"חישובית" – תוכנת שכר עם כלים ניהולים

"חישובית" – תוכנת שכר עם כלים ניהולים

"חישובית" היא תכנת השכר המובילה של יוניק תעשיות תכנה. המערכת מאפשרת להנהלת הארגון ניהול מתוחכם של עלויות ותגמול עובדים ומקטינה משמעותית את זמן ההשקעה של משתמשי הקצה

שיתוף

תוכנת הדגל של יוניק תעשיות תוכנה היא תוכנת השכר "חישובית", מערכת המאפשרת להנהלת הארגון (חשב השכר, מנהל הכספים, מנהל משאבי אנוש, מנהל מערכות המידע והמנכ"ל), ניהול מתוחכם של עלויות ותגמול עובדים ומקטינה משמעותית את זמן ההשקעה של משתמשי המערכת.
יכולות החישוב של חישובית מאפשרים לחשב כל הסכם שכר הקיים במשק, את כל הדרגות והדירוגים והיא בעלת יכולת חישוב רטרואקטיבית מלאה. ניתן גם לחשב שכר לעובדים ישראלים העובדים בחו"ל ומקבלים את משכורתם בארץ, ליצור מונים כספיים ועוד.

[adrotate banner="27"] ממשק המשתמש של חישובית מבוסס על ממשק חלונאי וממשק דפדפן (HTML), תוך שימוש בכלים סטנדרטיים של "ממשק אדם מחשב", כגון התאמה של צבע, גודל וצורת הפונט לצבע הרקע. הממשק עומד בסטנדרט אחיד, מאפשר שימוש בעכבר ובמקלדת ומאפשר למידה מהירה של המערכת.

המערכת מסופקת עם כלים לחולל דוחות המאפשרים שליפה של כל נתון והצגתו על המסך, במדפסת, בגליון נתונים אלקטרוני או בקובצי ASCII.
הממשק פותח על ידי יוניק על בסיס פלטפורמה סטנדרטית של MS-Windows; הוא נכתב בעברית וכל התפעול מבוצע בעברית ובכללם תפריטים, מסכים, פלטים, ממשקים, הודעות וכו'. התפריטים בנויים בסטנדרט אחיד והכניסות בתפריטים מסופררות בצורה אחידה.
גמישות לשינויים עתידיים – המערכת מבוססת על מחולל שכר, הניזון מחוקה טבלאית גמישה לשינויים עתידיים. כל רכיבי השכר, הסכמים, קופות גמל, תוספות, ניכויים, מצטברים, יתרות וכו' מוגדרים ומחושבים על פי הגדרות גמישות של חוקת השכר. מנגנון ניהול חוקה זה משמש את כל לקוחות החברה ומספק את כל הצורות השונות לחישובם של רכיבים אלו.
כמו כן, טבלאות החוקה מכילות את חוקי השכר עבור כל רכיב, כך שניתן לשנות את החישוב וההפעלה לפי צרכי המשתמש ללא צורך בפעולות תכנות. טבלאות אלו משמשות את כל המשתמשים במערכת.
מנגנוני התראה ובקרה – למערכת מגוון אמצעי בקרה על פעולות וחריגים. ניתן לקבל התראות במגוון דוחות הנבנים על ידי המשתמש בצורה פרמטרית, או התראות בזמן הקלדת הנתונים. כל ממשק הנכנס למערכת עובר בדיקות התאמה, כדוגמת ספרת ביקורת של ת.ז., חשבון בנק, דיווח כספי לעובד לא פעיל וכו', ובדיקות מיוחדות לפי צרכי הארגון, כגון חריגות בכמות השעות, הסכומים של תוספות או ניכויים, סתירה ואי סבירות בנתוני ההעסקה של העובד, השוואת רכיבים לעומת חודש קודם וכו'.

כלים ניהוליים

חישובית מכילה מגוון כלים ניהוליים המיועדים לתמוך במנהלי הארגון בכל הקשור לקבלת החלטות כמו תכנון תקציב, הסכמי עבודה, שינויי שכר, שינויי חוקה ותמיכה במדיניות הארגון.
תרחישים: המשתמש, לפי רמת הרשאתו, יכול לנהל תרחישים שונים כדוגמת תרחיש של תכנון תקציב שנתי, הסכם שכר לכל הארגון למגזרים שונים, השוואת שכר עובד בודד בצורות שונות כולל שינויים רטרואקטיבים. המשתמש יכול לבנות על האוכלוסיה הנדגמת תרחישים וסימולציות שונות וללא הגבלה.

דוחות פנימיים – חישובית מכילה מגוון רחב של דוחות מובנים בנושאים שונים, ובכללם דוחות תמחיריים וניהוליים המספקים למנהלי החברה מידע מגוון לצורכי בקרות תקציב וניתוח הסכמי העבודה.
דוחות ניהוליים – במערכת ניתן להפיק מגוון דוחות מונחים לצורך ניתוך רכיבים כספיים וקופות גמל. תוצאות הניתוח מופקים אוטומטית לאקסל במבנה PIVOT. בנוסף, ניתן להפיק דוחות לצורך דיוני שכר, המנתחים את השינויים ברכיבי השכר או שינויים בפרופיל העסקה או פרטי מידע של העובד בין תקופות מוגדרות על פי הגדרת המשתמש.
דוחות בקרה – לצורך בקרת נתונים ניתן להפיק דוחות פרמטריים כגון חסרי חשבונות בנק/גמל, חשבונות המופיעים ביותר מעובד אחד, סמלים\קופות כפולים לעובדים, סמלים סותרים אחד את השני, כדוגמת רכב צמוד סותר אחזקת רכב וגם סותר תשלום נסיעות, וכן סמלים מחייבים כמו אחזקת רכב מחייב ביטוח וטסט.
קיוסק מידע – מודול אינטרנטי הכולל תצוגה של דוחות וטפסים כגון תלושים, טופסי 106, טופסי 101 וכו'. הגישה למודול מתבצעת באמצעות דפדפן על רשת אינטרנטית או רשת פנימית. הרשאות הגישה למודול הינן גמישות ומאפשרות גישה לנתונים עד לרמת העובד הבודד ונתוניו האישיים.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה