבור ארגונים כיום, שלפני שהם משגרים החוצה את מותג המעסיק שלהם, הם בוחנים אותו לפחות 10 פעמים.

לארגון יש מותג מעסיק, בדיוק כמו שיש לו תרבות חברה – גם אם אתה לא בונה אותו בעצמך, הוא שם. לכן חשוב אף יותר לבנות וליישם את מותג המעסיק בצורה הנכונה ובשליטה המלאה שלך.

אם אתה רוצה להבין איזה הרושם ראשוני הארגון שלך מספק למועמדים הפוטנציאליים, עליך להסתכל על מה שהם רואים דבר ראשון – אתר האינטרנט של הארגון שלך.

להלן 5 דברים שאתה יכול ללמוד על מותג המעסיק מדף הבית באתר האינטרנט שלך:

נגישות המשרות

עד כמה זה פשוט למצוא קישור למשרות הפתוחות בארגון, בדף הבית של אתר האינטרנט שלכם? מנקודת המבט של המועמד, קלות הניווט מדף הנחיתה או מעמוד הבית, אל עמוד המשרות, הוא אחד הפרמטרים הראשונים שיקבעו אם המועמדים יראו בכלל את המשרות המוצעות שלכם. אם המועמד צריך לבצע ניסוי וטעיה כדי למצוא את עמוד המשרות באתר, סביר שהוא לא יטריח את עצמו. החוק הוא הנגישות! כמה שיותר קל, נגיש ונוח.

משרות או קריירה?

לא בכדי מעסיקים רבים הפכו בשנים האחרונות של שם לשונית המשרות מ"משרות" ל- "קריירה". אנשים אוהבים לדעת שיש אפשרות קרייריסטית של ממש בארגון שלכם. שלא מדובר בעוד עבודה שתירשם ברזומה, אלא בפוטנציאל אמיתי לעשות קריירה. לכן חשוב שלשונית המשרות אכן תיקרא "קריירה". הדבר משפיע משמעותית על החלטת המועמדים לפנות אליכם.

אפשרות להבנת ערכי הארגון

האם ערכי הארגון מוצגים בעמוד הבית באתר? עם ההבנה כי בני דור ה- Z מעוניינים לעבוד בארגונים בעלי מטרות וערכים, ישנה חשיבות רבה להציג את הערכים הללו ולהנגיש אותם למעמדים כבר בעמוד הראשי באתר.
המועמדים מחפשים סימנים תרבותיים של הארגון שלכם, ואת החזון והערכים ניתן למנף כדי למשוך עובדים מוכשרים. ניתן לפרסם ולדבר על הערכים שלכם באופן ברור בעמוד הבית וכן בעמוד הקריירה ולעודד מועמדים לקרוא אותם. כך הם יוכלו להבטיח כי הערכים האישיים שלהם מיושרים עם ערכי הארגון.

תמונות של עובדים

תמונות של עובדים המציגים וממחישים את הווי הארגון שלכם, צריכות להיות אותנטיות ומורכבות מתמונות של עובדים אמיתיים. תמונות מבנק תמונות, אינן אותנטיות ויוצרות תחושה של חוסר אמינות אצל המועמדים שצופים בהן.

לכן כשאתם משתפים את תמונות וסרטוני העובדים עליכם לזכור כי חשוב לשמור על האמינות ולשווק תמונות אותנטיות.

מדוע כיף לעבוד אצלכם?

אל תשכחו את הכיף כשאתם בונים את מותג המעסיק ומשווקים אותו באתר. הכיף הוא הדבר הראשון שמועמד חווה, והוא ירצה לחוות זאת כדי להצטרף לארגון. כיף יכול להיות מוצג באמצעים רבים: בסרטונים שממחישים את פעילויות הגיבוש וערבי החברה, בפרסום תכניות תמריצים ותגמולים עבור העובדים בארגון, בצילום סביבת העבודה והמשרדים המעוצבים, פינות הקפה וכורסאות הישיבה, בצילום אירועי חברה וטקסים, ועוד ועוד. חשוב להמחיש את הכיף למועמדים ולא

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה