יורם שולטהייס בכנס משאבי האנוש HR 2012: לשנות את סדרי העדיפויות בארגון

יורם שולטהייס בכנס משאבי האנוש HR 2012: לשנות את סדרי העדיפויות בארגון

שולטהייס: אני מזמין את כולם לקרוא חדשות ומאמרים ובעיקר לכתוב לנו, להגיב ולהיעזר בשירותים שאנו מציעים לקהילה

שיתוף
יורם שולטהייס, מנכ

"מעל 250 אנשים כבר כאן ועוד כמה בדרך", אמר מנכ"ל ומייסד חברת HRus, יורם שולטהייס, בפתח כנס משאבי האנוש HR 2012, כנס הבכורה של חברת HRus שנפתח הבוקר במלון דן פנורמה בתל אביב.

שולטהייס סקר בפני הבאים את הישגי פורטל HRus, מאז עלה לאוויר בחודש ספטמבר אחרון: "עד כה, בתקופה של 4 חודשים בלבד, עלו לאתר מעל 1000 כתבות, ידיעות ומאמרים בנושאי ניהול משאבי אנוש, מינויים, שכר, פנסיה, דיני עבודה ועוד. אנו זוכים ל-18,000 מבקרים מדי חודש, הדיוור היומי מגיע לכ-10,000 קוראים ועמוד הבית בפייסבוק צבר מעל 12,000 לייקים. אנו עובדים עם מגזינים בחו"ל וזה מאפשר לנו לספק לכם תכנים מקצועיים, אקדמיים וחדשותיים בחו"ל".

שולטהייס ציין עוד כי מערכת הפורטל היא דו כיוונית, היא מחוברת לשטח ומקבלת חומרים מהשטח, לראיה: "מעל 50 אנשי מקצוע פרסמו בפורטל מאמרים מקצועיים. אני מזמין את כולם לקרוא חדשות ומאמרים ובעיקר לכתוב לנו, להגיב ולהיעזר בשירותים שאנו מציעים לקהילה, כגון מדור משרות במשאבי אנוש, המציג משרות רלוונטיות לאנשי משאבי אנוש וכן מדור מועמדים, המיועד לאנשי מקצוע שרוצים להתקדם במשאבי אנוש ומחפשים את התפקיד הבא, את האתגר הבא."

בהמשך דבריו שולטהייס ציין כי החברה פתחה לאחרונה מכללה מקצועית למשאבי אנוש, בה מוצעים קורסים מקצועיים בניהול משאבי אנוש, פנסיה למשאבי אנוש, דיני עבודה וכן קורס דירקטורים, המועברים על ידי מיטב המרצים בתחום.

שולטהייס ציין כי היעד הבא של החברה הוא הפקת כנסים ממוקדי נושא, כאשר הכנס הבא יהווה שיתוף הפעולה הראשון מסוגו בין משאבי אנוש לטכנולוגיית משאבי אנוש. הכנס, שיתקיים ב-2 במאי במלון שרתון בתל אביב, מהווה בעצמו שיתוף פעולה שכזה בין חברת HRus לבין חברת מחשבים ואנשים.

"זו הפעם הראשונה שיש שיתוף פעולה מסוג זה בין ענף ה-IT  ל-HR " אמר שולטהייס והוסיף כי "יש לשנות את סדר העדיפויות בארגון, הקשר בין IT ל-HR צריך להעלות לראש סדר העדיפויות את המודעות לטכנולוגיה ולשירותי IT שמקבלת מחלקת משאבי אנוש, וכן את השירות שמחלקת משאבי אנוש נותנת למחלקת IT, מבחינת גיוס מועמדים רלוונטיים, סינון, הכשרה, שימור וניהול כשרונות ועוד." 

חסויות HR2012 - כנס משאבי אנוש

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה