שיתוף

בין ההטבות המדהימות שחברות מספקות עבור העובדים שלהן, ישנה הטבה מועדפת במיוחד והיא נופש חברה במקומות אקזוטיים ומהנים.

להלן 5 חברות שלוקחות את העובדים שלהן לטיולים מדהימים:

SendGrid

חברת SendGrid מספקת שירות מבוסס ענן של דוא"ל מהיר, מדויק וחסכוני שבא לפתור את האתגרים הלוגיסטיים של שליחת הודעות דוא"ל מדויקות וממוקדות. החברה מאמינה בצוותים מגובשים ובעבודה משותפת, וכחלק מאסטרטגיה זו, החברה מספקת לעובדיה חופשה שנתית כהזדמנות לגיבוש וחיבור מחוץ למשרדים. הטיולים הם למקומות אקזוטיים כמו קאבו, סן לוקאס ו Puerto Vallarta, כשבתכנית הנופש מגוון פעילויות מגבשות בשילוב כיף וזמן חופשי להירגע, ליהנות מהנוף, ולבנות חברויות אמיתיות מחוץ למשרד.

Magnetic

חברת Magnetic עוסקת בהפיכת מותגים, חברות ומפרסמים ליעילים יותר באופן שבו הם מוציאים את כספי הפרסום שלהם. החברה צומחת במהירות ומובילה את השוק באיסוף נתוני התנהגות צרכנים ופיתוח כלים ללימוד תובנות מהמחקר.

פעם בשנה, Magnetic מוציאה את העובדים לחופשה מחוץ למשרד, כאשר הצוות נהנה מפעילויות סקי ובילויים. בפעם האחרונה העובדים נסעו לאטלנטיק סיטי והחופשה היתה מדהימה.

myWebRoom

MyWebRoom היא פלטפורמה חברתית המאפשרת למשתמשים לבטא ולארגן את כל מה שהם אוהבים. החברה מסייעת למשתמשים לעצב את חדרי החלומות שלהם, , לגלות מוצרים מגניבים, לתקשר עם חברים, ולשתף ממצאים מדהימים בצורה ויזואלית ויצירתית.

צוות myWebRoom לוקח באופן קבוע הפסקות עבור פעילויות כיף כמו crafting, לילות קולנוע, יוגה, ואפילו טיולים לאגם טאהו. מלבד זאת, החברה גם עורכת פיקניקים בפארק, הפלגות, טיולים, וביקורים בכל מקום שיש לסן פרנסיסקו להציע.

Levatas

חברת Levatas עוסקת באסטרטגיה, תקשורת ופלטפורמות דיגיטליות, ומציעה ללקוחותיה מגוון רחב של שירותים משיווק לעיצוב.

עובדי Levatas חושבים על המשרד כביתם השני, ולכן הם נהנים להרוויח זמן מחוץ לעבודה. אף פעם אין מחסור בשעות מאושרות, והצוות מצפה לנסיעות הרבעוניות של החברה ולמועדון החוף של סוף הקיץ, בו כולם יכולים ליהנות מהשמש ולהירגע עם חברים ואהובים.

Compass

חברת Compass פועלת לפשט את תהליך הקנייה, המכירה והשכרת הבית. החברה בצעה מהפיכה בעולם הנדל"ן באמצעות פלטפורמה פשוטה, טכנולוגיה שקופה ויעילה עבור כל משתמש.

עובדי Compass אף פעם לא מתעייפים מבילוי איכותי אלו עם אלו. כאשר הם לא מזמינים אחד את השני לארוחות חג בבתיהם, הם נפגשים לפעילויות של סוף השבוע. טיולי סקי הם חלק מהווי החברה, והם מועדפים במיוחד על העובדים.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה