הצבת גבולות בעבודה: מתי האישי הופך לאישי מידי

הצבת גבולות בעבודה: מתי האישי הופך לאישי מידי

כיצד לשמור על גבולות הידידות עם עובדים במקום העבודה

שיתוף
גבולות הידידות בעבודה

גבולות הידידות בעבודה

כולנו מכירים את ההרגשה הזאת – כאשר קורה משהו חיובי ומרגש מאוד יש לנו דחף לחלוק אותו עם האדם הראשון שאנחנו נתקלים בו.

מאחר ובממוצע אנחנו מבלים כ -40% מהזמן בעבודה, אין זה מפתיע כי במקרים רבים "האדם הראשון" הוא מישהו מהמשרד שלך.

שיחות אישיות בתוך סביבת המשרד הרשמית הן עניין רגיש מאוד. עבור הרבה עובדים, יצירת שיחות מזדמנות אישיות כאלו עם המנהלים שלהם הוא בונוס אשר באופן טבעי מאפשר להם לבנות קשר הרבה יותר חזק איתו או איתה. יחד עם זאת, לשיחות כאלה יכולה להיות השפעה מכרעת על הדימוי של המנהל ועל הקשר העתידי איתו.

הרבה אנשים אינם טובים מאוד במעקב אחר סוג ביורוקרטי של מערכות יחסים המגדירים מבנים עסקיים רבים. כאשר אתה כמנהל הופך להיות אישי מדי עם העובדים שלך, תחושת הגבול שלהם עלולה להתפזר.

להלן כמה טיפים על איך להימנע ממצב לא נוח שבו אתה נאלץ להזכיר לצוות שלך לשמור על הגבולות:

צור רושם ראשוני חזק

אתה עובד כמנהל חדש בארגון? העסקת עובד חדש לאחרונה? בשני המקרים עליך להציג תמיד רושם ראשוני חזק שתהיה לו השפעה עצומה על איך העובדים שלך יראו ויתייחסו אליך בעתיד.

תוך כדי שיחה ידידותית, מנומסת ומקצועית, עליך לוודא שאתה מגדיר בבירור את עמדתך כרשות בלתי מעורערת וכי גבולות בשיחה לא יחצו.

בצע סדר עדיפויות של יחסי עבודה עם הצוות שלך

אין שום דבר רע בהתרופפות גבולות היחסים הפורמליים עם העובדים שלך מעת לעת: תוכל להזמין כמה חטיפים או אוכל למשרד, להסתובב עם הצוות שלך במהלך ההפסקה, וללכת עם חלקם לשתות לאחר העבודה. גיבוש צוות הוא אף פעם לא רעיון רע. עם זאת, חשוב להקפיד לחבר את האירועים האלה עם חגיגות הקשורות לעבודה. האם קיבלת משקיע חשוב עבור היוזמה החדשה שלכם? האם הגעת למספרים גבוהים מהרגיל במעורבות הלקוחות במדיה החברתית? האם אתה מוכר מוצרים / שירותים יותר מאשר בחודש שעבר? אלו סיבות חשובות לחגוג עם העובדים וסיבות טובות לחגוג ולהתאים אישית את התקשורת שלך עם הצוות. מאידך, חגיגת יום נישואין שלך ושל אשתך עם העובדים שלך – פחות טוב.

בדוק את החברים הפוטנציאליים שלך

האמת המרה היא, כי עבור רוב המנהלים אדם קרוב במשרד הוא חיוני עבור הביצועים הטובים ביותר שלהם. האסון במקרה זה הוא כמעט בלתי נמנע, כי חברים במשרד תמיד מערבבים את הגבולות בין העבודה ובין החיים האישיים. חברים למשרד תמיד ישפטו אחד את השני מחוץ לעבודה על סמך חוויותיהם במשרד, ולהיפך.

הדרך היחידה למגר בעיות פוטנציאליות היא לאפשר כמות סבירה של זמן לבניית מערכת יחסים בריאה בתוך הגבולות הפורמליים של העסק שלך. קח את הידידות באופן איטי והגדר בבירור ציפיות מקצועיות לפני כל דבר אחר. ככל שהעובד שלך יהיה בטוח יותר לגבי המיקודים והיעדים שלו, כך פחות סביר שהידידות תשפיע על העבודה.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה