חברה ישראלית מכשירה 120 אקדמאים בפריז לעבודה במנהל עסקים

חברה ישראלית מכשירה 120 אקדמאים בפריז לעבודה במנהל עסקים

social project מסייעת לחלק מבוגריה במציאת עבודה. ליאור סולטן, הבעלים: "עם תיאוריה לא הולכים למכולת, בטח לא בכלכלה"

שיתוף

חברת הייעוץ העסקי social project המכשירה בוגרי כלכלה ומנהל עסקים לעבודה מעשית בצד לימודי האקדמיה, מרחיבה פעילותה לצרפת.

הבעלים, ליאור סולטן, שכר אתר ברובע הלטיני בפריז, בסמוך לאוניברסיטת הסורבון, המשמש כמתחם לימודים. הקורס -"כלכלן פרקטי", המועבר בשפה הצרפתית, זהה לזה הישראלי וכולל נושאים אוניברסליים דוגמת תקציב, תמחיר, הערכות שווי וכיוצא באלה.

במחזור הראשון הצרפתי משתתפים 120 בוגרי כלכלה ומנהל עסקים מהאוניברסיטה הפריזאית. במשך חודש ימים, מקבלים הסטודנטים הכשרה מעשית מהשטח תוך שימוש במודלים כלכליים המתבססים על חברות מובילות במשק.

"בשוק האמיתי מתרשמים יותר מפרקטיקה ולא מתיאוריה של האקדמיה", אמר סולטן בשיחה עם חדשות HRus. "עד היום סיימו כ-160 בוגרים את הקורס בישראל, ו-27 מתוכם התקבלו לעבודה והשתלבו בארגונים גדולים במשק הישראלי".

מדוע דווקא בצרפת?
ליאור סולטן: אני אזרח צרפתי. היה לי מאוד טבעי לבוא ולגייס בצרפת כי אני דובר את השפה, נולדתי שם. אני מפריז במקור.

היה והפיילוט יצליח, תתרחבו לשאר העולם בעתיד?
ליאור סולטן: המטרה שלנו זה להמשיך ולהתפתח גם בתוך צרפת וגם בעולם. אנשים לומדים תואר ראשון ושני והכל טוב ויפה. בסופו של דבר אתה מגיע למבחן האמיתי – מבחן התוצאה – ואין קשר למרבה הצער, לחיים האמיתיים. יש פער מאוד רציני בין התאיוריה לבין המעשה בתחום הכלכלי. בראיית חשבון אתה לומד מקצוע, אבל בכלכלה אתה לומד תואר. אנחנו מכשירים לדרישות השוק.

אתם מסייעים גם במציאת עבודה בתום הקורס?
ליאור סולטן: אנחנו עוזרים. אנחנו לא חברת כוח אדם אבל אנחנו עוזרים. באיזה אופן? אנחנו עושים קורסים פנים ארגוניים וישנן חברות שפונות אלינו ואנחנו משתדלים לעשות קונקשנים בין הצרכים של החברות שפונות אלינו לבין המועמדים.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה