התעוררות בשוק הביטוח לשוהים בחו"ל

התעוררות בשוק הביטוח לשוהים בחו"ל

כאשר עובד השוהה בחו"ל זקוק לעצה והכוונה בעניין רפואי, הוא נמצא במצוקה, ולא יודע לאן לפנות במדינה הזרה. הגיע הזמן שתהיה לו כתובת אחת שתתן לו תשובה

שיתוף
ביטוח בריאות פרטי לכל הארגון

ביטוח בריאות קבוצתי

אריק שהה עם משפחתו בארצות הברית במשך חמש שנים, במסגרת עבודתה של אשתו בחברת אל על. שם נולדו גם שני ילדיהם. במהלך השנים לשמחתם הם לא הזדקקו לטיפול רפואי מיוחד, חוץ ממקרה אחד, קריטי, שארע חודשים ספורים לאחר שהגיעו למדינה הזרה. אריק סבל מכאבים בדרכי השתן, והוא נסע בבהילות למרפאה הקרובה. מאותו רגע הוא חווה לדבריו "פינג פונג" – היכרות עם הבירוקרטיה המקומית  המסועפת, תוך כדי שהוא נאנק מכאבים. מהרופא הפרטי למחלקה בבית החולים, משם למיון, בחזרה למחלקה וחוזר חלילה. שירות הוא לא קיבל, ומיואש הוא בסופו של דבר התקשר להוריו בארץ, שהכירו באופן אישי אורולוג, אליו הם פנו באופן בהול. האורולוג נתן כמה טיפים בטלפון, שהושיעו את אריק מהכאבים והרוחות נרגעו.

[adrotate banner="47"]"הבירוקרטיה הרפואית בכלל לא היתה דומה לזו שקיימת בארץ", אמר אריק. "עדיין לא יצא לי להכיר הרבה ישראלים מקומיים, והייתי חסר אונים. אחרי שהכאבים חלפו והיה לי ברור שאני חייב להיבדק, והחלטתי שבשום אופן אני לא מוכן לטפל בעניין כאן בחו"ל. טסתי לישראל לכמה ימים רק כדי להיבדק ולהיות מטופל בארץ. אם היתה לי כתובת אחת מסודרת לפנות אליה ולשאול לאן בדיוק אני צריך ללכת ומה אני צריך לעשות כדי לקבלת טיפול, הדברים היו נראים אחרת".    

שוק הביטוח לישראלים העוזבים את הארץ ושוהים במשך זמן ממושך בחו"ל מתעורר. עם נתון של כ-20 אלף אנשים שעוזבים את ישראל מדי שנה למטרת עבודה ושהייה בחו"ל – לא פלא שזה קורה, כשנכנס שחקן חדש בשם כלל גלובל, של כלל בריאות.  

בעוד שביטוח הנוסעים לחופשה בחו"ל מתייחס לימים מסוימים וקצובים שהנוסע נמצא בחו"ל ובעיקר לעתות חירום בלבד – הביטוח הזה מתייחס לפתרונות לטווח הארוך, טיפולים מתמשכים, הריון ולידה וכדומה, וכמובן גם טיפולי חירום. חברה גדולה וותיקה שנכנסת לשוק הזה הנו דבר משמעותי. ותק בתחום הביטוח, מערך שירות בעברית הפועל סביב השעון הם רק חלק מהיתרונות.  

נסיעה לחו"ל למטרת מגורים היא החלטה לא פשוטה, גם אם מדובר בשליחות מטעם מקום העבודה. נסיעה מכל סיבה שהיא טומנת חששות, לא מעט בשל תחושת הבדידות הפתאומית שחווה העובד או הנוסע בכלל, ובמצבי חירום בפרט. דווקא ברגעים כאלה, שירות בעברית, אם אפשר שיהיה גם אישי ואדיב, יעשה את העבודה וישפר את הרגשתו של הנוסע. כיסוי ביטוחי לכל מקרה שעלול לקרות, שמאפשר שקט נפשי לעובד ולמשפחתו, בהחלט גם תורם להצלחתה של השליחות ושל הרילוקיישן. 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה