"דף הקריירה" של הארגון כמוקד משיכה למועמדים

"דף הקריירה" של הארגון כמוקד משיכה למועמדים

דליה שלו, מנכ"לית Round Table-HR, תספר בכנס הגיוס השנתי שייערך השבוע איך למשוך מועמדים לדף הקריירה ולתהליך הגיוס כולו

שיתוף
קריירה של ניהול כישרונות

קריירה של ניהול כישרונות

דליה שלו, מנכ"לית Round Table-HR ועד לאחרונה מנהלת משאבי אנוש של העמותה לגיל הרך, מועצה האזורית חבל מודיעין, תרצה בכנס הגיוס השנתי שיערך בעוד יומיים הקרוב בנושא מיתוג הארגון וגיוס בראייה שיווקית, וכייצד מיתוג נכון יגרום לטאלנט להשקיע במוצר (ארגון) שלך!

ההרצאה תתמקד במשיכה של מועמדים רלוונטיים מהרשת לדף הקריירה של הארגון, כאשר רתימת המועמדים לתהליך היא כבר בתהליך הפרסום ומלווה בכל שלב ושלב בתהליך הגיוס עד לבחירת  המועמד. משם נידרש גם לרתום את המועמד כעובד, להיות שגריר שלנו ברשת ולהביא את החברים שלו. הדרך לעשות זאת נכון היא בשילוב של מקצועיות בגיוס ושיווק נכון וזהו ידע נרכש שניתן להעבירו לצוות הגיוס בהדרכות יעודיות.

דליה שלו
דליה שלו

דליה מביאה עמה שנים של ניסיון במשאבי אנוש ומתמחה בהדרכות וליווי ארגונים בהדרכות בתחום המיתוג ובבניית דף קריירה דינאמי, ופיתוח מקורות גיוס ברשת דרך שיווק נכון ומותאם לקהל היעד. זאת תוך הכשרת צוות הגיוס על כלל תפקידיו לראיה שיווקית שמתחברת בצורה הוליסטית לעולם הגיוס.  אלה ללא ספק הצעדים המשמעותיים כיום להצלחה.
כחלק מפעילותה בקהילה היא מנהלת את השולחן העגול HR בפייסבוק, ובלינקדאין, מנהלת פורום ניהול משאבי אנוש וגיוס בתפוז ורשת פורמים פעילה לפרסום משרות ברשת.
כדי להביא את המועמדים מהרשת לדף הבית נדרש שיווק נכון המשולב בסקרנות והומור, ויזואליות וחיבור דרך העובדים, שהם השגרירים הטובים שלנו ברשת.
כשהמועמד כבר גולש בדף הבית שלנו נידרש לייצר עבורו משמעות וערך: חיבור לתרבות הארגונית וידיעה ברורה כי הארגון שלנו הוא מקום שטוב לעבוד בו. דף הבית הוא החנות הווירטואלית בה אתה מאפשר למועמד לבחור מה מחבר אותו לארגון ולמה כדאי לו לבחור לעבוד בו.
העובדה כי קיימת תחרות על כל מועמד ושמועמדים לא חוששים משינוי, מביאה לבחירה של המועמד בארגון שמצליח לייצר עבורם ערך תוך חיבור לתרבות הארגונית אשר צריכה להשתקף באג'נדה שיווקית ברורה ברשת.
הרשתות החברתיות הפכו כבר ממזמן לזירה רוחשת ומקור גיוס אפקטיבי. מיתוג הארגון הופך להיות משמעותי להצלחה בגיוס וברוב המקרים עושה את ההבדל ומשפיע על הבחירה של המועמד בארגון והמנהלים נדרשים להתאים עצמם למציאות ולדעת לשווק למועמד את הארגון שלנו כמקום שטוב לעבוד בו.

מהן השאלות החשובות שיש לשאול?

כיצד הופכים את צוות הגיוס שלנו למכירתי? האם אנו מכשירים היטב את מגישי המוצר ללקוח? האם אנחנו פותחים את הבוקר בבריף קצר לגבי המשרות הפתוחות, הקשבה לקשיים (ולמידה מהם),הצבת יעדים? האם צוות הגיוס עבר סדנת מכירה?   
מה לגיוס ולעולם המכירות? כשאנחנו מבקשים לגייס עובד ולאייש משרה אנחנו בעצם מנסים למכור מוצר: המשרה/ארגון /סביבת עבודה . קהל היעד הוא המועמד הרלוונטי, כאשר יש להתאים את הפרסום אליו לאפיין ולשווק מסרים קצרים וברורים. יש ליצור לוגו חברה, סלוגן קליט וקישור לדף קריירה, תוך הכנסה של יותר חומר ויזואלי ופחות מלל.
לסיכום, חשוב לזכור מהו היעד: לכבוש את תשומת לבו של המועמד, שקונה את המשרה לא בכסף, אלא בזמן ובהשקעה שלו בתהליך. המשימה השיווקית שלנו היא לרתום אותו לתהליך ולהשקיע את הזמן שלו בתהליך הגיוס – הריאיון, מבחני מחשב , מרכז הערכה וכיו"ב וגם אותם להתאים לקהל היעד: בראיונות דרךwaze , מבחני מחשב מהבית, מרכזי הערכה עם ערך מוסף גם למועמד. דוגמא לכך היא סדנת כישורים והתאמה בה המועמד יוצא נשכר וגם הארגון בהתאמה מדויקת ונכונה, שבאה מתוך הכרה עם המועמד בסיטואציה טבעית יותר ומחוברת יותר למצבים בהם יתמודד בשטח.

כנס הגיוס השנתי יוצא השבוע לדרך! לחצו כאן לפרטים ולהרשמה 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה